Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops te Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshops te Almere

      Ik ben niet zo van ophalen ... vind niet fijn ..en doe dat dus niet..meestal brengt een vriend het voor mij mee .. mocht jij een goed adres hebben die goede kwaliteit heeft en kan brengen hoor ikhet graag ... mijn vorige brenger is er mee gestopt..

      Grt JOhn

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshops te Almere

        Ik weet dat Domino Lounge wel goede Amnesia heeft en de honey polm daar is ook erg lekker, van de blowboot vind ik White Widow toch wel het beste, maar Almere heeft niet de beste coffeeshops

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshops te Almere

          'De Blowboot' is heel wisselvallig qua wiet, soms goede compacte white widow, en soms kleine kruimels en is die wiet niet te roken.
          'Domino' heeft sterke white widdow, maar de white widdow van boot is iets goedkoper.
          nadeel van domino is dat ze alleen 1gr en 5 gr hebben en bij boot kan je hallen wat je wil. minimaal 5 euro maximaal 5 gram.

          qua ruimte is domino groter meestal is er wel een plaatsje. je kan hier ook gezzelig kaarten damen, poolen, en tafelvoetballen.
          veel vaste klanten. die naar mijn mening de hele dag daar zitten. er is een frisdrank automaat, en volgends mij ook koffieautomaat.

          'De Blowboot' zit meestal vol qua zitplek. hier kan je ook damen.
          'De Blowboot' heeft een frisdrank automaat, een automaat met condoom,vloe, en tip.
          Ook een sigaretten automaat als ik het goed heb. je kan ook bij vertrek vloetjes en tipies pakken hoeveel je nodig hebt!

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshops te Almere

            Almere, 3 shops, altijd legitimatie verplicht, gegevens worden genoteerd. En zonder legitimatie kom je er ook echt niet in, ook al heeft de beveiligingsdude je al talloze malen gezien.
            Haarlem, 16 shops, 1 maal legitimatie laten zien als ze je nog niet kennen & that's it men. Niks word genoteerd, naar binnen & high worden

            Blij dat ik geen Almeerder meer ben..........en niet alleen vanwege de shops
            Nog blijer ben ik nu ik mijn eigen shizzle kweek.
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshops te Almere

              Hallo allemaal ben sinds kort in Almere komen wonen en mijn grote vraag is nu natuurlijk naar welke shop moet ik gaan?? ik heb de reacties hierboven allemaal gelezen alleen dacht ik vraag het nog even in het specifiek dit omdat ik het liefst heel veel wiet voor weinig geld krijg omdat ik mijn jointjes niet zo heel sterk draai dit omdat ik het gewoon heerlijk vind om een jointje te roken dus de kwaliteit hoeft voor mij ook niet super te zijn! zolang ik maar veel krijg voor zo min mogelijk geld. Mijn vraag dus welke van de boven genoemde coffeeshops zou ik moeten gaan om zoveel mogelijk te krijgen voor weinig geld? maar de kwaliteit moet niet bagger zijn!! het mag wel wat slechter maar niet zo slecht dat je het eigenlijk niet eens meer wilt roken (wat ook niet verkeerd is natuurlijk). Graag jullie reacties,

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshops te Almere

                Bij de blowboot kan je 'droom mix' halen, is een gruismix, je krijgt 2,5G voor 16 euro

                Comment


                  #23
                  Re: Coffeeshops te Almere

                  dit bericht mag verwijdert worden
                  Last edited by Nightstalker; 20 October 2016, 22:02.

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshops te Almere

                    De blowboot relaxt jaaren geleden altijd legitimatie laten zien

                    Comment


                      #25
                      Die in de stad vond ik wel een goede hier recent nog geweest en idd de honey polm was erg lekker en zoet !

                      Daarna door naar de blowboot alleen was die dicht..

                      Comment

                      Bezig...
                      X