Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

    Thnx Bella, ik geraak op de juiste weg nu

    Comment


      #17
      Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

      Zoethout en kamille verzachten de smaak.
      MU-thee verdoezeld de smaak nog meer.

      MU thee is te krijgen in zweefteven winkels en in sommige reform winkels. Die van Lima is lekker.
      MU thee is ook nog eens goed voor je.

      Bij de Blokker hebben ze thee filter zakjes. Dicht vouwen en een nietje er door.
      En als ze niet willen hebben ze blijkbaar niet genoeg pijn.

      Ouwe lui krijgen soms meer krediet omdat ze nu eenmaal oud zijn.....................
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #18
        Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

        vandaar dat er zoveel ouwe knakkers bij de bank werken

        suc6 ermee, rustig starten dus liever niet meteen die liter achterover knallen
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

          LoL HJM & Moreweed Zweefteven, ouweknakkers & banken...
          We gaan ons moetje inderdaad niet meteen een liter laten achterover knallen, komt wel goed met het advies die ik krijg van iedereen hier

          Comment


            #20
            Re: Chronische pijn van mijn moeder en medische marihuana - enkele vraagjes

            Wat je ook kan doen is een liter volle melk , 1 gram of meer nagelang de werking zullen we maar zeggen , aan de kook brengen enop klein vuurtje uurtje pruttelen , afkoelen en dan in ijsklont zakjes de vriezer in , bakkie thee of koffie ijsklontje laten ontdooien en toevoegen

            Helaas houdt je moeder niet van melk, maar is wel makkelijker de werkende stoffen uit je weed onttrekken , alleen water is levert het minst op
            Als je stevia(honingkruid) mee laat trekken heb je geen suiker nodig

            Succes
            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            Bezig...
            X