Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opnieuw blowen na psychotische episodes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    opnieuw blowen na psychotische episodes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb al een thread gestart bij het forum van de coffeeshops. Ik was op zoek naar weedsoorten die te verkrijgen zijn in de coffeeshops die niet te veel THC bevatten en een redelijk gehalte aan CBD bevatten. Ik zou op aanraden van 010 naar de four floors gaan in Rotterdam. Iemand die die coffeeshop goed kent en weet of ze zulke wiet verkopen?

    Nu buiten dat ben ik eigenlijk op zoek naar medicinale cannabis. Ben al langs geweest bij een belgische dokter om een te vragen of het mogelijk was om met een belgisch doktersvoorschrift in een nederlandse apotheek medicinale cannabis te kopen. Maar hij zei dat dit niet mogelijk is.

    Wat me nu nog rest is zelf kweken , maar ik zou liever eerst eens iets proberen met een lage THC en redelijk gehalte aan CBD om te zien of ik het nog kan verdragen.
    Want het zit namelijk zo dat ik vroeger een 4 a 5 jaar geblowd heb , maar zo'n twee jaar geleden psychotisch ben geworden door te blowen. Nu ben stilaan genezen ( al neem ik nog dagelijks antipsychotica) maar ik blijf het blowen echt missen. Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand die vroeger ook psychotisch is geweest en die nu nog kan blowen. Al weet ik ook wel dat het van persoon tot persoon verschilt.


    GRT

    #2
    Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

    Ik zou proberen die drang naar het blowen te beheersen ,volgens mij gaan weed en psychoses niet goed met elkaar om .
    Led's grow !

    Comment


      #3
      Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

      psychosen, antipsychotica en blowen... fijne mix

      Ik zeg : forget about blowen, probeer eerst van die "geneesmiddelen" af te komen en ga dan op zoek naar een leuk alternatief voor blowen.
      Oja, en bedenk dan natuurlijk ook even dat al die alternatieven toestanden nabootsen die je zelf met je eigen lijf kan oproepen.

      Geestelijke stabiliteit is echt fijn, daar wordt je omgeving vast ook blij van
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

        hoi tom,je heb geen psychoses gehad van het blowen,maar door je erfelijke aanleg daarvoor.blowen en stress kunnen dit triggeren,ook drankmisbruik kan zorgen ,dat je familie weer op moet gaan draven in de kliniek.je zal merken dat als je nog een keer een psychose krijgt die je deels te verwijten valt,dat je dan bijna geen bezoek meer krijgt in je herstelperiode.klinkt allemaal heel hard maar zo zit de mens nu eenmaal in mekaar.ook zullen ze je na een volgende psychose andere medicijnen voor gaan schrijven,omdat deze dan voor hun niet werken.krijg je er daarna weer een door middelenmisbruik,dan kunnen ze je zelf een depo geven,dat is een keer in de week een spuit in je bil,waardoor je kwijlend over straat gaat.dit middel is zo heftig dat je er gewoon bij kunt blowen en bier kunt drinken,net zo stoned en dronken word je dan niet meer,je valt gewoon in slaap.ook leef je dan 15 jaar korter.de keuze is aan u

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

            wat mis je eigenlijk aan blowen ? Omschrijf dat eens, zet dat eens heel precies op een rijtje..
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

              Ik mis hoe het vroeger was. En ik denk dat velen dan wel weten wat ik bedoel. Gewoon het ontspannen gevoel van high te zijn. Tis alsof er nu bij mij ergens een leegte is achtergebleven. Soms heb ik echt nog cravings , als er zich bv een moment voordoet waarbij een joint goed zou passen. Maar ja ik had het al eerder aanvaard dat wiet niets meer voor mij was. Maar omdat ik onlangs wat informatie las over cannabis , met name dat een redelijk gehalte aan CBD antipsychotisch zou werken en de psychotische effecten van THC zou tegenwerken dacht ik dat ik misschien wel terug zou kunnen blowen.

              En zo heftig waren m'n psychosen niet , het waren eerder randpsychosen...ik voel altijd direct aan wanneer iets niet juist zit. Nu natuurlijk wel beter dan vroeger maar toch. En stel dat ik het zou proberen , in het ergste geval ga ik na 3 trekjes weer slecht en wordt ik psychotisch ,maar dat gaat na enkele uren weer over en na hoogstens een week is dat allemaal gepasseerd.


