Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

    Korting op 420shop
    Hallow,

    De onderste bladeren van mijn planten beginnen geel te kleuren, aan wat zou dit kunnen liggen ? ik dacht aan een voedingstekort ? Ik heb nog geen voeding gegeven (alleen wortelcomplex) maar ze zitten wel al 3 weken in de plagron batmix (22l potten). De lamp staat nu 2 dagen op 12/12.

    foto (50).jpgfoto (51).jpgfoto (52).jpg

    #2
    Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

    Lijkt een stikstof gebrek alhoewel ze boven in ook verbrande bladpuntjes vertonen. Eigenlijk wel vreemd dat je op badmix zo vroeg een N gebrek oploopt.

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

      ik dacht idd ook dat die batmix 4-6 weken voeding bevat. of zou dit mischien aan het water geven liggen ? Kan iemand me hier bij helpen want ik durf echt niet zeggen wat hier de oorzaak van is
      hier nog een foto van 1 dagje later:

      foto (53).jpg

      Comment


        #4
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

          de ph zou normaal het probleem niet mogen zijn want ik gebruik spa blauw als gietwater ( pH 6 ). hoeveel water zou ik ze ongeveer per dag moeten geven denken jullie ? Ze zitten in 22l smartpotten, ik zie ook als ik wat veel water geef, dat op sommige plekken het water door de smartpot heen stroomt onderaan.

          Comment


            #6
            Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

            Oorspronkelijk geplaatst door jooms88 View Post
            de ph zou normaal het probleem niet mogen zijn want ik gebruik spa blauw als gietwater ( pH 6 ). hoeveel water zou ik ze ongeveer per dag moeten geven denken jullie ? Ze zitten in 22l smartpotten, ik zie ook als ik wat veel water geef, dat op sommige plekken het water door de smartpot heen stroomt onderaan.
            Gewoon oude bladeren die nog weinig licht zien....niets aan de hand lijkt me

            Comment


              #7
              Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
              Gewoon oude bladeren die nog weinig licht zien....niets aan de hand lijkt me
              Da's niet waar hoor. Goed pH, EC en vochtigheid blijven controleren opdat het zeker niet verslechterd. Succes.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #8
                Re: gele bladeren onderaan in het begin van de bloei

                Spa blauw is ook niet optimaal eh .. en zo gauw je daar iets van voeding aan toevoegt kan de pH ook alle kanten op gaan.
                Het lijkt me ook erg vroeg voor een N-tekort, maar het heeft er idd veel van weg.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X