Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe methode

    Korting op 420shop
    Hellow,

    ik wil dus beginnen met een micro kweek

    Ik heb het als volgt geplant

    ik zaai de zaadjes in een potje.
    ik zet dit potje verhoogd in een leeg aquarium van 60*30*30, op 5cm van de lamp.

    naarmate ze groeien verlaag ik het potje. als ze 25 cm zijn zou ik ze willen dwarfen (dus direct in bloei zetten als ik het goed begrepen heb.
    dan ga ik ze verplaatsen naar een kast die ik tegen dan gemaakt zou moeten hebben.

    zou dit principe kunnen werken (het laten opgroeien in een aqarium?)

    note: het aquarium zal afgeplakt zijn met zwart plastiek. mijn plantjes zijn top 44 (heb ook nog amnesia en ww liggen)

    chill dudes!
    sigpic

    #2
    Je gaat je aquarium toch niet vanbinnen afplakken met zwart pastiek he?De binnenkant moet reflecterend zijn door er bv alu-folie of radiator isolatie in te kleven anders gaat het zwart plastiek licht "stelen"Ze moeten natuurlijk ook nog zuurstof krijgen.Maar zou niet weten waarom dit niet zou lukken

    Comment


      #3
      gebruik zwart wit folie,maar zie wel dat het niet te warm wordt anders kan het wel eens gaan branden!

      en ik zou eerder een terarium gebruiken ipv een aquarium,terarium heeft een inlaat en uitlaat

      grtzzz

      Comment


        #4
        idd, vanbinnen met alufolie, en van buiten met zwart plastiek.

        chill chill dees komt in orde.

        Ik begin van namiddag met mijn low budget kast van
        120 cm hoog, 90 diep en 90 breed.

        komt al in de sjakos!

        chill dudes

        peace out
        sigpic

        Comment


          #5
          Welke lamp(en) ga je erin zetten?

          Nog iets, 'dwarfen' is dat ze meteen op 12/12 staan, dus ook al als ze net 1 mm boven de grond uit komen
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Chill lampen, dat weet ik nog niet,
            Ik wil het voor mijn eerste test betaalbaar houden.
            ik denk dat ik er 4 armaturen voor tl-lampen ga inhangen. (kost 15 €/st)
            sigpic

            Comment


              #7
              bij gamma/praxis/andere bouw winkels heb je armaturen voor 5,99 Incl de groei lamp 90 cm of 120 cm nog meer Low budget!

              Comment

              Bezig...
              X