Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Urban alien

    Haha [emoji23]
    Last edited by PotHead Sativa; 26 September 2015, 21:56.

    Comment


      Re: Urban alien

      Welk merk koffie heb je eigenlijk Urban?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        Re: Urban alien

        Er is goeie aardbei thee lolz


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          Re: Urban alien

          Tsja het koffie merk daar mag ik geen info over geven dat is namelijk II (inside information)en de mensen komen daarvoor net als de aardbeienthee die is ook uitmuntend.
          Verder loopt,draait, werkt? onze site blijkbaar op CMS II aldus Silas onze moderator,vriend der vrede,onze allesweter ben blij dat hij dat even door heeft gegeven want mij boeit dat verder niet zolang dat geheel maar werkt.

          Comment


            Re: Urban alien

            Wat is er verkeerd aan CMS ? Ja die i.i hou je beter inside ;p whahaha #ZIEKLACHEN


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              Re: Urban alien

              Mischien rijd ik ooit wel eens verkeerd op weg naar zee..
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                Re: Urban alien

                Ik heb vorige week mijn eerste bestelling geplaatst bij Urbangarden online shop en ik heb deze goed en vooral snel ontvangen. Goed werk jongens!!! Een echte meerwaarde voor jullie winkel. Tot gauw, online of in de winkel.

                Comment


                  Re: Urban alien

                  Dankjewel indiana, je had de primeur(1e,2e of 3e).Als ik het bij zou kunnen houden zou ik bij iedere 1000ste bestelling een extraatje doen maar ja die vlieger gaat niet op, ik zou maar doordraaien dat zouden we ook niet moeten willen met zijn allen.

                  alleeejuppaaahhhh

                  Comment


                    Re: Urban alien

                    image2.jpegEen klant van me bracht gisteren een pompoen van 508 kilo binnen gekweekt met Canna Vega ,flores en pk 13-14 volgend jaar op hydro en gaan we voor de hoofdprijs.

                    Comment


                      Re: Urban alien

                      Hoeveel kilo te kort om te winnen nu ?
                      Is een serieus beestje nochtans amai ...


                      Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                      Comment


                        Re: Urban alien

                        z,n buurman 3 straten verder had dik 850 kilo en was de winnaar die heeft ook de gehele dag zon op zijn serre, voor deze pompoen in de winkel was al dik 60m2 oppervlakte nodig.

                        Comment


                          Re: Urban alien

                          Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                          z,n buurman 3 straten verder had dik 850 kilo en was de winnaar die heeft ook de gehele dag zon op zijn serre, voor deze pompoen in de winkel was al dik 60m2 oppervlakte nodig.
                          850 KG ???? !!!! Das bijna een ton ,wist niet dat zoiets kon ! DAMN ,maar toch een heel heel heel mooi resultaat met de 508 KG die jullie behaalden !!!

                          #PROFICIAT

                          Comment


                            Re: Urban alien

                            Die heeft geen garantie nodig, gewoon ff tonnetje doen...
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              Re: Urban alien

                              Man, vergeleken bij die pompoen is zelfs je scrotum maar n kleintje.
                              Mooi koment om onverwacht binnen te rennen en in dat overrijpe ding te duiken.
                              Lekker poetsen, verrekte kudt.
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                Re: Urban alien



                                Das gewoon zoon cocon van the boddy snatshers.

                                Comment

                                Bezig...
                                X