Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arizer Solo vs Arizer V-Tower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Arizer Solo vs Arizer V-Tower

    Hier ook de arizer solo in huis. Fijn apparaatje al heb ik hem wel een beetje getuned.

    11886-arizer-ez-flow-mouthpiece-long_1.jpg
    zoals deze die heeft onderin de kamer een paar kleine gleufjes om de luchtstroom te verbeteren en zo dus niet het gevoel hebt aan een dikke milkshake te zuigen!
    Dit heb ik zelf gedaan met de dremel. Maar online zijn dit soort mondstukken ook te koop. Ook heb ik een gaasje gemaakt in de kamer als je hem iets te groot uitknipt dan druk je hem als ware iets bol erin en blijft die mooi klem zitten. Dit voorkomt dan dat er kleine stukjes wiet omhoog schieten. Met een tandenstoker wip je hem er zo weer uit.


    ben er nog steeds erg blij mee! al kan ik het niet laten ook af en toe nog eens een joint te roken. Opmerkelijk is wel naar een week of twee alleen verdampen voelt de joint als een ware aanslag op mn longen. Het was wel even wennen na 20jaar joints roken om aan de verdamper te gaan, vooral in het begin moeilijk afwennen er 1 te gaan draaien.. maar ondertussen grotendeels overgestapt en word ook stoner van de verdamper als van een joint.

    Comment

    Bezig...
    X