Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vergevorderd stadium

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergevorderd stadium

    Korting op 420shop
    Beste dames en heren,

    Ik weet nu ondertussen al het een en ander af van kweken maar nu is mij gevraagd of ik iemand van informatie kon voorzien. Helaas is mijn kennis van medicinaal gebruik nog niet extreem groot en weet ik de beginselen wel maar het specifieke niet

    De situatie:
    Kanker in de longen + longontsteking (dus kan niet praten en als hij het probeert komt er een hoestbui)
    Verder nog meer uitzaaiingen

    Problemen:
    Pijn, slapeloosheid, stress, eetlust

    Wat momenteel gaande is en vragen:
    Er is hasj-olie gemaakt via de alcohol manier en ik vroeg me erg af of er een verschil zat tussen deze manier of tussen de honey bee extractor manier (met butaangas)? en natuurlijk de daarvan voordelen/nadelen.
    Beste manier dosering/innamen om het beste effect te krijgen? Want roken is natuurlijk geen optie meer dus via de thee of inname als rijstkorrels maar dat werkt allemaal natuurlijk niet zo snel als roken enal.
    Welke soort werkt het beste? Indica sativa?
    Welke plant is het beste?
    Eigenlijk zoveel mogelijk informatie over hoe en wat om zijn leven aangenamer te maken zolang het nog kan.

    Alvast bedankt!
    Guerrilla: 2013
    Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
    Neem een kijkje en reageer

    #2
    Re: Vergevorderd stadium

    ik kan je niet helpen,k weet nog minder als jij,maar k wil wel even kwijt dat ik het zeer bewonderenswaardig vind wat je doet.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: Vergevorderd stadium

      Het maakt niet uit of het produkt gewonnen wordt door alcohol- of gasextractie. Zowel de alcohol als het gas verdampen. Alleen gas verdampt veel sneller. Ik heb trouwens zelf ook een vriend in zijn laatste levensfase van het geextraheerde produkt voorzien. Gewoon een druppeltje van het produkt onverdund onder de tong: dat werkt sneller dan doorslikken, omdat het rechtstreeks via het slijmvlies in de bloedvaten terecht komt.

      Comment


        #4
        Re: Vergevorderd stadium

        Ik heb mijn oude vrind verloren met het zelfde ziekte nog geen 2 weken geleden.
        Dat op een persoon die niet rook en geen alcohol drink .

        Comment


          #5
          Re: Vergevorderd stadium

          Sluit me aan bij extreme ik heb de olie gebruikt als druppel onder de tong dan werkt het goed.
          Wanneer jou vriend zo ziek is heeft hij recht op medicinale wiet toch?
          Thee werkt ook goed als hij liever drink 1 Gram wiet 1 liter water 1 uur zacht koken klein scheutje melk er bij 1 kopje drinken.
          Wat over blijf kan je in de koelkast bewaren.

          Hoop dat vriend zo een beetje geholpen is kwa wiet soort kan ik ik je geen tips geven want tis beetje zo als smaken verschillen merk ik
          beste neem je geen wiet waar een grote High bij zit maar meer down.

          Gr Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Vergevorderd stadium

            Iedereen enorm bedankt ik had alles meteen doorgegeven dat heeft hij even kunnen gebruiken maar nu is er helaas niks meer aan te doen en zal zijn licht een dezer dagen doven.
            Guerrilla: 2013
            Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
            Neem een kijkje en reageer

            Comment


              #7
              Re: Vergevorderd stadium

              Wees dankbaar dat je nog iets voor die vriend hebt kunnen betekenen. Mijn vriend heeft de laatste weken van zijn leven in een soort euforie geleefd. De dag voordat hij stierf, vroeg hij me nog een bosje gerookte paling te kopen en 2 andere vrienden mee te nemen om een paar potjes te klaverjassen.
              Last edited by Xtreme; 6 November 2012, 13:54.

              Comment

              Bezig...
              X