Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Time out van blowen

    Ik ook izo
    God was never on your side..

    Comment


      #62
      Re: Time out van blowen

      Rook al een dikke 20 jaar hash en wiet. Met ook wel periodes van veel minder roken of een paar dagen niet. echt "clean" wordt je daar echter niet van. THC lost op in vet. het wordt opgeslagen in het lichaamsvet en komt hier maar langzaam weer uit vrij. Een week na gebruik is slechts 60 % uit het lichaam verdwenen.

      Fysiologische effecten
      Marihuana is een uitstekende slaapverwekker. Een lage dosis verhoogt de totale slaaptijd, maar heeft verder geen effect op de slaap. Bij een hoge dosis echter worden zowel de duur van de REM slaap als de oogbewegingen tijdens de REM slaap vermindert. De duur van de stage-4 slaap wordt verlengd.

      Comment


        #63
        Re: Time out van blowen

        ja dat is indd juist wat flip hasjkip zegt. Als ze tegen mij zeggen je kan niet verslaafd worden dan zeg ik bullshit Ik leg het in een paar stappen uit hoe het bij mij is meschien herken je jezelf erin.
        1: je hebt geen wiet meer en begint te denken aan wat komen zal en dat is de avond.
        2:savonds als je gewoon bent om er iedere avond voor je slaapt er eentje of meerdere joints rookt begin je al te panikeren van in de vooravond en denk al van wat ga ik doen je begint al wa zenuachtiger te worden door het gedacht alleen al.
        3: je gaat naar bed en denkyt man man da ga hier een ferme nacht worden,je partner slaapt al en jij ligt daar te draaien en keren en beginnen zweten.
        4: weer es opgestaan en sigaretje gaan roken trug in bed je bent echt wel zenuachtig.
        5:je realiseert zich dat het toch geen zin heeft om onrustig te reageren en probeer je beste slaappoze in te nemen en wonder bij wonder je slaapt.
        6: Je hebt een seriuese nachtmerie(in mijn geval nam mij iemand beet van langsachter toen ik niets zag was ik bang toen die iemand mij helemaal vasthad en ik zag nog niemand was ik aan het roepen en stampen om los te komen toen schoot ik gekukkig wakker) maar in het echt was ik ook aan het stampen om los te komen mijn vrouwtje zal het geweten hebben ze deelde in de klappen. Ik had daar natuurlijk ni om gedaan.
        7 je komt dus wakker in je zweet enzo beleef je je nacht als je geen wiet hebt.ofwel maken dat je altijd wiet hebt (soms niet mogelijk voor sommigen onder ons) of maken dat als je weet ik heb maar 10 joints meer beginnen afbouwen en die 10 joints verdelen in 5 dagen das ongeveer 2 per avond. ik heb persoonlijk mijn slaapmiddel lexotan van 12mg maar ik ben ook al 22jaar gebruiker van dat spul maar wil dit zeker niet aanraden aan jullie. Dat was het een beetje.
        grtz een wietroker is geen onruststoker

        Comment


          #64
          Re: Time out van blowen

          Ik blow enkel nog in het weekend.
          Dat was in het begin wel even wennen, vooral om te slapen.

          Maar als je zo op een vrijdagavond je eerste joint niet opkrijgt en al knetterstoned loopt, wordt je er weer aan herinnert: het is fijn een spaarzaam roker te zijn.

          Een pauze gaat je echt doen.

          Comment


            #65
            Re: Time out van blowen

            Die slaapmiddelen zijn echt slecht en zwaar verslavend, mijn opa neemt nu al 1,5 rohypnol pillen voor te slapen. Moest ne gewone mens 1/4 pil nemen zou die niemeer over straat geraken.

