Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis en geheugenverlies vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

    Kijk eens hier bijvoorbeeld.
    Een prachtige animatie van Jellinek.
    De conclusie :

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

      @QnQ , weer iets bijgeleerd

      Comment


        #18
        Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

        Nu nog zien te onthouden eh ..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

          wat onthouden ...

          Comment


            #20
            Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

            'heb gisteren een spliff gerold, gedraaid, gespind en gerookt na het studeren en zoals het wel nog eens gebeurt was ik de ochtend erna net een tikkeltje meer moe dan normaal maar geheugenverlies? Niet dat ik herrinner.

            Herrinneren is een kwestie van volharding en REPETITIE. Onlangs had ik moeite met een bepaald woord: vitiligo
            Resident in Tenerife, Spanje.
            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

            Comment


              #21
              Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

              Enige wat ik wel merk na een avond goed blowen is een wat apatischere dag erna....

              mobile message

              Comment


                #22
                Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

                @General, even de synoniemen van "apatisch" opgezocht: 1) Flauw reagerend 2) Gevoelloos 3) Ongeneigd tot beweging 4) Onverschillig 5) Sloffig 6) Willoos.

                Als ikzelf er enkele zou moeten uitkiezen zou het bij mij nummertje 3, 5 en 6 moeten zijn. Toen ik nog maar net blowde was het juist het tegenovergstelde en had ik de dag erna terug volop zin in het leven en deed ik alles met veel zin. Heeft ook te maken met mate, hoe meer je blowt, hoe luier je bent de dag erna.

                Er is die valse gedachte dat er geen kater bestaat na een nacht blowen. Dit is niet helemaal waar, een kater heeft te maken met het teveel alcohol in je bloed (en je maag) en werkt bij cannabis net hetzelfde, het duurt een poosje voor je lichaam alle stoffen heeft verwijderd.
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                Comment


                  #23
                  Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

                  leuke site is dit wel : www.memrise.com

                  "vaak doen" is het toverzinnetje inderdaad, onthouden kan dmv associeren en vervolgens herhalen. Daar is het een en ander over uitgezocht natuurlijk, zodoende weet men nu dat timing van die herhalingen belangrijk is (en ook dat slapen met je leerboek onder je kussen echt een fabeltje is, hooguit geef je de tandenfee wat leeswerk mee zo). Het leuke van die memrise-ste is dat ze een analogie maken naar een tuintje -ons welbekend- met planten die water nodig hebben. Elke keer dat je oefent bewater je je plantjes en bouw je je herrineringstuintje uit. Ik heb het geprobeerd, en zit nu met een compleet onzinnige stapel italiaanse, chinese en finse woorden in m'n hoofd. Oja, en alle hoofdsteden van de wereld. En... en... en...

                  Kijk ermee uit dus, het werkt !
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Cannabis en geheugenverlies vragen

                    Wat dan?
                    I'm gonna walk before they make me run

                    Comment

                    Bezig...
                    X