Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wetgeving is drama!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Nieuwe wetgeving is drama!

    Het is gewoon een hypocteer zooitje daar. ze weten echt niet wat er tussen de mensen en op straat leeft alles gaat volgens het boekje.

    De rekenmaker heeft een mooie aflevering gemaakt. denk niet dat ivo de aflevering heeft gezien want heeft alleen maar gekke domme en kostbarer ideen. en spekt liever de straat dealers dan de overheid zelf met zijn beleid..

    Comment


      #47
      Re: Nieuwe wetgeving is drama!

      Mooie reportage.

      Comment


        #48
        Re: Nieuwe wetgeving is drama!

        Het komt mensen het komt IVO word geen 120 Jaar!Grandpa_Angry.gif

        Comment


          #49
          Re: Nieuwe wetgeving is drama!

          wat een filmpje, ze doen het verkeerd dat is een hakselaar geen droger hahahaha

          Comment


            #50
            Re: Nieuwe wetgeving is drama!

            000202bd.gif

            Comment


              #51
              Re: Nieuwe wetgeving is drama!

              Als ik zag welke kwaliteit er verkocht werd in de shop, vroeg ik me af of ze bezopen waren tijdens het knippen. Wat bizar wat sommigen shops verkopen met te veel blad aan de top.

              Comment


                #52
                Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                Dat shoppie in de VS zag er wel wat beter uit.

                Comment


                  #53
                  Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                  Dieje bedrijfs analist ziet het ook rooskleurig in. In theorie zou dat kunnen, in de praktijk? Alsof dat dan die branden gaat voorkomen? Alsof die grote kwekers die nu aftappen en illegaal verkopen ineens netjes stroom gaan betalen en belastingen. Ik wel, jij gaat mss ook van 1 naar 3 lampen of je wordt ondernemer en huurt een loods oid. Maar veel van die zotten met wapens gaan dan ongestoord verder hun ding kunnen doen als de controle erop stopt. Dan wordt het wel gesmokkeld, er zal altijd een markt voor blijven. Het kan geld opleveren, maar die 450 000 euro kosten ineens wegtoveren, nee dat is een utopie.

                  Die beelden uit Colorado zijn een droom. Maar zal bij ons nooit gebeuren zolang het een federale kwestie is. Zeker in Belgie, waar 50% rechts stemt. Rechtse regering keurt dit nooit goed.

                  Comment


                    #54
                    Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                    nou dan lijkt belgie me beter om te kweken of begrijp ik je verkeerd beowulf ?

                    idd MWay dit ziet er veel beter uit

                    Comment


                      #55
                      Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                      Ja, dat begrijp je verkeerd. Staten in Amerika kunnen hun beleid aanpassen, federaal blijft het allemaal strafbaar. Aangezien dat hier in Belgie puur een federale kwestie is en wij nu een rechtse regering hebben zal wiet nooit legaal worden. Zeker niet zolang de NVA in de regering zit. En dan zit je met hetvolgend dilemma: Ik vind legalisatie niet belangrijk genoeg om er mijn stemgedrag voor aan te passen. Wie is daar voor? PVDA, Groen? Ik rij met een 3 liter benzine, wat zou ik op groen gaan stemmen...

                      Comment


                        #56
                        Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                        - ja toen ik nog in belgie woonde was mijn stem
                        vlaams belang.
                        en waarom ? zelf geen idee . en voor wie je stemt maakt niet uit. die belgische politiek is 1 pot nat!

                        Comment


                          #57
                          Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                          En om die reden wil ik stemrecht en geen stemplicht. Natuurlijk maakt het uit voor wie je stemt...

                          Comment


                            #58
                            Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                            Stemmen maakt natuurlijk wel uit voor het gevoerde beleid. Echter zal er vaak water bij de wijn gedaan worden door partijen.

                            Ik zou niet weten waarom het niet haalbaar zou zijn, vergeet niet: indien je tot legalisatie over gaat, is dat voor bedrijven/instellingen. Je kan echter wel voorwaarde hier aan verbinden. Hobby kweek staat daar los van, net zoals dat in Amerika is. Daar mag je echter kweken met een vergunning, dat zie ik zelf niet gebeuren. Legaal maken zodat de shops voorzien worden, ben ik een voorstander van.
                            Het legaal maken van de hobby kweek? Graag, maar fictie en realiteit zijn 2 dingen apart.

                            Comment


                              #59
                              Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                              Moest al lang gebeurd zijn in Nederland. Je kan de verkoop niet legaliseren maar de bevoorrading dan weer niet. Slaat nog steeds nergens op. Haalbaar in theorie, maar de juiste personen moeten aan de macht zijn. Als je dan mensen aan de top hebt die een persoonlijke war on drugs voeren, vergeet het dan maar.

                              Comment


                                #60
                                Re: Nieuwe wetgeving is drama!

                                Nederland heeft teveel foute geschiedenis om het nu nog (r)echt te trekken, houden zo..., en de rest van Europa moet na al die jaren van repressie niet meer proberen om er iets van te maken want de repressie heeft de bovenhand in het geheel, en niet het gedogen...
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X