Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Time out van blowen

    25-6 2 Jointjes laat in de avond om te kunnen slapen weinig wiet gebruikt en ben mega trost op mn eigen.
    Gaat vandaag ook beter met de Ritalin neem nu om de 3 uur een pil en zorg dat zoveel mogelijk eet in de ochtend 2 boterhammen in de middag word eten al moeilijker en probeer ik 1 boterham weg te krijgen en stuk of 20 druiven.
    In de Avond probeer ik avond eten maar krijg meestal maar een hapje of 6 weg
    Daarna eet ik wel rond 7 uur 2 evergreens en weer druiven.
    Ik ben al zo klein 3 weken bezig met de ritalin en kan nog steeds niet slapen maar ook dat ga ik veranderen morgen ga ik na 18 uur niks meer slikken inde hoop dat ik dan kan slapen.
    Ben al blij dat ik niet meer overdag blow of meer dan 2 neem.

    Hoe was het gisteren Smokking ben je uit je dak gegaan?
    Na het weekend doe je weer mee he ? en heb je nog gekookt voor je eigen?
    groetjes en knuff
    God was never on your side..

    Comment


      #92
      Re: Time out van blowen

      Weet niet of het al gezegd is, maar ritalin is een amphetamine.
      Het wordt vaak voorgeschreven aan mensen met ADHD omdat het ze rustig maakt. Echter, op een 'normaal' werkend brein, (lees in deze zin, iemand die geen adhd achtige stoornis heeft) werkt het andersom. Je wordt drukker, energieker en enthousiaster. Nu is ritalin wel een iets zwakkere soort amphetamine, het is er wel een. De moleculaire formule lijkt veel op de (party)drug speed.

      Comment


        #93
        Re: Time out van blowen

        Ritalin is amfitamine dat weet ik en ik heb add dus bij mij geeft het rust in mijn hooft
        Alleen de eerste 3 maanden heb je heeeeel veel last van de bijwerkingen
        Heb keel infectie gekregen door dat ik zo droge mond heb en moeilijk kan slikken onder andere en zweet me een ongeluk tegen dat hij uit gewerkt is maar dat schijnt minder te worden in de loop van de tijd. Hoop ik
        God was never on your side..

        Comment


          #94
          Re: Time out van blowen

          ik ben eigenlijk totaal niet verslaving gevoelig gelukkig
          Ik heb ook wel eens gerookt maar vond het niet meer intressesant en ben gestopt.
          Zelf Blow ik weinig misschien 2 J's in de week maar dat is niet vast soms doe ik het ook een maand of 2 niet.
          en zo doe ik dat met alle drug gewoon af en toe en dan zeggen van tot die datum(bv 3 maanden) doe ik niks meer.
          Het leuke met wiet als je het niet zovaak doet vindt ik dat het bijzonder blijft.
          Veel mensen hebben het eigenlijk omgekeerd.

          Comment


            #95
            Re: Time out van blowen

            Helemaal gelijk heb je Mamba maar ik gebruin wiet als medicijn dat is dan toch een ander soort gebruik en misbruik
            Maar ik heb het weer voor elkaar elke avond na 21 uur 2 joints en ik slaap weer als een roosje hoor.
            Hoe is het met me mijn maatje ????
            God was never on your side..

            Comment


              #96
              Re: Time out van blowen

              Ja dat snap ik natuurlijk.

              Comment


                #97
                Re: Time out van blowen

                RIP DaanB

                Comment


                  #98
                  Re: Time out van blowen

                  Is Daan ook gestop ofwa?
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #99
                    Re: Time out van blowen

                    Beste,

                    Zaterdag 25/06/11 heeft Daan Buckinx zijn strijd tegen kanker verloren. De jongeman leed sinds een jaar aan lymfeklierkanker. Daan werd slechts 29 jaar oud.
                    Moge hij in vrede rusten.

                    Comment

                    Bezig...
                    X