Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je toppe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je toppe

    Korting op 420shop
    hallo beste medeblowers ik heb een vraag me planten zijn aardig dik veel blad toppen beginnen goed te komen heef het nut om blad weg te knippen en is het zo dat daar door de top groei sneller gaat deze vraag omdat mijn moeder dr vriend zijn plant kaal heeft geknipt hij heb twee groote planten

    hij had ze ook in mei ik ook bij zitten er al toppen in bij hem niet hij gaf tot voor kort ook nog steeds groei voeding maar heeft het nu om blad weg te knippen is het niet zo dat door het blad juist het water voeding daar komt wat nodig is de top te doen laten groeien

    ik wil graag sneller grootere toppen hoop dat iemand mij kan vertellen of het blad weg knippen nut heeft

    ik doe dr even wat fotos bij ook van de planten van mij moeder dr vriend

    gelieve graag reageeren alvast vriendlijke bedankt

    m.o.hIMG_2944.jpgIMG_3128.jpgIMG_3078.jpgIMG_3102.jpgIMG_3104.jpg

    #2
    Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

    alleen blad verwijderen als het helemaal verschrompeld is en bijna uit zichzelf eraf valt
    als je blad verwijderd geef je de plant onnodig stress hierdoor kan de plant een aantal dagen stilstaan voor herstel
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t



      Bladeren hebben een functie, ze hangen daar niet om een beetje mooi te wezen. In bladeren vind de bulk van de fotosynthese plaats, ze weghalen betekend haast gegarandeerd minder dikke toppen omdat er dan minder energie beschikbaar is. Laten hangen dus
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

        Tnx jongens voor de uitleg nou dan laat ik de bladere. Lekker met rust oooh en
        me moeder de vriend heb aardig lopen knippen in ze twee planten

        Daar zal ie ziek van zijn nou jongens echt bedankt voor de uitleg ja ik ben pas begonnen. Met twee plantjes

        Wat een geweldige site forum is dit

        Iedereen bedankt
        groetjes moh

        Comment


          #5
          Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

          kan je hem straks misschien wel uitlachen
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #6
            Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

            als het een buitenplant is..laten zitten...voor een binnen plant telt...haal enkel de grote bladeren er af die het licht blokken als hij al ongeveer 4 weken in de bloei staat..dit omdat je plant al meestal goed zit met de voeding die je geeft..en niet zoals de buiten plant zijn vitamine ook voornamelijk uit de zon filtert..doe dit ook dus enkel zo na drie weken bloei en enkel de grote bladeren ...en doe het in een dag zodat de stres ook na drie dagen weer gecompenseerd is..dan hou je ogeveeer 20 % meer top winst aan.. maar waarom probeer je het niet met een plantje... dan zie je het effect...succes

            Comment


              #7
              Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

              Ik neem aan dat die planten in de afgelopen 3 jaar wel geoogst zullen zijn...

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

                Yep, topic van 2012, en bovendien onzin.
                Meer top als je de bladeren knipt. rotz.gif

                Ik dek overdag ook de zonnepanelen af. eyes-crazy2_ani.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

                  Je dekt ze af omdat ze 's nachts dan meer energie opwekken toch?
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: heeft het nu je wiet plant te snoeien of blad er uit te knippen voor de groei van je t

                    Maanpanelen, veel beter als zonnepanelen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X