Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Minizaadje in calyx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Minizaadje in calyx

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Even kort:

    1 week zichtbare bloei.
    Gister weg gedieft onder me netje, paar takjes geknakt.

    Het probleem:

    Nou ging ik net dus nog even kijken bij de meiden voor ik me nest in dook. En ik zag op eens iets zitten wat op een balletje leek, maar er kwamen ook 2 haren uit.
    Gelijk op gezocht en dit zouden dus Calyxen moeten zijn.

    Heb er een paar verwijdert en open gemaakt en er zat wel iets in wat lijkt op een zaadje. Zijn dus al bevrucht?

    Hoop dat het een beetje te zien is.


    Links boven in de oksel.
    Links onder zie je er ook nog 1 zitten.



    Gelijk even alle plantjes na gekeken en op 1 zaten er best veel, de andere hebben er enkele. Verder ook geen bananen gespot.

    Alle balletjes die ik verwijdert heb, zat een 'zaadje' in.

    Ik ga vanavond alle ballen verwijderen, als ik dit grondig doe komt het dan nog goed?

    Grtz Bash!
    Last edited by BuTTonBaSHer; 21 October 2014, 06:02. Reden: Wazig verhaal.

    #2
    Re: Calyxen? Herma?

    Dat zijn toch calyxen volgens mij... Zoek maar eens grondig verder of je toch geen klein miniem mannelijk bloemetje ergens weet te vinden, dat zou de bestuiving verklaren. Zitten er in je toppen ook zaadjes?

    Comment


      #3
      Re: Calyxen? Herma?

      Dat zijn idd calyxen. Ik hoop dat ze niet bevrucht zijn anders is er ergens stuifmeel in je tent. Zoals weibei al zegt, goed controleren op een mannelijke bloem.

      Comment


        #4
        Calyxen? Herma?

        Hoeft dat harde dingetje wat er in zit dan geen zaadje te zijn?

        Voor die bevruchting zou er dus ergens een mannelijke bloem ipv een vrouwelijke moeten zitten?

        Zo ver ik gezien heb zitten alleen die calyxen er.

        Ga vanavond alles grondig onderzoeken.
        Last edited by BuTTonBaSHer; 21 October 2014, 13:14.

        Comment


          #5
          Calyxen? Herma?

          Net even alle plantjes grondig bekeken.

          Geen mannelijke bloemen gevonden.

          Bij alle plantjes een aantal Calyxen verwijdert en open gemaakt. Dit zat in allemaal.

          Sorry voor de kwaliteit, zijn gemaakt met me telefoon en opschuifbaar microscoopje.

          Is dit een zaadje? Ga er vanuit van wel, maar je hoopt toch altijd op een positiever antwoord.

          Als dit daadwerkelijk zaadjes zijn kijk ik het nog even een paar dagen aan hoe ze verder ontwikkelen, besluit ik dan wel wat ik eventueel met de dames/tranny's ga doen.

          Alvast bedankt!

          Bash.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Calyxen? Herma?

              Het zijn inderdaad harde pitjes, dat is balen, heb volgens mij alles goed gezien. Het is wel lastig checken met een scrog.

              Enige wat het dan nog zou kunnen zijn is dat het via mijn raam naar binnen is gekomen, die heb ik 2 dagen geleden ook open gehad. 1 van mijn inlaat slangen heb ik vlakbij het raam hangen. Neem aan dat het wel stuifmeel van een wietplant geweest zou moeten zijn dan?

              Thanks!

              Comment


                #8
                Re: Calyxen? Herma?

                Toevallig geen hennepkwekerij in de buurt?
                Ik heb helaas al vrienden gehad die, zelfs na mijn waarschuwing, hun mannetje lieten staan "voor de versiering". Het is natuurlijk balen als je enige plant een ventje is, maar daarom hoef je nog niet iedereen in de buurt te fucken...

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Calyxen? Herma?

                    Vind het vreemd dat de Mannen die altijd over al een antwoord op hebben juist in dit Topic niet reageren.
                    Wat is het nu een Cylax of een zaadje ??
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Calyxen? Herma?

                      Het zijn calyxen met een zaadje, dus bevrucht, als ik het goed begrepen heb.

                      Comment


                        #12
                        Re: Calyxen? Herma?

                        klopt helemaal

                        Comment


                          #13
                          Re: Calyxen? Herma?

                          Hoe kan zo zaadje bevrucht zijn daar geloof ik niks van...

                          Elke plant maakt cylaxen aan check je planten maar en heel vaak zit er een zaadje in..
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            daarom is ze zeker zwanger.
                            Het is een vruchtbeginsel, zonder inhoud. Zoiets als pitloze druiven, of bananen; daar zie je soms toch kleine vlekjes die zaadjes hadden kunnen worden.

                            MAAR dat neemt niet weg dat er mogelijk
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Calyxen? Herma?

                              ga ik doen LR2, nog nooit van gehoort namelijk. Ook nog niet bij gegrinde wiet tegengekomen.
                              Behalve bij een plant die al wat hermagevoelig was.

                              Comment

                              Bezig...
                              X