Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opnieuw blowen na psychotische episodes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

    of raak je liefde kwijt en leef de rest van je leven nuchtertegen wil en dank.en ween tot het graf,en de homo,s maar neukenpenis nijd het blijft een strijd

    Comment


      #17
      Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

      Berend Botje ging uitvaren,
      en mag thans een ban ervaren,
      hij wilde eerst naar Cannabisland,
      maar had daarbij geen ban gepland.

      Ik vond Berend en zijn commentaren wel komisch. Wellicht, zou hij, met een iets subtielere weergave van zijn mening, het langer hebben volgehouden.
      Last edited by Xtreme; 19 October 2012, 17:23.

      Comment


        #18
        Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

        interessante gedachte wel > variabiliteit in bansnelheid, laten we daar eens een leuk derivaatje voor ontwikkelen

        maar goed, terug on topic. Zo'n randpsychose ... what's in a name... volgens het boekje zit je al in een psychose als je willens en wetens zo langzaam mogelijk beweegt

        Surfen op het randje van de waanzin -sjjipss ik merk dat ik zit te grijnzen hiero...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

          Tegen alle advies in heb ik het dan toch maar geprobeerd. Vorige week naar de 4 floors geweest om buitenlandse hasj en weed. Eerst veel gelezen en opgezocht , vooral de verslagen van trimbos. Vrijdagavond dan uiteindelijk voor de eerste keer terug geblowd na lange tijd. In het begin kon ik er nog niet zo van genieten , ik wist nog altijd niet wat er ging gebeuren , voorzichtig opgebouwd. Maar na een tijdje kon ik ervan genieten , en nu paar dagen later is de hasj en weed op , en heb ik enkele stoned avondjes achter de rug.

          Ik ben blij dat ik het probeerd heb. Ik heb het ook goed overlegd met m'n psychiater. En nu is het afwachten wat er zal gebeuren.

          Ik post dit omdat ik zelf op zoek was naar dergelijke informatie. En omdat op geen enkel forum er iets gelijkaardigs over te vinden was. Maar ik raad mensen die psychoses hebben gehad het niet aan om terug te gaan blowen. Omdat het bij nog niet zeker is dat ik een full blown psychose heb gehad..Denk er allessinds goed over na , en bespreek het vooraf.

          Comment


            #20
            Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

            Fijn dat het nu goed is gegaan maar vergeet niet dat elke keer als jij blow je het zelfde gevaar loopt je heb er te dicht bij gezeten.
            Snap goed dat je het wil proberen maar waarom houd je het dan niet bij 1 keer ? je blow gelijk alles op.
            Je psychotische gevoelig das gevaarlijk in combi met drugs
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

              psychose is nu niet echt de beste combi denk met blowen

              Comment


                #22
                Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                Oorspronkelijk geplaatst door tommm View Post
                Tegen alle advies in heb ik het dan toch maar geprobeerd. Vorige week naar de 4 floors geweest om buitenlandse hasj en weed. Eerst veel gelezen en opgezocht , vooral de verslagen van trimbos. Vrijdagavond dan uiteindelijk voor de eerste keer terug geblowd na lange tijd. In het begin kon ik er nog niet zo van genieten , ik wist nog altijd niet wat er ging gebeuren , voorzichtig opgebouwd. Maar na een tijdje kon ik ervan genieten , en nu paar dagen later is de hasj en weed op , en heb ik enkele stoned avondjes achter de rug.

                Ik ben blij dat ik het probeerd heb. Ik heb het ook goed overlegd met m'n psychiater. En nu is het afwachten wat er zal gebeuren.

                Ik post dit omdat ik zelf op zoek was naar dergelijke informatie. En omdat op geen enkel forum er iets gelijkaardigs over te vinden was. Maar ik raad mensen die psychoses hebben gehad het niet aan om terug te gaan blowen. Omdat het bij nog niet zeker is dat ik een full blown psychose heb gehad..Denk er allessinds goed over na , en bespreek het vooraf.

                Laat je het ook even weten wanneer het fout gaat? Want die verhalen moeten mensen ook lezen vind ik.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                  toppie dat hey goed gegaan is.je leeft maar ene keer en het is jouw leven.beter doorgedraaid dan gehersenspoelt.zie ook elke dag gekte om me heen

                  Comment


                    #24
                    Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                    UZA 4de vloor?.???
                    Raar die activiteit bij jou,normaal na een joint word je rustig,kalm relax.

                    Vergeet die medicijnen.
                    Kweek een wiet plant,dat help heel goed.
                    Hoop dat je beter word.

