Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaring met Royal queen Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

    mijn ervaring met rqs is ook herma en ik had er haze van dat trok nu is op niets ... gwn wiet met een laag suiker overheen presies .. was echt niet lekker...
    en dan de special qeeun vond ik ook maar niets je werd er stonend van maar je proefde geen zak...

    Comment


      #77
      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

      Hoop dat ik tog en 300 g van mijn 5 af haal en als er wat zaden tussen zitten maakt me niet zoveel uit tegenwoordig in belgie veel gras mee zaad in en daar moet je dan voor betallen in amsterdam ook al bij purple haze in greenhouse gehad.
      Als ik dit jaar geen probleme heb ga ik volgend jaar de rest van zaden in 1 hoek van tuin zetten en nieuw zaden bestellen voor in serre of andere hoek maar welke zaden zijn dan 100% herma vrij ?.
      Ik heb haar juist trug gecontroleert nergens ballen te zien en ze is al 1 meter hoog en 90 breed de ander stekjes ga ik in oog ook houden.
      Pff warom kom ik dit pas te horen na dat ik topic plaats dat ik met rqs eens ga kweken.
      Had ook vorig jaar van dutch headshop gekocht maar daar is niet 1 van ontkiemd.
      Tips zijn welkom liefst ook plant dat veel opbrengt buiten.
      Greets ganjas
      buitenkweek 2015

      Comment


        #78
        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

        Hey mensen, voor mijn eerste post zal ik eens in een maand oud topic gaan posten!

        Wat ik hier zoal lees, brengt niet veel goeds! Ik heb namelijk afgelopen vrijdag 3 zaden in een ontkiembakje gelegd, de AutoFem Bubble Kush van RQS. (2 stuks bewaar ik tot volgend jaar of voor binnen test project).

        Heeft iemand naast stofr ervaring met deze zaadjes voor buiten? Ik vraag me namelijk vooral af of de kans op hermie's groter/kleiner is (of hetzelfde blijft) wanneer je buiten kweekt.

        Mvg,
        Last edited by jackherrerhaze; 20 July 2015, 13:27.
        Verslag - 3x Bubba Kush AF

        Comment


          #79
          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

          Bij mij geen manetjes dees jaar heb nog geen enkel probleem gehad met rqs zijn zeer sterke planten.
          Van baggerwiet gesproken heb vorig jaar ook met rqs gekweekt en dat was en lekker vadt wietje.
          Hoop dees jaar op het zelvde rezultaat.
          Greets20150717_093359.jpg
          buitenkweek 2015

          Comment


            #80
            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

            Vorig jaar royal haze en easy bud gehad van RQS, waren beide niet slecht, de haze was wat minder haze-erig dan verwacht maar wel lekker zoet en de easybud was ook prima maar niet mijn smaak, te veel citroen , wel goed tegen muggen
            Autoflowers 2016

            Comment


              #81
              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

              Hallo allemaal ik kweek al een tijdje niet meer heb alles weggedaan , het was een mooie tijd om plantjes te verzorgen. Nu rook ik het alleen nog , ik kijk graag mee op deze forum
              ,

              Comment


                #82
                Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                En wat is je ervaring met RQS ? (want daar gaat dit topic over)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #83
                  Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                  Tja ik lees hier veel slechte revieuws terwijl ik al min 8 jaar mijn zaden hier bestel en in die tijd 1 mannetje (autoflower dwarf) heb gehad
                  en toevallig dit jaar bij de goedkoopste zaden (Special Queen) schijnbaar een Herma aangezien ik regelmatig een enkel zaadje tegenkom als ik eentje draai .
                  Geen ballen gezien bij inspecties trouwens dus zou ook ingevlogen kunnen zijn.

                  Verder moet ik zeggen dat de Critical die ik normaal altijd bestel ik nog nooit maar dan ook nooit geen problemen mee gehad van RQS
                  Zelfs als een zaadje niet was opgekomen werd er netjes een nieuwe verstuurd
                  En ben dan ook vorige week naar Amsterdam gereden om Critical Zaden te kopen in hun winkel aangezien er niks meer verstuurd wordt.
                  Wat ook nog problemen gaf aangezien ze maar 5 zaden wilde meegeven. Na wat overleg en wachten op lege winkel was dit gelukkig opgelost.

                  Zo heeft ieder zijn eigen ervaringen

                  Comment


                    #84
                    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                    De critical van RQS zal idd redelijk stabiel zijn. Das dan ook al een oude strain he. Verder hangt het natuurlijk ook wel van je kweekskils af. Als je ze stressvrij grootbrengt zal het herma aandeel meevallen.

                    Het valt of staat bij femzaden bij de keuze van het eerste ouderpaar. Wil je echt fem zaden maken dan moeten deze ouder dus eigenlijk een mutant zijn. De mutatie moet het voor de plant onmogelijk maken om om mannelijke bloei of banaantjes te produceren. Zoon mutant kan dus geen of onvoldoende gebberaline aanmaken.

                    Door dit dan extern toe te voegen dwingt men zulke mutatie om toch mannelijke bloei te maken (genetisch vrouwelijk stuifmeel met de mutatie ik kan geen mannelijke bloei maken) Pas dan heb je dus echt femzaden.

                    Een zaadbank als RQS doet dus schijnbaar niet de moeite om zulke mutaties te vinden en starten met een ouderpaar wat maar moeilijk herma wordt door stress maar dit dus genetisch wel zou kunnen bij voldoende stress.

                    Kweekt men zulke planten onder stress op dan zullen ze dus wel mannelijke bloei gaan maken.

                    Comment


                      #85
                      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                      Thanks Flintstoned weer een hele mooie uitleg ik lees graag jou stukjes hier op het forum !
                      Gelukkig hebben we Critical en PowerFlower voor volgend jaar.
                      Ook nog Autoflower Critical meegenomen daar ben ik wel huiverig voor na mijn ervaringen met de AF dwarf
                      Duimen maar dan

                      Comment


                        #86
                        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                        T mooiste van die rqs critical is zn omschrijving: kort en bossig.
                        3,5 meter getopt verder ben k maar begonnen met buigen..
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #87
                          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                          een foto daarvan zou niet misstaan

                          Comment


                            #88
                            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                            Heb geen foto. Ze had er sowiezo niet opgepast.
                            Verder rendeer ik in grootspraak en een onophoudelijke stroom aan fantasie. Zeker wat die crap van rqs betreft..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #89
                              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                              dit jaar bij de goedkoopste zaden (Special Queen) schijnbaar een Herma aangezien ik regelmatig een enkel zaadje tegenkom als ik eentje draai .
                              Dacht al wel dat het de goden verzoeken was toen ik mijn post plaatste.
                              Special queen

                              2015-10-05 11.32.55.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X