Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space cake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    au bain marie dat was het juiste woord ja

    maar zo met een pan water en een ander pannetje komt op hetzelfde neer maar je kan er ook speciale pannetjes voor kopen, das nog iets makkelijker

    das een dubbele pan aan elkaar vast, een buitenpan en 2 cm daarbinnen zit de binnenpan, en daar tussenin kun je via een schenktuitje water in de onderste pan gieten

    dis de mijne

    groet
    Attached Files

    Comment


      #17
      mss een domme vraag, maar als je je wietboter maakt, geeft dit dan veel geur?
      http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

      Comment


        #18
        hoeveel personen kun je er van eten dan met 8 gram ?

        Comment


          #19
          Heb een kleine update gemaakt voor de beginners..

          Ik weet niet of iedereen dezelfde hoeveelheid hanteert, maar 3 / 5 gram per persoon op een avond is wel te doen... verdeeld in meerdere plakken zal je niet snel teveel binnen krijgen.

          Succes
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            hmm gister een plak gekocht in de dreadlock in nijmegen, 3,50 maar, en super lekker. heerlijk zacht, en met een lekkere wiet smaak
            zeker een aanrader voor als je een keer daar in de buurt bent.
            "Got blunt? ... Got weed?"

            Comment


              #21
              Heb hem daar nog nooit gekocht. Mocht ik zelf wiet gaan halen, dan kom ik ook meestal daar, in de dreadlock
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                Re: Space cake

                Effe voorstellen, ik ben rick en ben redelijk nieuw met wiet(keer of 6 jointje gerookt).

                Ik en een maat van mij willen vanavond een spacecake bakken voor ons tweejen we hebben 4 gr white widow gekocht, en een kant en klare browniemix van 340gr (hier moet men 100gr boter aan toevoegen). kunnen we deze mix gewoon klaarmaken en dan de wiet erdoor mengen? of moeten we ons gewoon houden aan het recept wat op de beginpagina van jointjedraaien.nl staat en dit dan halveren dus i.p.v. 8gr wiet 4gr, i.p.v. 200gr boter, 100gr enz. nog 1 vraagje kan je van deze 4gr met 2 man goed stoned worden?

                Comment


                  #23
                  Re: Space cake

                  thc het werkzame bestanddeel van cannabis bind hem alleen met vetten en olie, dus je moet eerst boter maken en die gebruiken in je cake en met 4 gram ga je niet ver komen. Mocht ik van jou zijn zou ik die gewoon oproken. Je gaat er niets van voelen. Je moet minstens 50 gram fijn bladafval hebben om boter te maken.

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: Space cake

                    Toch maar besloten de 4g op te smoken en met een vriend van me die 4 planten thuis heeft staan dat hij het knipafval aan mij geeft in ruil voor twee nieuwe stekkies.

                    Comment


                      #25
                      Re: Space cake

                      hoi
                      heb gisteren ook een cakeje gebakken en 8 muffins allemaal van 11 gram weedmix (haze,white widow,northeren lights, jack horror, pp) hou altijd de gruis bij en spaar da op, lekker hoor, heb gisteren ook de weed thee gemaakt, was ook wel lekker, maar iemand zei op het forum van er melk bij te doen en dat was wat minder, ik ga vandaag honing halen en ga nog is proberen, voelde het wel


                      grtzz
                      Last edited by prorider; 16 May 2009, 09:18.
                      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                      Comment


                        #26
                        Re: Space cake

                        seg eens een vragje,
                        nou ga ik eens met vrienden zelf een space cake maken en wat chillen maar mag je ook smoren als je space cake hebt gegeten??
                        ik rook namelijk heel graag wiet...

                        Comment


                          #27
                          Re: Space cake

                          alles kan ligt er precies aan hoeveel jij in je spacecake gaat doen anders zal je niks voelen van je jointjes ooit is 10 gram in een spacecake gedaan ik en nog iemand nou je nam 1 plakje en je kon helemaal niks meer peace suc6 ermee
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #28
                            Re: Space cake

                            kan je ook niet gewoon de cake mix van herta pakken en daar je wiet in gooien?

                            Comment


                              #29
                              Re: Space cake

                              Oorspronkelijk geplaatst door venom View Post
                              hoeveel personen kun je er van eten dan met 8 gram ?

                              12gr, 12 personen; 8gr... hmmmmmmz... 8 personen?


                              Oorspronkelijk geplaatst door prorider View Post
                              hoi
                              heb gisteren ook een cakeje gebakken en 8 muffins allemaal van 11 gram weedmix (haze,white widow,northeren lights, jack horror, pp) hou altijd de gruis bij en spaar da op, lekker hoor, heb gisteren ook de weed thee gemaakt, was ook wel lekker, maar iemand zei op het forum van er melk bij te doen en dat was wat minder, ik ga vandaag honing halen en ga nog is proberen, voelde het wel


                              grtzz
                              Last edited by Weedy Weedpecker; 23 July 2009, 20:36.

                              Comment


                                #30
                                Re: Space cake

                                met recepten mag dat extra tips zijn altijd welkom toch des te meer info voor mij voor mn cakeje ^^
                                sigpic
                                Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                                Comment

                                Bezig...
                                X