            Comment


              #66
              sigpic

              Comment


                #67
                Re: Time out van blowen

                en hoe oud bent ge ondertussen?
                mense zegge mij altij da ge moet stoppe me smore as ge ouder bent en vrouw / kindere hebt en ik kan daar echt ni inkomen
                is er iets mis me een jointje smore as u klein manne slapen terwijl andere ouders een pintje zuipen? graag wa meningen van mensen me kinderen en oudere mensen is horen

                grtzz

                Comment


                  #68
                  Re: Time out van blowen

                  Als je vrouw ben en je heb kinderen stop je denk ik met blowen wat als je kleintje wakker word midden in de nacht en jij ben mega stoned.
                  Das denk ik de reden
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #69
                    Re: Time out van blowen

                    nou ja, je zorgt dat er altijd 1 van de 2 er kan zijn voor de kids denk ik dan. Als ze wat ouder worden heb je dat ook al weer minder.

                    Maar persoonlijk ben ik niet graag zo stoned dat ik niet meer in staat ben om adequaat te reageren. Maar dat heb ik ook met alcohol eigenlijk.

                    Wij hebben 3 meiden rondlopen van 9, 11 en 14. En je weet gewoon nooit wat er kan gebeuren. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als er iets misgaat en ik ben te zeer onder invloed om te kunnen doen wat nodig is.

                    Grtz Kim
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #70
                      Re: Time out van blowen

                      wij hebben afgesproken, de seconde dat mijn vrouw weet dat ze zwanger is wordt er ten eerste niet meer gesmoord in haar buurt, en dan heb ik ongeveer 9 maand om mijn tuin/smoor/visbakkenkot klaar te krijgen (en de babykamer ook e) ...

                      en de afspraak is dan, enkel als de kids slapen ...
                      sigpic

                      Comment


                        #71
                        Re: Time out van blowen

                        Hallo

                        Ik ga een tijdje stoppen met blowen dit om dat ik 1 door mijn Doubelfun heen zit en de Lowryder gewoon weg niet lekker vind en er teveel High van word en dat werkt tegen me.

                        Normaal rookte ik na 21 uur een sjaggie max 2 en dan ging ik heerlijk slapen
                        Afgelopen tijd gaat het allemaal uit de hand lopen merk ik.
                        Ik heb nieuwe medicijnen ritalin en ben 1 Tramadol minder aan het gebruiken de gewenning van de Ritalin en de ontwenning van de Tramadol maken me al zo ziek en in de war dat het eigenlijk meer dan genoeg is.
                        En nog durf ik elke avond om 18 uur soms eerder een jointje aan te steken om dat ik me gewoon niet lekker voel en niet fijn.
                        Maar het werkt niet zoals het moet in plaats van rustig word ik onrustig en raak ik in de war en wat ga ik dan doen gewoon nog meer blowen om dat ik rust wil en zo blow ik gewoon heel de avond door en weet met mijn eigen geen raad.
                        Ik merk ook dat het me maar niet lukt om stoned te worden hoe veel ik ook rook.
                        Vandaar mijn besluit ik neem een time out van blowen.
                        Nu zal dat niet over rozen gaan natuurlijk en hoop sjagie mee brengen maar toen ik het vandaag vertelde op de chat reageerde Smokingfifi al meteen met oke Donna ik begin ook vandaag en ga drastische minderen.
                        Dat deed me zoveel dat ik er nu niet meer onder uit kan.
                        Mijn plan stoppen lukt het niet en word ik echt gek in mn hooft dan mag ik van mezelf max 1 sjaggie met wiet roken laat in de avond na 21 uur.
                        En het plan is dat ik ook daar mee stop tot ik andere wiet heb of tot mijn buiten plant klaar is.
                        En vanaf dan proberen om nooit meer meer te roken dan 2 sjaggies na 21 uur.
                        Ik ben geen fun roker maar Medi roker en dat wil ik ook blijven het moet me helpen met de pijn en anders moet ik gewoon even stoppen.

                        Bij deze nodig ik ook andere uit om is te kijken of ze ook willen minderen of stoppen en als je dat wil kan je hier ook kwijt hoe het met je gaat en hoe je het ervaart en misschien kunnen we elkaar steunen



                        Site met tips en evt Hulp http://www.watwiljijmetwiet.nl/Infor...f-alcohol.aspx
                        Last edited by belladonna; 22 September 2009, 10:20.
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #72
                          Re: Time out van blowen

                          Effe dubbel postje hoor.

