Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kloppend orgaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kloppend orgaan

    beter dat je er vroeg bij bent met een niersteen.!
    ben je er niet al te vroeg bij, dan had je naast kloppingen wellicht tijdens het toiletteren ook wel het een en ander gevoeld.
    en dan ben je behoorlijk de sjaak (vond lul in deze niet zo passend.)
    Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

    Schoffie's Geschoffel 2014

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: kloppend orgaan

        een kloppende niersteen.. wow

        veel drinken dus, uitkijken met cranberriesap. En mochten ze gaan indalen zou ik voor de zekerheid een setje stevige pijnstillers bij de hand houden. Want dat vergeet je je leven niet.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: kloppend orgaan

          Niersteen klopt niet geloof me
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: kloppend orgaan

            Komt op mij over als Chronische Hyperventilatie, ik heb hier ook last van.

            Je nier is het niet, die voel je op je rug, en de pancreas=alvleesklier zit in het midden van het lichaam net onder je maag, pancreaitus dit is de meest voorkomende ziekte van dit orgaan, kan je wel degelijk herkennen, als dit het geval is, was je allang naar de eerste hulp van het ziekenhuis gegaan, het doet zo een pijn dat er zelfs zelfmoord gevallen van bekend zijn.
            Niersteen zal het mij inziens niet zijn daar een kloppend gevoel niet overeen komt, nierstenen geeft een blijvende drukkende pijn en als deze schade heeft aangericht aan bijvoorbeeld pancreas slaat je lichaam zo een beetje dubbel, als bij acute blinde darmontsteking. ook voel je dit wel tijdens het pissen.
            Kloppend gevoel is komt vaker voor bij onsteking of spannings aandoeningen, inwendige onstekingen herken je dus weer aan koorts.

            Herkenning van chronische hyperventilatie (ik denk hieraan, omdat een acute hyperventilatie aanval veel makkelijker te herkennen is (flauwvallen en hevig en veel te snel ademhalen)) zijn,

            * Tintelende vingers
            * Bonzend en versnelde hartslag. (wanneer je hyperventileert komt er een overschot aan zuurstof in je bloed, je lichaam verwerkt dit naar de spieren en denkt
            dat er een periode van grote inspanning of sport aankomt).
            * Druk op je middenrif uitstrekkend naar de linker onderkant van je borst. (dit is het eindpunt van je grote borstspier en het begin van je middenrif( dit is heel erg
            beangstigend, daar dit punt in verbinding staat met het hart, het hart vormt zich als een komma het zit in het midden van je lichaam maar de onderkant wijkt
            uit naar links
            , de meeste mensen met hyperventilatie en dit niet weten raken vaak in paniek, ze denken dat ze een hartaanval of hartproblemen
            hebben)).
            Dit is heel erg goed te begrijpen, een kloppend hart, druk op het middenrif, een erg gespannen grote borstspier, (de grootste te trainen en beinvloedbare spier van
            ons lichaam).
            * Zweten, ons lichaam denkt dat u aan grote sport of inspanning doet;
            * Slikproblemen en een droge mond en keel.
            * Vlak voor het in slapen, zeker als u geblowd heeft, het gevoel hebben alsof je een harde hartschok krijgt, dit is ook te verklaren, al onze spieren bestaan uit
            diverse draderige weefsels, deze draden steken in elkaar alsof je je twee handen in elkaar kruist zoals een persoon bid met gekruiste vingers.
            Dit is de gespannen situatie, vlak voordat je in slaap valt, ontspant je hele lichaam zich, een normaal iets alleen dit is niet het geval voor een hyperventilant, bij
            een hyperventilant gebeurd dit niet geleidelijk maar in een miliceconde een grote ontspannings schok, de hyperventilant word hierdoor weer wakker en kan
            daarna pas rustig slapen. (Deze schok wordt door hyperventilanten na enige tijd duidelijk herkent( het komt trouwens alleen voor bij gevorderde hyperventilatie)
            * Het constant vasthouden van de grote hartspier(gevorderde hyperventilatie),bekend bij o.a. Napoleon Boneparte.
            Wiet verhoogt spaningen bij een hyperventilant,probeer eens een goed mediwietje.laag aan thc en hoog aan cbd
            Last edited by Escargot; 30 June 2013, 18:39.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #21
              Re: kloppend orgaan

              Heb ik ook wel is, dan heb ik vaak buitenlucht nodig

              Comment


                #22
                Re: kloppend orgaan

                Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
                hee mensen,
                ik had een vraag en wist niet waar te plaatsen dus doe m maar fv hier..

                ik heb de afgelope tijd een raar gevoel als k blow (niet altijd maar wel steeds vaker..)

                als ik een jointje heb gerookt voel k ineens een kloppend gevoel in me linker zij.
                het is echt aan de linker kant ten hoogte van je zwevende rib ongeveer
                het gaat dan heel hard kloppen, doet geen pijn en raak niet in paniek maar vind t apart

                ik kon niet egt wat op inet vinde, dus hoop dat jullie me kunne helpe
                ik dacht zelf aan nieren.. of alvleesklier maar k weet t egt niet en wil graag eerst jullie horen..

                achtergrond info; ik rook al langere tijd dagelijks.. ben nu wel aan t afbouwen hierdoor!

                grtz
                minder pk13/14 gebruiken dude

                ik rook al langere tijd dagelijks.. ben nu wel aan t afbouwen hierdoor!
                je bent 20 das geen langere tijd hoor

                Comment

                Bezig...
                X