Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medicinale cannabis gebruikers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Medicinale cannabis gebruikers

    Klopt helemaal Xtreme

    Belladonna
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Medicinale cannabis gebruikers

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Hoi
      Ik weet niet wat de wed is in belgie voor medicinaal cannabis gebruik sorry
      Daarnaast als ik heel eerlijk ben Jean voel ik niet veel behoefte om iemand te helpen die zijn eigen Zot noem sorry of mijn tijd in steken in iemand die
      zelf een nick naam neem waar in die zicht zelf Zot noem

      groetjes bella
      hallo,kvind het jammer dat je iemand veroordeelt op zen nick,zeker omdat je niet van mijn achtergrond weet,van waar ik kom en wat en hoe ik dingen meemaak(te) in mijn leven,eigenlijk zegt jou reactie op mij meer over jou dan het eigenlijk over mijn persoon zegt,maar ok ik heb wel respect voor jou voor jou mening

      grtjs jaen de ZOT

      thx monty ga het eens bekijken
      Last edited by JAEN DE ZOT; 18 October 2010, 08:41.

      Comment


        #18
        Re: Medicinale cannabis gebruikers

        Hallo Jean de Zot, met je nickname is niks mis. Trivialiteiten moeten kunnen. Urbanus van Anus klinkt ook platvloers, Xtreme wellicht ook. In voorkomende gevallen denk ik wel eens aan de spreuken van Salomo, in 't bijzonder aan: "Het is beter te wonen op een hoek van een dak dan in een woonhuis met een kijfachtige vrouw." Laat je niet ontmoedigen door een ongepaste reactie en blijf participeren op dit forum. Er zijn best wel forumleden met voldoende innerlijke beschaving en een acceptabele sociaal culturele achtergrond, waarmee je op zinvolle wijze van gedachten kan wisselen. Immers, lieden die zelfs bij eenlettergrepige woorden van hoog uit 5 symbolen nog taalfouten maken, moet je de aandacht schenken die ze verdienen.
        Last edited by Xtreme; 18 October 2010, 10:58.

        Comment


          #19
          Re: Medicinale cannabis gebruikers

          Tja gaan we nu en discussie voeren wat ik wel en niet doe?
          Of geven jullie haar gewoon de info die ze nodig heeft ?
          Of moet ik dat uiteindelijk dan toch zelf doen?



          Buitenlandse bedrijven

          Import
          Voor het importeren van cannabis(extracten) door een buitenlands bedrijf moeten de volgende documenten bij het BMC worden ingediend:
          2 originele importvergunningen
          een begeleidende brief waarin staat wat de benodigde hoeveelheid cannabis(extracten) is en waarvoor de cannabis dient
          Na ontvangst van de documenten stelt het BMC een contract in tweevoud op en een factuur voor de levering van de cannabis. Het BMC vraagt vervolgens een exportvergunning aan. Zodra het ondertekende contract retour is gekomen en de betaling is ontvangen, kan de levering van de cannabis(extracten) door het BMC plaatsvinden.
          De kosten bestaan o.a. uit de kosten voor de aanvraag van de exportvergunning, de kosten voor de overeenkomst en voor het transport.
          Export
          Voor het exporteren van cannabis(extracten) door een buitenlands bedrijf naar Nederland moeten de volgende gegevens aan het BMC worden doorgegeven:
          De hoeveelheid te exporteren cannabis(extracten) en de farmaceutische vorm
          Het leveradres in Nederland
          Het BMC vraagt met de gegevens een importvergunning aan. Zodra de importvergunning binnen is, stuurt het BMC deze op naar het buitenlandse bedrijf. Met de importvergunning kan bij de overheidsinstantie in het buitenland een exportvergunning worden aangevraagd. Zodra de exportvergunning is verstrekt kan de export van de cannabis(extracten) via het BMC plaatsvinden.
          De kosten bestaan o.a. uit de kosten voor de aanvraag van de importvergunning, de kosten voor de overeenkomst en voor het transport

          Bronn
          Last edited by belladonna; 18 October 2010, 11:18. Reden: Info
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: Medicinale cannabis gebruikers

