Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet geen smaak meer!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet geen smaak meer!!!

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

    Ik zit met een probleem dat me al maanden dwarszit en me letterlijk gek maakt. Heb een aantal jaren stevig wiet gerookt en vond de smaak van het roken minstens even belangrijk als het high worden. Ik kon echt genieten van een lekker blowtje en geef er graag wat extras voor uit. Na een tijdje wat minder gerookt te hebben ben ik weer wat steviger gaan roken maar het blijft me opvallen dat alle wiet smaakloos is wat ik ook probeer. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik een tijdje niet gerookt had maar echte die-hard vrienden ervaren hetzelfde ( nu bewijst dit niets natuurlijk).

    Ik kom uit Rotterdam en heb al redelijk wat shops geprobeerd en elke keer hetzelfde verhaal en ben het zat om geld te verspillen en met tegenzin me wiet op te roken. Als iemand een shop/soort kan aanraden die nog wel lekker rookt hoor ik het graag! ( Ik rookte altijd graag Bubblegum / Orange bud en af en toe Silver Haze)
    Last edited by Nultos; 11 December 2013, 05:49.

    #2
    Re: Wiet geen smaak meer!!!

    Grow your own ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Wiet geen smaak meer!!!

      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Wiet geen smaak meer!!!

        Countdown al geweest? Kan je wel goede haze halen met smaak.

        Bubbel.. Tja Nemo of soms sultan.. Sultan heeft soms ook wel van smaak goede haze.. En soms heeft die lekkere bubbel..

        Heb je ook nog op kruiskade een shoppa, Vriend van me zei dat die monca heten.. Maar weet niet zeker.. Weet igg dat het in de straat van bellamie zit.. Heb ook gehoord dat die een lekker bubbel haze heeft. En ik en me wijfie zijn er over eens dat ze daar soms echt top bubbel verkopen.. Meestal goed van smaak..


        Owjah. Bij maashaven metro, naar benden lopen. Kom je bij cafe, en daar zit ook een shoppa, die heeft sowieso haze me smaak elke keer weer. Alleen soms kan je er niet goed van stoned worden...
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Wiet geen smaak meer!!!

          Probeer iets heel anders. Na een tijdje raak je aan de smaak/effect gewend en word je minder high proef je de smaak minder goed.
          Als je dan overstapt naar iets heel anders, een andere strain of bijvoorbeeld hasj, en dan na een paar weken weer terug gaat naar je vertrouwde soortje zal je meer smaak proefen.

          Comment


            #6
            Re: Wiet geen smaak meer!!!

            Ik heb hier echter nooit last van gehad wel dat ik er niet stoned meer van werd na een tijd. Ff een maandje haze en terug naar de wiet. vanaf me 15e tot en met me 23ste vast 1 shop en 1 soort wiet.
            Wat wel snel te merken is bij een goedlopende shop komt er wekelijks gewoon een nieuwe oogst ipv voorraad van die ene oogst.
            En ja iedere oogst kan net wat anders smaken he.

            zoals 2x genoemd lekker zelluf growe beste wat er is


            Heb een maat in rotterdam en hij zegt al dat er een hoop troep tussen zit en hij gaat enkel ook maar naar 2 shops in heel rotterdam

            Comment


              #7
              Re: Wiet geen smaak meer!!!

              Inderdaad zelf buiten growen dan heb je puur natuur en geen synthetische wiet of wat dan ook.

              Comment

              Bezig...
              X