Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

    Korting op 420shop
    Nou simpeler kan de vraag niet: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

    #2
    Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

    In NL wel! Als je je ID kaart meeneemt

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

      Dus kan ik met bv. een pools paspoort gewoon wiet kopen in de shop als ik die meeneem?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      weet je het zeker hatsijoe want in veel andere forums zeggen ze dat ze alleen aan nederlanders verkopen?

      Comment


        #4
        Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

        in zuid holland niet meer. Rotterdam etc wel.

        Comment


          #5
          Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

          alleen mensen met 'n nederlands paspoort.
          of je nu belg of turk of blank of paars of groen of wat dan ook voor voorouders hebt.
          iedere inwoner (18+) van nederland met nederlands paspoort kan wiet kopen in nederland.
          alle andere paspoorten worden geweigerd!

          en deze vraag is ondertussen al 1000 x gesteld dus vraag ik me af waarom die NOG steeds gesteld word!!!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

            oke dankjewel voor de reacties!

            Comment


              #7
              Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

              Ik ben belg en woon in nederland,ik kan gewoon in de shop wiet halen.
              wel heb ik moeten bewijzen dat ik in nederland woon door middel van een bewijs dat ik bij de gemeente ben moeten halen.
              Je hebt dus geen nederlands paspoort nodig,enkel woonachtig zijn in nedereland.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                  Zijn hun voorgedraaide dan met tabbaksvervanging of ook puur?
                  Dat blunts niet mogen is al langer, maar stiekem wat tabak bij de joint ook niet mogen is het eerste wat ik er van hoor, mocht dit het geval zijn?

                  Comment


                    #10
                    Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                    In Amsterdam is het geen probleem.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      #11
                      Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                      Oorspronkelijk geplaatst door etacker View Post
                      Zijn hun voorgedraaide dan met tabbaksvervanging of ook puur?
                      Dat blunts niet mogen is al langer, maar stiekem wat tabak bij de joint ook niet mogen is het eerste wat ik er van hoor, mocht dit het geval zijn?
                      Geen idee, niet gevraagd. Ik was m'n joint aan het rollen en vroeg een asbak. Toen werd me verteld dat ik 'm niet mocht roken, tenzij puur of in een glazen bokaaltje van 1 vierkante meter...
                      Last edited by roll; 22 September 2014, 22:38. Reden: edit

                      Comment


                        #12
                        Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                        Nederland en Barcelona gewoom id kaart

                        Comment


                          #13
                          Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                          ALs Valming rijd ik regelmatig naar Nederland langs de Shop.
                          In Maastricht kan je niet meer terecht Maar in Heerlen en Geleen kan je nog hele leuke shops vinden. Wel Peper duur maar bonne wiet.
                          Als je dichter bij Breda woont is Dordrecht nog een alternatief. Er is nog 1 shop waar ze je niet weigeren en anders 15 minuten langer rijden tot Rotterdam . shops Allom tegen zeer goede prijzen.

                          En als we op vakantie gaan naar Texel. Ook eens passeren in De Helder. Heel goed prijs en super kwaliteit.

                          Ik vertik het om Hier dealers rijk te maken en te laten profiteren van het belgisch kut-beleid door braft te verkopen. Aan alle jongeren die experimenteren met Cannabis. Opgelet! ER wordt wat ingedraaid.....
                          1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

                          Comment


                            #14
                            Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                            Oorspronkelijk geplaatst door etacker View Post
                            Zijn hun voorgedraaide dan met tabbaksvervanging of ook puur?
                            Dat blunts niet mogen is al langer, maar stiekem wat tabak bij de joint ook niet mogen is het eerste wat ik er van hoor, mocht dit het geval zijn?
                            Dit ligt eraan of ze het tabaksverbod ofwel rookverbod in de horeca handhaven. Er zijn om die reden ook shops waar je geen gewone sigaret mag roen maar wel die joint
                            met tabak omdat je dat dan weer niet ziet en ze bij controle echt je joint niet gaan openpluizen.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            In het grootse deel van Nederland kun je als buitenlander gewoon terecht. De provincies Zeeland, Nrd-Brabant zijn bijna dicht voor buitenlanders, in Limburg zijn er nog wel grotere plaatsen waar de i-criterium niet geld. De overige provincies zijn heel anders, daar is de wietpas nooit geweest en is het I-criterium niet van toepassing en ben je dus van harte welkom. En ja, net als iedere Nederlander gewoon je ID meenemen en gezellig naar binnen gaan

                            Comment


                              #15
                              Re: Kan je als buitenlander wiet kopen in een coffeeshop?

                              in de club 88 in geleen laten ze je niet binnen als belg. In de genesis (die 100meter er van af is) dan weer wel. Ook in andere coffeeshops in nederlands limburg mag je als belg gewoon binnen tegenwoordig.

                              Comment

                              Bezig...
                              X