            Bella, je hebt het standpunt ingenomen -naar de considerata mag ik alleen maar raden- dat je geen "praat" hebt voor iemand die zich Jean de Zot noemt. Is het nu echt zo moeilijk om je te onthouden van verder commentaar?. Er zijn immers zat forumleden, die bereid zijn om Jean de Zot, op volkomen wijze van antwoord te dienen zonder hem te bruuskeren met een door hem/haar gekozen nickname.
            Jean, Monty heeft je voldoende info verstrekt. Ingeval je meer inside info wil, met een pm, kan ik je daar nader in voorzien.
            Last edited by Xtreme; 18 October 2010, 11:28.

            Comment


              #21
              Re: Medicinale cannabis gebruikers

              Ehm Extreme
              Uiteindelijk bepaal ik zelf wel of ik een post zet of niet . Maar ik ga met jou hier niet over in discussie verder sonde van mijn tijd namelijk.

              Jean mocht je nog vragen hebben je weet het he Volgens Extreme zal MONTY en HIJ zelf je dolgraag verder helpen.

              Groetjes Bella (de duivel volgens sommige )
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: Medicinale cannabis gebruikers

                Bella, mijn nickname is Xtreme en niet Extreme. Overstijgt het nu echt je geestelijke bereik om mijn nickname foutloos over te nemen? 't Zijn echt maar 6 lettertekens.
                Last edited by Xtreme; 18 October 2010, 13:25.

                Comment


                  #23
                  Re: Medicinale cannabis gebruikers

                  We vechten wel Pm lijkt me beter bij deze X je hebt een pm ontvangen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: Medicinale cannabis gebruikers

                    Zo dame en heren, we gaan weer ff on topic.
                    Beschouw het als een eerste en laatste waarschuwing!

                    Comment


                      #25
                      Re: Medicinale cannabis gebruikers

                      Jean mocht je nog vragen hebben je weet het he Volgens Extreme zal MONTY en HIJ zelf je dolgraag verder helpen.
                      Dat doe ik inderdaad met alle plezier. Hebben we meer aan dan jullie onderlinge kinderachtige bekvechtspelletjes in iemand zijn topic wat helemaal niks toevoegen aan de discussie of aan de vraag van de vraagsteller.

                      Ik heb even een topic voor jullie aangemaakt waar jullie in alle rust elkaar in de ziek kunnen gaan zitten nemen en dit kinderachtige spelletje voort te gaan zetten. zodat de topicvervuiling hier tenminste stopt

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...580#post163580

                      Comment


                        #26
                        Re: Medicinale cannabis gebruikers

                        Nutteloos postje Monty Vale was duidelijk hoor
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: Medicinale cannabis gebruikers



                          http://cannabisclinicians.org/

                          Comment


                            #28
                            Re: Medicinale cannabis gebruikers

                            Ik ben Mea mijn huisarts wil geen Medicinale cannabis verstrekken wil nu zelf gaan kopen heb er noch geen ervaring mee wat is goede wiet

                            Comment


                              #29
                              Re: Medicinale cannabis gebruikers

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mea View Post
                              wat is goede wiet

                              Die uit de eigen tuin


                              en welkom op het forum Mea
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: Medicinale cannabis gebruikers

                                gebruik medicinaal ,bevalt mij goed , beter dan wat je krijg bij de dokter !!!! je zal zelf moeten uit vinden wat voor jou het beste werkt , een tip : schrijf het op !!!je kunt hier op het forum alles vinden over de beste soorten voor jou , maar gebruik het als richt lijn . gewoon proberen geeft je de beste ervaring , ik was tegen het gebruik van cannabis maar het maakt mijn leven een stuk beter het werkt voor heel veel kwalen en ook nog allemaal tegelijk ook , rug versleten hevige pijn helemaal verkramt ,jointje en je loopt weer , heb je migrane , ook weg !! heb je spier reuma en je rookt niet , kop thee ,knopje erin , klaar !! welkom op het forum en veel succes !!!!

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                ja dat klopt !!! je eigen tuin is de beste shop !!!! en het seizoen begint net !! wat een geluk !!

                                Comment

                                Bezig...
                                X