Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    Heej,
    Ik ben mijn kweek begonnen en had in een tuincentrum gekeken voor voeding.
    Er was natuurlijk niet precies wietplanten voeding maar wel veel in vloeistof en poedervorm, en ik had gekozen voor poedervorm omdat deze lekker veel NPK had.

    Mijn vraag is:

    Is deze voeding wel geschikt? zal ik in kleinere maten moeten geven? of is het het beste iets anders te kope? en hoevaak voeding mee geve? elke dag? 1 keer per week? enz.. en wanneer moet ik voeding meegeven?

    Uitleg over het bakje:

    Deksel:
    Kamerplanten
    voeding in poedervorm

    Direct oplosbaar, direct resultaat

    POKON
    bloeiend sinds 1929

    Voor 115 L

    Voorkant:
    Zelfde als bovenkant.

    Linkerkant:

    Kamerplanten
    voeding in poedervorm

    Mooie planten in huis veraangenamen de leefomgeveing; ze brengen gezelligheid en staan erg mooi. Er zijn vele verschillende soorten kamerplanten, voor elke smaak en passend bij elk interieur.

    (Nou mensen,, als de blauwe vrienden komen, kunne we zeggen dat het bij ons interieur past )

    Planten in huis staan niet in hun natuurlijke omgeving. Daarom is het extra belangrijk ze goed te verzorgen.

    Pokon Plantenvoedsel Kamerplanten in poedervorm geeft planten in huis alles wat ze nodig hebben om mooi en gezond te blijven. Het boldoet aan de hoogste kwaliteitseisen, is volkomen zuiver, volledig in water oplosbaar en word direct door de plant opgenomen.

    Rechterkant:

    Kamerplanten
    voeding in poedervorm

    Gebruiksaanwijzing
    * Gebruik de maatlepel in de verpakking
    * Los 3 gram (=1 maatlepel) op in 1 liter lauw water
    * In de wintermaanden de dosering halveren

    Tips!
    * Verpot kamerplanten ieder jaar. Gebruik hiervoor Grond voor Kamerplanten van Pokon Aqua Optimum. Hierdoor hoeft u uw planten 50% minder vaak water te geven.
    * Na verpotten de eerste 4 tot 6 weken geen extra voeding geven.

    Achterkant

    Kamerplanten
    voeding in poedervorm

    EG-MESTSTOF
    NPK-meststof 16+21+27
    16,0% stikstof totaal (N)
    8,0% nitraatstikstof
    8,0% ammoniumstikstof
    21,0% fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
    21,0% oplosbaar in water
    27,0% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water

    Droog bewaren.
    Buiten bereik van kinderen houden.

    Inhoud 350 g

    POKON CHRYSAL
    NAARDEN-HOLLAND
    Postbus 5300, 1410 AH Naarden
    035-6955877
    www.pokon.nl

    Greetzz
Bezig...
X