                    Comment


                      #25
                      Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Laat je het ook even weten wanneer het fout gaat? Want die verhalen moeten mensen ook lezen vind ik.
                      Zal ik zeker doen

                      Comment


                        #26
                        Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                        Goed man, hoop dat er helemaal niets gebeurd.

                        Maar 1 ding : ik vind combineren van dope zoals ik dat uit je eerdere posts las niet oke (<-- let op dit is een mening, niks meer dan dat). Wil je blowen doe dat dan, maar stop dan met antipsychotica. Er zijn veel interessanter drugs op de markt dan dat soort spul. Keuzes en consequenties : er zijn echt betere methoden om jezelf te vergiftigen.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                          Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                          Goed man, hoop dat er helemaal niets gebeurd.

                          Maar 1 ding : ik vind combineren van dope zoals ik dat uit je eerdere posts las niet oke (<-- let op dit is een mening, niks meer dan dat). Wil je blowen doe dat dan, maar stop dan met antipsychotica. Er zijn veel interessanter drugs op de markt dan dat soort spul. Keuzes en consequenties : er zijn echt betere methoden om jezelf te vergiftigen.
                          Als ik kon zou ik er direct mee stoppen. Maar ik weet niet zeker of ik al zonder kan. Ik zal het eens overleggen met m'n psychiater.. Die antipsychotica hebben me vroeger geholpen. Toen had ik nog last van wanen en achterdocht, maar misschien kan ik nu al zonder. Het enige waarvan ik last heb bij die antipsychotica zijn sommige bijwerkingen. Maar ik heb al ondervonden dat de bijwerkingen sterk verminderen als ik blow of geblowd heb.

                          edit: Ik heb die antispychotica ook voor een reden beginnen nemen , direct stoppen zou misschien niet zo verstandig zijn..

                          Comment


                            #28
                            Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                            direct stoppen met psychiatrische medicatie is nooit een goed plan Tom, dat moet bijna altijd geleidelijk, en in overleg met je zieleknijper.

                            Maar feit blijft : medicatie nemen om iets te vermijden en dat vervolgens via een omweg en met ander soort medicatie(want zo kan je wiet/hasj best zien) weer gaan opzoeken is een kronkel die wat mij betreft apart behandeld mag worden.

                            Wanen en achterdocht hebben ergens een oorsprong, met alleen medicatie maskeer je ze mooi maar doe je helemaal niets aan die oorsprong, en dus ook niet aan oplossing ervan.

                            In elk geval succes, en blijf praten met je psychiater en jezelf informeren over alternatieven
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #29
                              Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                              Soms heeft een mens medicijnen nodig en zomaar stoppen is niet slim als deze medicijnen jou helpen moet je ze gewoon blijven gebruiken.
                              Het helpt jou er juist mee da je hier kan overleven en je hoef je nergens voor te schamen.

                              groetjes bella
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                                psychiatrische medicatie is de op een na grootste oplichting die er bestaad,ben je achterdochtig dan komt dit door je karakter en dat word weer gevormd in je jeugd.het slikken van die zooi is wel de manier om je te ontrekken aan het arbeidsproces.als je eens in de zoveel jaar hoofdpijn heb,ga je toch ook niet uit voorzorg asperine slikken?.tot nu toe zij alle behandelingen van de psychiatrie op elektroshoks na volkomen zinloos bevonden.verdiep je maar eens in de onstaansgeschiedenis van deze branche.een druk kind kan over ze drukte heengroeien,geef hem medicijnen tegen zijn drukke gedrag en hij groeid er nooit overheen en moet die zooi ze rest van ze leven blijven slikken.zelfde met depressie 50% van de mensen knapt zonder behandeling en medicijnen in 2 jaar op.gaan ze naar de psychiater dan is het volgens die beste man nodig om de rest van je leven medicijnen er tegen te slikken,klopt ook want als je er mee stopt word je depressief.de psychiatrie heeft nog nooit iemand beter gemaakt,bedoel iemand komt gestoord binnen[niet onder invloed van medicijnen of drank of drug,s of erg slaap te kort].het is ze nog nooit gelukt om zo iemand normaal te maken,nog nooit.gekte is gewoon afwijkend gedrag.dat je niet ineens met die medicijnen mag stoppen zegt al genoeg over hoe ze je stofwisseling in je hersens beinvloeden.als een normaal iemand jouw medicijnen zou gaan slikken,zou ie er niks van merken behalve de bijwerkingen,dat zegt toch al genoeg.en mensen beter maken is wat anders dan behandelen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X