Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space cake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Space cake

    dit jaar weer van de buitenwierie's cakey bakken! heb er nu al zin in

    Comment


      #32
      Re: Space cake

      Heb al koffie voor je gezet iszo

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #33
        Re: Space cake

        Denk om er ene vanavond te bakken.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #34
          Re: Space cake

          Je moet een cake met chocolade en banaan maken. Echt super lekker

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Space cake

              Ik heb gister een kruidcake gebakken met 4 gram wiet erin. Ik merkte er echt helemaal niks van, en na 6 plakken was ik echt zo lam dat ik helemaal niks meer kon xD De cake was gewoon een mix waarbij je alleen water toe hoefde te voegen - en wiet dan-.

              Comment


                #37
                Re: Space cake

                Ik heb het geleerd van een meester spacecake bakker.

                De hoeveel heden weet ik even niet uit me hoofd.

                Ik doe niks verkruimelen en dat door de andere ingredienten gooien....Neeeeeee wat ik doe is je knipafval in een grote pan gooien en 1 uur laten koken.
                Daarne gooi er de boter/margarine erbij en laat het nog een uur koken.
                Ik zet het vuur af en laat het afkoelen...niet te lang anders gaat het stollen.

                Daarna pak ik een vergiet en gooi ik uiteraard alles daarin.
                Daarna pak ik een theedoek..huh een theedoek?jaja een theedoek.

                In de theedoek gooi ik een paar handjes uit de vergiet.
                Ik vouw de theedoek in de lengte dubbel en ga nu draaien(dit gaat beter met 2 man)
                Ik pers dus als het ware alles uit de wiet.
                Dit werkt echt super en je zal zien als je klaar bent dat je dan echt super mooi boter hebt.
                Ik gooi alles in de pan en laat het afgesloten een nachtje buiten/schuur staan.
                Volgende dag is het gestold...en kijk hier...superboter om cake mee te bakken...

                en geloof me...ik heb alleen maar goeie commentaren gehad over mijn cakies.

                Comment


                  #38
                  Re: Space cake

                  Wat je in ieder geval NIET moet doen is teveel eten van je cake of muffins, het is niet te vergelijken met blowen, ook al ben je een veteraan " die wel wat kan hebben". Als je teveel consumeert ga je echt even zitten, en als het tegenzit kun je er best beroerd van worden....dus pas op en hou als vuistregel aan dat je een plak met ongeveer gemiddeld 1 a 2 gram wiet een uur tot 5 kwartier de tijd geeft om in te slaan alvorens je er nog een plak (of meerdere) gaat eten. Ga je er ook nog eens bij blowen dan gaat het nog harder
                  Een blower denkt bijna altijd: meer in een joint is heerlijk, en dat is het ook maar in een cake of muffin werkt dit heel anders, ik spreek uit ervaring ik heb wel es een cake gemaakt met dik 50gr white widow, maar trust me daar wil je echt geen plak van eten je gaat echt HARD
                  Ik zeg dit niet om mensen af te schrikken, maar om te waarschuwen want het is een leuke ervaring, die snel een andere wending kan krijgen als je er niet mee weet om te gaan...heb meerdere veteranen, hippies en blowkampioenen out zien gaan, of die dachten dat ze bijna doodgingen hehehe.
                  Als je eenmaal je proporties hebt gevonden weet je ook hoever je kunt gaan.....en dan blijft het leuk en gezellig.

                  Comment


                    #39
                    Re: Space cake

                    Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                    www.bakkenmetbaard.nl


                    En dan kun je bakken wat je wilt

                    als je die boter dan zeeft, dan blijft die weed toch aan de zeef hangen??

                    Comment


                      #40
                      Re: Space cake

                      De weed wel, maar de thc en andere stoffen zitten vastgekleefd aan de boter die er doorheen sijpelt
                      sigpic
                      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                      Comment


                        #41
                        Re: Space cake

                        Me ma wil een spacecake bakken voor me verjaardag maar ik heb 20 gram amnesia hoeveel zal ik in een cake doen of veschilt dat niet wanneer je amnesia gebruikt in plaats van bv nlx ?

                        ive

                        Comment


                          #42
                          Re: Space cake

                          je moet ongeveer 10 a 15 gram wiet gebruiken voor een spacecake. en amnesia is natuurlijk nog beter.want die bevat meer thc.dus is sterker.
                          en mensen eet niet teveel in een keer want het duurt 1 uur tot anderhalf uur. voordat het begint te werken.
                          have fun!
                          Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Last edited by westport; 20 November 2009, 15:14.

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Re: Space cake

                                Cake kun je prima invriezen. Een cake blijft ongeveer 2 maanden goed in de vriezer.

                                Laat het je smaken

                                Comment

                                Bezig...
                                X