Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ja maar met die vervanging tabac smaakt je joint ook voor geen meter, vind ik tenminste,

    dan kunnen ze inbier ook wel zout gaan stoppen smaakt het ook nie meer lekker waardoor je er mnder van al drinken..

    ma ik denk idd ook wel dat de nicotine het meest verslavende in een joint is

    groet
    Last edited by hobbyist; 26 March 2009, 19:08.

    Comment


      #47
      Ik rook ook niet, daarom vraag ik me vaak af of het ook niet eerder de tabak is waar ik zin op heb.
      Maar ik zal eerlijk zijn, vind het toch prettig gevoel hoor, lekker high zijn
      Wat ik nog ben vergeten te zeggen is het volgende. Bij mij helpt het erg goed van, op de momenten dat ik het moeilijk heb/had, te denken aan de periode dat je nog eens een lekker jointje kan/mag roken.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #48
        Als ik niet kan blowen (op vakantie) dan rook ik me helemaal kapot. Als ik 's avonds blow, dan rook ik hooguit 1 sigaret na het eten.

        Ik denk ook, dat de tabak de boosdoener is wat betreft de lichamelijke verslaving. De geestelijke verslaving is een ander verhaal....
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #49
          Ja precies.
          De herb is dan de geestelijke verslaving, terwijl de tabak de fysieke verslaving is.
          Daarom dat het afhangt van persoon tot persoon.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
            ja maar met die vervanging tabac smaakt je joint ook voor geen meter, vind ik tenminste,

            dan kunnen ze inbier ook wel zout gaan stoppen smaakt het ook nie meer lekker waardoor je er mnder van al drinken..

            ma ik denk idd ook wel dat de nicotine het meest verslavende in een joint is

            groet

            toen ik gestopt was met tabak, rookte ik de eerte week veel joints (puur) maar dat gaf niet meer de bevredeging van een gewonen joint. maar ik wist dat je daar aan moet wennen (want iemand die puur rookt vindt tabaksjoints goor en omgekeerd). wegens te sterk/verspillend gebruik ik nu knaster, dat vond ik eerst ook echt vies. nu een maand later ben ik "afgekickt" van tabak, smaakt mijn knasterjoint al veel beter. ik rook niet meer elke dag en ik rook nu alleen als ik high wil worden. ik rook nu ook niet na 2 uur weer een nieuwe joint (tabak), pas als ik weer volledig nuchter ben. en dan ga ik meestal al slapen.

            Echt stoppen met die tabak, en gewoon 1 - 2 maanden op je tanden bijten.

            Je jointje gaat echt niet blijven slecht smaken.
            De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
            Belgium and The Netherlands stood as one...

            Mother Europe born from your womb
            Mother Europe on Your soil shall be my tomb

            Comment


              #51
              Hmmm een optie gewoon stoppen met roken en alleen puur gaan roken
              God was never on your side..

              Comment


                #52
                Waar kan je knaster tabac aanschaffen? Wil zelf denk ik ook een keer stoppen met roken en ik denk door zoiets te doen dat dat wel zou helpen.

                Comment


                  #53
                  bij de alien verkopen ze die

                  grtz

                  Comment


                    #54
                    Re: Time out van blowen

                    Ik heb nu 1 weekje niet meer gesmoord.
                    Het is wel zo dat ik nu thuis zit en ik vrees dat ik me niet ga kunnen inhouden eenmaal ik terug op kot (kamer voor de nederlanders ) zit.
                    We zullen wel zien. Misschien dat ik er af en toe eentje rook na een avondje studeren.
                    Heb wel wat vreemde dromen, maar niet echt verschrikkelijke nachtmerries.
                    Indommelen gaat goed en hopelijk blijft het zo.
                    Owja een tipjes voor diegenen die hiermee problemen hebben:
                    -ga wat sporten of gewoon een uurtje wandelen
                    -drink een kamillethee, dat helpt je de kalmeren of gewoonweg een
                    slaapthee'tje (vind je vaak bij de aphoteker)
                    -en vooral, blijf niet stilzitten, ga iets doen. Ik merk dat ik erg veel zin heb
                    in een joint als je zit te niksen.

                    greetz,
                    zion

                    Comment


                      #55
                      Re: Time out van blowen

                      hmm goede tips dankje wel .. Hoop dat je het vol kan houden wel knap van je hoor
                      groetjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #56
                        Re: Time out van blowen

                        nou hier dan de dakgoot. kreeg het er maar moeilijk op want moest half uit het raam om de hoek hangen om bij de zonkant te komen

                        en mijn dwerg lowryder net zo groot als een pakje marlboro

                        groet
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Re: Time out van blowen

                          Dies lief dat is nouw echt een vrouwen plantje ik wil dat oook
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #58
                            Re: Time out van blowen

                            Hey Zion hoe is het met je stoppen lukt het nog?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #59
                              Re: Time out van blowen

                              Ik heb al 'kilo's' b.w.v.spreken gesmoord, steeds met tussenpozen.. Ik heb nog nooit problemen ervaren met verslaving of stoppen met.. Lukt als een fluitje van een cent.. Het is niet als met alcohol ofzo: een keertje heb je zoveel wiet binnen dat stoned worden niet meer lukt.. Werkt vanzelf ontradend.. Alco is zuip op zuip op zuip..

                              Comment


                                #60
                                Re: Time out van blowen

                                blow nu ongeveer 1,5/2 jaar lang zonder te stoppen, blijf het lekker vinden

                                Comment

                                Bezig...
                                X