                          Tips om te stoppen met blowen

                          Heb je al beslist om te stoppen met blowen?
                          Dan heb je al een serieuze stap gezet. Dat is ook de eerste tip die ik zou geven. Maak de keuze voor jezelf om te stoppen met cannabis. Heb je dat al gedaan, dan zijn hier een aantal tips om je te helpen succesvol te stoppen.

                          1) Begin met een 30 dagen trial: Dertig dagen stoppen is makkelijker vol te houden dan voorgoed te stoppen. Zeg tegen jezelf dat je dertig dagen stopt en dat je daarna terug mag blowen. Als je dan nog wilt, tenminste. Want na de dertig dagen zul je pas echt merken wat het verschil is tussen een leven met of zonder marihuana. De kans is groot dat je dan zelfs helemaal geen weed meer wilt roken.
                          Herval je toch tijdens de dertig dagen? Dat is geen ramp, Het gebeurt bij de beste onder ons Begin in dat geval gewoon opnieuw. Lijkt dertig dagen je te veel? Begin dat met twee weken. Of gewoon vijf dagen. Als dat eenmaal gelukt is, ben je klaar voor de volgende stap!

                          2) Vertel het aan de wereld: Vertel aan vrienden of vreemden dat je gaat stoppen. Start een blog! Werkte voor mij!

                          3) Zet de voordelen en de nadelen van (niet) blowen op een rijtje:
                          Je kunt gemakkelijk een lijst opstellen met de voor- en nadelen van blowen. Je kunt ook een opsomming maken van de belangrijkste voor- en nadelen van niet blowen. Tenslotte kan je een lijstje maken met jouw belangrijkste redenen om drugsvrij te leven. Hoe persoonlijker je lijst, hoe beter. Hou deze lijst dicht bij je door hem bijvoorbeeld in je portefeuille te steken. Kijk er elke dag naar of op momenten dat je ‘verkeerde’ gedachten krijgt. Inspiratie nodig?

                          4) Bereid je voor op momenten dat je zin krijgt om terug te blowen: Mij contacteren?

                          5) Hou een blowdagboek bij: Zet hierin wanneer je rookt, hoeveel en met wie. Hoe voel je je achteraf? Waarom blow je? Merk je een bepaald patroon op? Hieruit kan je lessen trekken.

                          6) Leer uit een terugval: Ook al doe je je best, een terugval is altijd mogelijk. Probeer in dat geval eruit te leren. Waarom heb je terug geblowd? Was je niet overtuigd genoeg? Hebben andere mensen het je aangeboden? Er is altijd een reden waarom je terug wiet hebt gerookt. Hou hier rekening mee bij je volgende poging om te stoppen.

                          7) Pas op met vervangmiddelen: Je wilt zeker niet de ene verslaving ruilen met een andere. Je leven wordt beter zonder cannabis, dus waarom moet je het ergens mee vervangen?

                          8 ) Hou jezelf bezig: Dit is vooral de eerste dagen belangrijk. Als je je verveelt of niks te doen hebt, kunnen je gedachten afdwalen. Ga bijvoorbeeld naar de film of begin te sporten. Trek op met vrienden die geen cannabis roken, zodat je zelf niet in de verleiding komt.

                          9) Leer uit de ervaringen van andere mensen: Zoals mij! Of zoek op internet naar andere mensen die proberen te stoppen of al gestopt zijn. Maar als je op deze blog bent uitgekomen, heb je dat waarschijnlijk al gedaan. Wil je meer artikels over cannabisverslaving lezen?

                          10) Bereid je goed voor: Stop niet te impulsief. Als je je goed voorbereidt, is de kans op slagen veel groter. Dus maak de lijstjes, zoek informatie op en beeld je een nieuw, drugsvrij leven in.

