Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

    Heb laatst nog voor 30 € silver gehaald @ de Club heeft de dealer netjes alles in 1 zakje gedaan heb ik wel even gevraagd, vind de silver beter als op de meeste shops in Maastricht en je kunt lekker makkelijk parkeren is alleen jammer tot het er zo klein is. Relax heeft ook hele goeie weedjes ga ik meestal heen als mijn madammeke wil shoppen op Zaterdag dan is het n.l. niet meer te doen voor naar Maastricht te rijden sta je meestal een uur op de Brusselseweg of Boscherweg voor de stad binnen te komen .
    Last edited by watty; 26 July 2010, 21:22.

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

        ik vind genesis niks ik ga altijd naar club 88 toe goede wiet en ook lekker en als ik lekker amesia haze wil hebben ga ik naar sittard naar relax

        Comment


          #19
          Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

          Hallo. Iedereen weet van jou en er is niets veranderd tijdens de openingsuren? Ik bedoel coffeeshop Genesis. Het is open op zondag? Wat zijn er prijzen en kwaliteit? Ik ben niet Nederlands en de vertaler, ik schrijf op. Houd er rekening met ons Wachten op een antwoord en groeten aan iedereen. dan snel antwoord

          Comment


            #20
            Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

            Witam. Wie ktoś z was i nic się nie zmieniło w godzinach otwarcia? Mam na myśli coffee Genesis. Jest ona otwarta w niedzielę? Jakie są ceny i jakości? Nie jestem Holendrzy i tłumacz, piszę dalej. Proszę o wyrozumiałość Czekam na odpowiedź i pozdrawiam wszystkich. Proszę o szybką odpowiedź
            Genesis jest czynna codziennie w tym soboty i niedziele od 12:00 do 24:00. Obecnie obcokrajowcy są tylko w prawo.

            Comment


              #21
              Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

              ok wie zegt dat de kwaliteit wel goed is , heeft nog nooit wiet gerookt

              Comment


                #22
                Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

                Ik ga dan toch voor genesis, vind ik toch betere kwaliteit.

                Totdat me eigen kweekje klaar is zal ik hier nog even blijven gaan.

                Comment


                  #23
                  Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

                  ik kom net van genesis,
                  hadden maar 3 soortjes
                  jack herer- 10 eur
                  snowball -10 eur
                  cheeze - 13 eur

                  zat nogal veel blad in het zakje heb ik bemerkt. strx eens zien hoe het smaakt.
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

                  Comment


                    #24
                    In mijn ogen zijn beide shops niks waard. Slechtste weed (takken en wat gruis) die je kunt krijgen geloof me.
                    Dan liever de relax die ook kortbij is en veeeeeel beter materiaal heeft,weinig keuze maar nogmaals veeeel beter.
                    Ook word het voor je neus afgewogen ipv voorverpakte troep.
                    Last edited by nitoh; 22 April 2012, 03:53.

                    Comment


                      #25
                      Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

                      Blijkbaar heb je bij de genesis wiet voor 5 euro de gram (buitenteelt). Een kameraad van mij zei dat. Tis geen goeie ma wel goeiekoop. Maar aangezien enkele de relax hebben aangeraden ga ik daar mss wel eens langsgaan

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: [REQ] Coffeeshop 'Genesis' & 'Club 88'

                          Net nog int zak gezet geweest , 5 gram hasj gekocht in de genesis. op de kop just , maar ROTSLECHT materiaal!!! volgens mij hebben ze mij die ranzige hasj van 3euro de gram meegeven. volgend keer als ik er nog is langskom dan doe ik zeker mijn beklag.

                          de shop ernaast even erg. 20 euro NLX gekocht. was 2 gram , GEEN 2.3 , zat wat bladgruis bij en droog een gigantische tak van 0.2..

                          conclusie, smijt er een bom op aub..

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ganjabenji View Post
                            Net nog int zak gezet geweest , 5 gram hasj gekocht in de genesis. op de kop just , maar ROTSLECHT materiaal!!! volgens mij hebben ze mij die ranzige hasj van 3euro de gram meegeven. volgend keer als ik er nog is langskom dan doe ik zeker mijn beklag.

                            de shop ernaast even erg. 20 euro NLX gekocht. was 2 gram , GEEN 2.3 , zat wat bladgruis bij en droog een gigantische tak van 0.2..

                            conclusie, smijt er een bom op aub..
                            We hebben je gewaarschuwd

                            Comment

                            Bezig...
                            X