              GRT

              Comment


                #8
                Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                gewoon proberen dan.je word meestal pas psychotisch na een paar nachten heel slecht of helemaal niet slapen.weet uit ervaring met kennisen die toch willen door blowen dat goede hash het minste schade geeft,een goede koffieshop heeft ook hash met hoog cbd gehalte.zo wie zo is hash beter dan wiet. en nog een link om je op te vrolijken,deze man is al 10 jaar dood maar had een heele goede kijk op http://www.youtube.com/watch?v=ZEglH...yer_detailpagepsychoses.
                Last edited by berend van nusteren; 17 October 2012, 23:09.

                Comment


                  #9
                  Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                  Tomm

                  Wat jij mist is denk ik de rust in je hooft en de vlucht even weg vluchten en even niks aan je hooft.
                  Cannabis zal jou dat nooit meer gaan geven om dat er namelijk een trigger in je zit je ben al een keer te ver ge gaan.
                  Waarschijnlijk is jou hang naar een joint het grootst als je je eigen niet zo fijn voel en het zal jou dan harder beetpakken en mee sleuren
                  dan iemand anders .
                  Ik raad je aan om het gewoon niet te doen ga dan avondje biertjes drinken of zo maar blijf bij cannabis vandaan.
                  Vroeger is voor bij dat gevoel wat je toen had krijg je nooit meer om dat je als persoon ben veranderd.
                  Ik zou het risico niet nemen als ik jou was wat als je nu er is een keer niet uit kan komen uit een psychose dan is het gedaan met je leven.
                  Vraag je af of het je dat waard is .

                  Wanneer je toch keer goed wil blowen regel dan gewoon goede wiet liefst van iemand die zelf kweekt zo dat je weet waar het vandaan komt
                  Last edited by belladonna; 17 October 2012, 23:24.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                      de eerste die het ook opmerkt gewoon weer een van de veele hypogonders aan de wieten het mooie is het ken met van alle s drank ,speed coke maakt niet uit,de eerste vraag is ook altijd hoe voelt u zich

                      Comment


                        #12
                        Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                        Als je door je wietgebruik in de psychische problemen bent gekomen, kun er beter gewoon mee kappen. Na enkele trekjes een paar dagen moeten recupereren, geeft aan dat wiet een te risicovol genotmiddel voor je is. Vergelijk het maar met alcoholisme: daarvan geneest nagenoeg niemand. Een voormalig alcoholist loopt een levensgroot risico om in zijn oude gewoonten terug te vallen, zodra hij denkt "rijp" te zijn voor sociaal aanvaardbaar drankgebruik.
                        En gewone psychoses afzwakken tot randpsychoses? Dat is net zoiets als een debiel die zegt: "ik ben geen debiel, maar een randdebiel".
                        Last edited by Xtreme; 18 October 2012, 13:51.

                        Comment


                          #13
                          Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                          Als je niet weet wat een psychose precies is omschrijf dan wat er gebeurd en hoe en wanneer, gevoel ect..

                          Ik denk aan simpele "afkickverschijnselen".

                          Als je weet dat je gevoelig bent voor psychoses (verschijnsels) dan is cannabis (en andere drugs) het laatste middel dat je moet gebruiken.

                          Doe je dit toch en je komt in een cannabispsychose terecht dan ben je echt de klos en dat voor de rest van je leven!
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #14
                            Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                            Ik zou het in uw geval zeker niet meer doen. Er zijn vele andere manieren om te ontspannen, kies iets wat je graag doet, ga sporten, ga mediteren,...
                            Als je toch zou besluiten het nog te doen, informeer je zeer goed over je aankoop en leg je situatie uit(koop niks bij een dealer), ga bij meer dan 1 dokter, enz. Al denk ik dat ze je het ook zullen afraden.
                            Je moet goed beseffen wat de gevolgen kunnen zijn.
                            Hou je goed!

                            Comment


                              #15
                              Re: opnieuw blowen na psychotische episodes

                              doe raar, wordt lekker verliefd ... geen dope die daar tegenop kan (oke eentje, maar die propt zoveel van dat spul in een micropakketje dat je daar instantly aan kapot gaat)

                              -leven is je dope, de rest is alleen maar een droom in een droom
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X