Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tips voor guerilla farming

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: tips voor guerilla farming

    moeilijk te zeggen zo, je kan niet zien hoe vaak er mensen komen...

    Comment


      #47
      Re: tips voor guerilla farming

      Die eerste spot ziet er mij vrij netjes uit, het lijkt erop dat het onderhouden word, ik zie nergens brandnetels of hoog onkruid, als je die foto onlangs genomen hebt ben ik er zeker van dat dat gras gemaaid word. De 2de foto ziet er al beter uit maar krijgen ze daar ook direct zonlicht?


      gtzz

      Comment


        #48
        inderdaad , die eerste ziet mij er ook te clean uit maar je kunt in het uiteinde altijd proberen eentje te zetten , wat korrel en afwachten en eens begin september checken. niet geschoten is altijd mis
        en voor die tweede moet je inderdaad kijken als je directe zon hebt en lukt dat niet voor een ganse dag dan levert het naar mijn ervaring alleen voldoende kwaliteit op als je zuid en west belicht hebt. en die plek is wel ideaal voor laagblijvertjes ofwel moet je wat toppen of skimmen om de hoogte te beperken want een groene joekel tussen dat uitgedroogd gewas gaat aandacht trekken . ik neem aan dat je in de stad woont .

        vzeel zoekplezier en kweekgenot

        als voor tweede foto huis rechts leegstaand is of bewoond door niet actieve bewoner ( bejaarde , ...) en links een bedrijfpandje is en heel de dag zo goed als direct zonlicht heeft dan heb je een ideaal stekje genomen . om zonlicht correct te bekijken moet je begin april kijken hoeveel licht je spot krijgt , is gelijkaardig met lichtinval september. genoeg info lijkt me.

        groei ze
        Last edited by ceBep; 26 September 2010, 10:19. Reden: dubbel post

        Comment


          #49
          Re: tips voor guerilla farming

          Ik zie daar rechts op de foto takken liggen, is dat snoei afval /een compost hoop? ligt er afval, blikjes? Zoek goed uit of er mensen komen. Op de achtergrond zie ik de zon schijnen, ga volgend jaar op een zonnige dag in april smorgens, smiddags en savonds eens kijken. duid elke keer aan met stokken waar de zon schijnt en zo zie je als je die dag meerdere keren een stok op die plaats gezet hebt welke plek het meeste uren zon krijgt.


          gtzz

          Comment


            #50
            Re: tips voor guerilla farming

            waarom krijg ik een maleware ding van google als ik de 1e pagina probeer te bekijken?
            zou graag de tips bekijken, maar dit lukt nu dus niet.

            Comment


              #51
              Re: tips voor guerilla farming

              De eerste pagina van dit topic? Zou je mij de melding eens door willen sturen?
              (welke plugin gebruik je dan precies?)
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #52
                Re: tips voor guerilla farming

                @Ik zie daar rechts op de foto takken liggen, is dat snoei afval /een compost hoop? ligt er afval, blikjes? Zoek goed uit of er mensen komen. Op de achtergrond zie ik de zon schijnen, ga volgend jaar op een zonnige dag in april smorgens, smiddags en savonds eens kijken. duid elke keer aan met stokken waar de zon schijnt en zo zie je als je die dag meerdere keren een stok op die plaats gezet hebt welke plek het meeste uren zon krijgt.

                Ik heb voor 4.25 euro een giant fietsbel gekocht waarin een kompas is verwerkt. Dan zie je gelijk waar het noorden is. Het zuiden ligt uiteraard aan de andere kant. Een andere manier: richt de kleine wijzer van je horloge naar de zon. Het zuiden ligt dan in het midden tussen de kleine wijzer en het getal 12. Is iets minder nauwkeurig, maar het werkt echt.
                Last edited by Xtreme; 4 March 2011, 19:40.

                Comment


                  #53
                  Re: tips voor guerilla farming

                  idd handig extreme, maar als je ergens kweekt waar veel hoge struiken en bomen staan weet je niet altijd welke plek het meeste uren zon per dag krijgt... toch best eens gaan kijken dus

                  @ rense: welke browser gebruik je? probeer firefox eens.
                  @ jd: hij bedoeld wss dat hij de kweekgids op je homepage niet kan bekijken.

                  gtzz
                  Last edited by janleuri; 5 March 2011, 02:49.

                  Comment


                    #54
                    Re: tips voor guerilla farming

                    Het was alleen aanvullende info. Sommige mensen (stedelingen?) weten nu eenmaal niet dat de zon in het oosten opkomt en via het zuiden in het westen ondergaat. En natuurlijk moet je gaan kijken. Het gaat er om dat je de tijd niet verspilt met het zoeken naar een spot in het noorden, want die valt uiteraard gelijk af. Een blik op je horloge en je weet waar het zuiden is.

                    Comment


                      #55
                      Re: tips voor guerilla farming

                      Was bijna vergeten dat er idd nog veel mensen zijn die niet weten dat de zon int oosten opkomt en via het zuiden in het westen ondergaat.

                      gtz jan

                      Comment

                      Bezig...
                      X