Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren met vlekken.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren met vlekken.

    Korting op 420shop
    Ik zag mijn plantjes eergisteren een beetje vergelen dus ik dacht dat ik waarschijnlijk wat meer voeding moest geven, dus toen het tijd was om te bemesten heb ik gewoon in plaats van 200 ml met voeding 350 ml gegeven, met als gevolg dat ik ze misschien heb overbemest, aangezien ik dit niet honderd procent zeker ben post ik even wat foto's, ik hoop dat iemand dit herkent...

    Ik heb net het topic van Jona ivm magnesium tekort gelezen en ik vermoed nu dat het gewoon een magnesium tekort was en dat bijvoeden een foute beslissing is geweest...






    Mijn water is altijd afgezuurd op 6.2, ik geef Plagron volgens het schema....
    Last edited by DaZeD; 9 February 2009, 10:21.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Ik zal mijn plan maar trekken zeker?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      ik had dit net zoals in foto 1 en foto 3. de gele bladen had ik wel al net voor de bloei. Ik heb dan de hele tijd magnesium toegevoegd. Het verergerde niet veel meer.
      Nu staan ze 2 weken zonder voeding, en sommige blaadjes beginnen zoals in foto 3 verder uitdrogen en bij aanraking afkraken. Bij sommige blaadjes heb ik het ook deels verergerd door tijdelijk te veel wind te blazen.

      Greetzz

      Comment


        #4
        wil helpen.



        .... anyways, voor degene die't interesseert, mijn bladeren ontwikkelen normaal nu, ik bedoel, het probleem lijkt gestopt te zijn na het toevoegen van bitterzout/magnesium.
        Last edited by DaZeD; 10 February 2009, 17:12.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Bedankt!
            Ik had eergisteren al 30mg bitterzout op 2 liter meegegeven, en ze zijn niet meer vergeeld sindsdien.
            Ik was van plan om dit morgen te herhalen, moet ik dit de hele cyclus door doen?
            Last edited by DaZeD; 12 February 2009, 16:27.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Mja, na een week bitterzout toe gevoegd te hebben is er nog niet veel verbeterd, sommige vergelen nog, missschien hebben ze stress...

              De LV schommelt van 15 naar 42 (dag-nacht) en de temperatuur gaat soms van 17 tot 31 graden, ik denk dat ik daar best eerst iets aan doe voor ik verder kijk...
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Dit zijn wel redelijk grote schommelingen en een LV van 15% is wel zeer laag (ongezond laag)
                Greetzz

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Eh, bedankt, maar deze zijn ondertussen al geoogst hoor!
                    Ik heb het opgelost met een Cooltube en een vernevelaar.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment

                    Bezig...
                    X