                          11) Zoek steun: Bij vrienden, online, de Druglijn, waar dan ook. Krijg je geen steun bij je vrienden? Dan kan je je misschien eens afvragen of het wel echt vrienden zijn…

                          12) Als je nog niet kunt stoppen, erken het probleem dan alvast: Visualiseer een drugsvrij leven: Denk na over hoe je leven zal zijn als je niet meer blowt. Wat zal anders zijn? Hoe zal je je voelen? Hoe zal je je gedragen? Beeld je elke dag in hoe stoppen met cannabis je leven zal verbeteren. Je kunt dit makkelijk doen terwijl je in bed ligt, voor je gaat slapen. Of als je ergens op aan het wachten bent. Schrijf er ook over. Dan heb je iets om terug te lezen. Hoe meer je dit doet, hoe beter. Je zult steeds meer gemotiveerd worden om te stoppen of te blijven stoppen.
                          Meer tips en andere posts over stoppen met blowen volgen nog.
                          En… veel succes!
                          P.S. Heb jij ook tips voor anderen om te stoppen met weed roken? Wat werkt voor jou? Deel ze met ons
                          Misschien komen deze niet, maar de kans bestaat van wel. Wat ga je dan doen? Iemand bellen? Je lijstje met voor- en nadelen nog eens nalezen? Een koude douche nemen?
                          Last edited by belladonna; 22 September 2009, 10:36.
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #73
                            Re: Time out van blowen

                            Oke go go go bella
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment


                              #74
                              Re: Time out van blowen

                              Hey Bella vind het wel tof dat je zo een topic samengestoken hebt.
                              Omdat ik na men oogst weer ferm aan het overdrijven was met smoren vind ik dat het tijd word om ervoor mezelf weer een rem op te zetten.

                              Met overdrijven bedoel ik dan op een werkdag:
                              -s`morgens opstaan, direct een dikke joint rollen
                              -als die gerold is die oproken en ondertussen men volgende joint rollen voor onderweg naar het werk
                              -nog snel een joint rollen voor als ik gedaan heb met werken
                              -gedaan met werken onderweg naar huis joint oproken
                              -thuis komen joint rollen om op te roken tijdens men wandeling met de honden
                              -erna nog een rollen voor na het eten
                              -en dan tot ik in slaap val nog een paar joints voor de tv en in bed (als ik snel voel dat ik kan slapen blijft dit bij 2 maar soms kan ik echt niet slapen en dan ??

                              Gaan maar best niet uitwijden over vrije dagen

                              Voor men oogst was het een beetje crisis te huize Fifi en dan rookte ik 1 soms zelfs maar een half jointje voor het slapen gaan en zelden overdag. Dan rookte ik ook liever in compagnie en om eerlijk te zijn vond ik dit ideaal. Ik deed veel meer op een dag in plaats van op men lui gat buiten int gras, de zetel of in men bed te liggen.

                              Dus had ik net ook vandaag besloten om het terug af te bouwen. Ik smoor graag en wil niet volledig stoppen maar wil het terug gebruiken als een recreatie drug niet als een verslaving.
                              Dat wil zeggen +-1 jointje per dag er mogen natuurlijk uitzonderingen zijn, zoals weekends enzo.

                              Vroeger stopte ik ook regelmatig es en liep het soms ook effe uit de hand maar heb altijd makkelijk de grip terug kunnen krijgen. In het begin is het soms wel een raar gevoel niet meer constant stoned of high lopen maar het is leuk te weten dat je jezelf nog steeds in de hand hebt.

                              Dus nu gaan we es niet effe stoppen maar er de bankschroef opzetten en terugkeren naar max een jointje daags: enkel misschien in compagnie wel meer en terug voor de gezelligheid s`avonds een jointje thuis.

                              Want ik doe dagelijks ook +250km met de wagen en als ik dan aldoor joints zit te roken is de pakkans ook te groot. Dus de rem erop
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                #75
                                Re: Time out van blowen

                                Devil

                                Deze post is voor mensen die willen minderen /stoppen met blowen niet een andere manier van blowen vinden.
                                Ik zou je dan ook willen vragen of JIJ jou post met die mega jointje zou willen verwijderen!!
                                Want ik wil wel stoppen en minderen en dat gaat niet echt lukken als jij hier wiet en joints gaat plaatsen.
                                Ik blow al 20 jaar en geloof me weet wel hoe ik een joint moet draaien en roken.

                                Verwijder je post Aub!!!
                                Last edited by belladonna; 22 September 2009, 14:36.
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X