Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

    Prachtig spank. Ik volg je op de achtergrond, vind het een vernuftig systeempje! Ga zo door!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

      Juistem spank, Dit keer gaan ze volledig uitbloeien! Laat de budss maar komen

      LA untraceable!
      Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

      Comment


        #18
        Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

        balen zeg maar tg rokertje en je bent terug al druk in de weer en je zal die fout niet meer maken, mag ik hopen voor je succes terug
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #19
          Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

          Eeeg jammer voor je !!
          Ik was zo aan het opgaan in het systeempje n verslag, laat je volgende ronde maar snel starten dan zet hier me stoel wel effen bij ^^
          Mss een denken aan een spreader voor onder je lamp zo krijg je die hitte schade niet
          groet
          sigpic

          Comment


            #20
            Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

            Jammer man, maar toch veel succes met je nieuwe ronde

            Comment


              #21
              Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

              Zeker jammer, maar het was weer een leermoment
              Verder wel mooi, kom regelmatig langs wippen, wil ook meer over dit systeem weten

              Comment


                #22
                Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                Maar nadat ik de voeding erin heb gedaan dan zak de PH waarde dramatisch en dan gooi in er weer normaal water bij om dat niveau op pijl te houden.
                Binnenkort nog maar is even een dagje met florakleen draaien...

                Je moet natuurlijk wel de pH afregelen met salpeter/fosforzuur en/of kaliloog.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                  Beste Hobbyisten,

                  Bedankt voor alle reacties, ik ben de laatste tijd zeer nalatig geweest in het bijhouden van mijn topic.

                  Dus het werd wel eens tijd voor een update.

                  Als eerst wil ik melden dat er in plaats van 8 PP's nog maar zeven aanwezig zijn dit heeft te maken met Stam-rot.
                  Ik ben de eerste keer begonnen met simpelweg drie toevoegingen Floragro, Floramicro, Florabloom.
                  Halverwege de ''run'' heb ik Ripen, Mineral magic en florakleen aangeschaft.
                  Dus toen ik heb tijdens het proces mineral magic toegevoegd dit strooi je naast de stam en dat is tegen schimmelvorming.
                  Toen waren de stammen al wat dikker en sterker, Nu heb ik het na een week groei toegevoegd net nadat ze op 12/12 waren gegaan.
                  Aangezien ik de verpakking niet had gelezen heb ik het rondom gewoon vol gestrooid met dat Mineral magic en basta klaar.
                  Een week later zie ik wat raars bij een van de stammetjes en ik wist eigenlijk gelijk dat het stam-rot was.
                  Het bleek dat ik teveel Mineral magic rondom het stammetje heb gestrooid (teveel is nooit goed, zo blijkt maar weer) Dus dat spul heeft naar alle waarschijnlijkheid vocht vastgehouden en dat is gaan broeien en daar was het tedere stammetje niet op voorbereid. Dat spul heb ik gelijk rondom weggespoeld met een glas water. En toen dacht ik zo van ja dit zou best wel is het einde kunnen zijn, wat zal ik doen. Heb toen dat spul op het stam-rot gesmeerd en heb gewoon gedacht als het opdroogt dan is het misschien wel goed.

                  Resultaat: 1 Power plantje heeft het niet gehaald, zag er zeer gezond uit maar hij begon om te vallen stam was te erg beschadigd.(gelukkig geen probleem gehad met eruit halen ik was bang dat de wortels van de andere planten in de knoop zaten met deze.)
                  De rest groeit goed door sommige iets minder hard.

                  Dus weer een stomme fout maar ja het leerproces in nog in volle gang.
                  20130202_111344.jpgRip20130207_191314.jpg20130207_191223.jpg20130207_191337.jpg

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                    Al doende leert men en je doet dat goed spank.

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                      Mooi profiel plaatje, ik kan ook al niet meer wachten.

                      En mooie setup. T worden altijd van die lange stengels met zo'n systeem

                      Volle bak!!

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                        nog steeds bezig met dit systeem. sleutelwoord hier is ZUURSTOF. Heb het sinds kort gekocht... schaf extra een luchtpomp voor vijver of aquarium aan en een collectortje. Grote luchtsteen in reservoir en laat maar blazen...

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                          Hoe bedoel je zuurstof?
                          Wordt dit er niet automatisch ingepompt?
                          Wordt toch via die slangetjes ingespoten? Of is dat niet voldoende?

                          Comment


                            #28
                            Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                            Extra zuurstof is altijd gewenst.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              #29
                              Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                              Lekker, pure zuurstofflessen in de buurt van een hps-lamp. Een keertje het verkeerde slangetje lostrekken en de hele wijk ligt plat.
                              Of bedoelen jullie extra ventilatoren/gewone pompjes?
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #30
                                Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                                heel nice

                                Comment

                                Bezig...
                                X