Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops te Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops te Almere

    Korting op 420shop
    in Almere hebben we diverse coffeeshops, maar de enige waar ik meestal heen ga zijn de 'blowboot' (achter het politiebureau, bravo gedoogbeleid!) en 'domino's' aan de grote markt.

    eerlijk gezegd vind ik de blowboot qua uitstraling het gezelligst, maar de sfeer van de mensen is niet ideaal. we zullen het maar niet het typische almere sfeertje noemen maar het komt verdomd dicht in de buurt.

    domino's is altijd rustig wat betreft sfeer, maar het is er wel ongezellig door de gigantische hoeveelheid licht. grote TL-balken aan het plafond maken het net dag, niet ideaal als je lekker wil ontspannen.

    #2
    Re: Coffeeshops te Almere

    Bedankt voor je leuk geschreven report
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops te Almere

      tsjah, een biertje helpt... maar een zelfgekweekt wietje zou beter zijn

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops te Almere

        Als je ns n keertje leuk wil vissen, moet je t daar bij de blowboot doen, barst van de vis! en bovendien zijn alle leuke goederen binnen handbereik
        I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops te Almere

          Ik vindt zelf de blowboot beter.
          Zijn er hier mensen die wel een bij de shop in almere-haven zijn geweest?

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops te Almere

            ja ik vind de boot ook wel chill.. maar niet om daar te smoken ofzow..

            in almere haven heb ik ook alleen maar gehaald nooit gechilt volgens mij moet je lid zijn van die shop ofzo..

            groetjes flexy

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshops te Almere

              Ik ben inmiddels voor het eerst wezen ''chillen'' bij de blowboot en domino's
              Voorheen haalde ik alleen.

              en ik vindt de boot wel gezellig met een aquaruimpje binnen en de muren gezellig beschildert. alleen het is wel erg klein en druk.
              En oja ik heb daar heya hasj gehaald en dat was echt een super lekker hasje. voor een 10tje heb je 3 lekkere joints die je erg high maken!

              Bij domino's is er wat meer plek alleen overbelicht(zoals al vermeld werd) je kan er wel gezellig kaarten, tafelvoetballen en biljarten. en altijd dezelfde surinamers zijn er aan het biljarten. wel grappig eigenlijk.
              Bij domino's had ik met 2 vrienen 15 euro Amnesia haze gehaald daarvan hadden we 2 blunts gedraaid en ik kan je vertellen. met elke hijsje zat je een level hoger! erg lekker wietje was dat.

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops te Almere

                Domino's: Goede wiet, dure prijzen. Lijkt ook altijd vol te zitten met hetzelfde publiek.
                De blowboot: Kwaliteit verschilt vaak, erg weinig variatie. Word afgewogen. Totaal niet gezellig binnen.
                Chillie Kikie: Afhaalshop, 15eu voor 2 gram. Ook verschil in kwaliteit, ene keer erg goed andere keer niks bijzonders.

                Al met al oplichterij in Almere; tussen de 7,50 en 8,50 of hoger voor een gram.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshops te Almere

                  Vind je dat vreemd dan een gram amnesia voor 8,50 .


                  Greetzz GG

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshops te Almere

                    Waar staat dat ik dat vreemd vind?
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshops te Almere

                      Een gram haze is 15 euro trwns.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshops te Almere

                        ben vandaag bij Domino geweest, en moet je zeggen, werd echt gek van de prijzen man!
                        De Amnesia Haze 15 euro per gr, 5 gr voor 70 , er was ook een Cheesy Haze? als ik het goed gezien had zelfde prijs dacht ik
                        White Widow 8.50 per gr, 41 voor 5 gr
                        Jack Herer 8 euro per gr
                        Thai weed 6 euro per gr
                        hasj heb ik even niet goed op kunnen vatten, door de hartkloppingen
                        Ice-O-lator 5 gr 90 euro
                        maroc 6 euro per gr de rest heb ik dus niet kunnen onthouden.
                        Tis dus allemaal een stuk prijziger dan ik leuk vind, ben dus ook met een zakje White Widow weer gegaan.
                        De kwaliteit hiervan is echter wel goed, qua smaak goed in orde effect is nog even afwachten maar zal zoals het hoort zijn.
                        Toppen zien er goed uit, geen smerigheden zoals haren, zaadjes, blaadjes of rot. (goed geknipt)
                        Qualiteit van de toppen is ook zeer goed, mooie goed gekleurde trichomes
                        and were happy but still shaken...
                        it's his line so only God knows
                        Grtz Kush

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshops te Almere

                          Ben nog nooit in Domino's of Almere-Haven geweest, Domino's is mij al te veel TL licht als ik er buiten langs loop en Almere-Haven is mij te ver om ff wat te halen.
                          De Blowboot is ook na de verbouwing nog steeds wel een plek om ff een blowtje te roken en een potje te schaken echter in de winter kan het erg 'fris' zijn.
                          Vind de boot wel gezelliger dan Domino's ook doordat het een stuk kleiner is.
                          Maar heb vandaag hout gehaald om zelf een kweek kast te bouwen dus mijn bezoekjes aan de boot zullen minder worden in de toekomst.
                          Over de kweek kast later meer in een ander topic.
                          Will keep you posted

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshops te Almere

                            niet zo lang geleden ben ik in almere haven geweest. 10 tje hasj gehaalt gehaald wat verders niks bijzonders was.

                            Blowboot blijft voor mij de besten de hasj super of honing polm of heya is altijd goed. en de wietjes verschillen van kwaliteit. de ene periode is de ww goed de volgende periode jack herrer.

                            laast was ik bij pri damie ofzoiets(zijstraat van de damrak) en dat is toch wel weer een verschil met almere.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshops te Almere

                              hey allemaal.

                              ik ben Eric. Woon net in Almere en ben nieuw met alles hier.
                              Kom uit Amsterdam waar alles voorhanden is.

                              Kan en wil iemand mij vertellen of ik NU nog ergens een stukkie hasj kan halen of is dit onmogelijk op dit tijdstip?
                              Groet, Eric

                              Comment

                              Bezig...
                              X