Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Forum en politie

    Ja er zijn de laatste maanden (wat ik weet) 2 forumleden 'gepakt' met hun thuiskweekjes.

    twelvebarbleus, had kweek op balkon geloof 14 plantjes, was ws gemeld door buren.
    tuinbroek, kreeg politiebezoek mbt eerder autoongeluk, hij was net in zijn tent bezig geweest en de agenten 'herkenden' de geur van bloeiende cannabis.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #17
      Re: Forum en politie

      Op balkon vraag je er eigenlijk een beetje om.
      Ikzelf vertel het aan niemand,laat het niemand zien,praat er niet over,verkoop noch geef iets weg en ik laat (heel associaal) niemand binnen.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #18
        Re: Forum en politie

        Ze zullen toch aan moeten geven in het proces verbaal hoe ze bij je terecht zijn gekomen.
        En hacken mag niet zonder goedkeuring van een rechter.
        Dus hacken voor een paar plantjes die jou van je eigen rookie voorzien zonder stroomdiefstal.
        Denk niet dat justitie bij de gemiddelde rechter aan hoef te komen met deze werkwijze.
        Denk ook niet dat ze zelf zo`n flater willen slaan.

        Comment


          #19
          Re: Forum en politie

          Ja maar daar kijken ze niet zou nau naar...
          Heb een tijd gehad dat ze mijn pc volgde gehad alleen ik deed niks wat strafbaar was.

          Comment


            #20
            Re: Forum en politie

            iemand volgen en dan aan zen deur staan,is tegen de wet,net als onrechtmatig bewijs verzamelen(foto's ed),ook verboden is,zelfs zonder huiszoekingsbevel van procureur komen ze er niet in
            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
            Ze zullen toch aan moeten geven in het proces verbaal hoe ze bij je terecht zijn gekomen.
            En hacken mag niet zonder goedkeuring van een rechter.
            Dus hacken voor een paar plantjes die jou van je eigen rookie voorzien zonder stroomdiefstal.
            Denk niet dat justitie bij de gemiddelde rechter aan hoef te komen met deze werkwijze.
            Denk ook niet dat ze zelf zo`n flater willen slaan.

            Comment


              #21
              Re: Forum en politie

              Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
              ook zonder ISP kun je de adressen achterhalen helaas
              Op welke manier dan? Legaal zal het ni zijn.

              Kameraad van mij werd int zak gezet door iemand. Ik haalde uit de header van de email zijn ip adres. Daarmee ging mijn kameraad naar de politie. Ja sorry, wij kunnen niks doen was het antwoord.

              Comment


                #22
                Re: Forum en politie

                Idd Beowolf die vuile privacy wet beschermt de oplichters ook ja!!! Mijn broer was ook is online geript geweest en zijn ook naar politie gegaan en zelfde koek!
                Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: Forum en politie

                  Ze zouden zich mss beter bezig houden met dingen waar het echt om gaat .
                  Er zijn zoveel dingen die ongemoeid gelaten worden .
                  Iemand die zelf een paar plantjes kweekt voor eigen ( medisch ) gebruik oppakken is geen grote eer denk ik dan bij mezelf .
                  Maar dat is mijn mening hierover he .

                  grtz schudder

                  Comment


                    #24
                    Re: Forum en politie

                    Die "betogers" die aan het plunderen waren in Brussel oa. Maja, dat gaat al wat moeilijker he. Als ze bij u morgen binnenvallen en ze vinden 1 gripzakje en een weegschaal dan ben je een dealer. 2de hands lamp gekocht? Ha ha, daar zijn zeker 7 rondes mee gekweekt. Natuurlijk aan 1 op 1 elke keer. Effe rekenen, ha ja das dan een boete van 5000 euro.

                    Comment


                      #25
                      Re: Forum en politie

                      As-So-Ciaal

                      Comment


                        #26
                        Re: Forum en politie

                        gewoon niet van wakker liggen denk ik maar .
                        niet overdrijven is ook belangrijk .
                        en vooral oogjes open en snaveltjes dicht

                        grtz schudder

                        Comment


                          #27
                          Re: Forum en politie

                          Altijd de mannen laten staan, zadenkweek is nog steeds een grijs gebied.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Re: Forum en politie

                            'n Plant is een plant, man of vrouw maakt niet uit.
                            Niks grijzigs aan.

                            En dat roepen van "kijk hunnie dan", of "ga boeven vangen" is zinloos natuurlijk. Had je geen 2 plantjes gekweekt, hadden ze nu bezig geweest met echte boeven.
                            Je overtreedt de wet, je bent je daarvan bewust, dus het risico neem je zelf.
                            Op de snelweg rij ik bewust nooit lang meer dan 50Km te hard, ik probeer meestal onder de 30Km te blijven, de boete calculeer ik in. Ik weet dat ik die krijg als er een wijsneus met een laser staat.
                            Achteraf moet je niet gaan zitten janken, we zijn allemaal volwassen toch ?
                            Wil je het risico beperken, hou je je mond tegen iedereen en gebruik je je computer/tablet/gsm niet om cannabis gerelateerde dingen te doen.

                            Maar ik heb nog niet gehoord dat er mensen van JD zijn bezocht vanwege activiteit op het forum.
                            Dus in hoeverre het veilig is, tja, niet echt dus.
                            Maar wat is het risico ?
                            Resultaten uit het verleden doen je vermoeden dat het risico zeer laag is.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Forum en politie

                              Ik had toch ook begrepen dat zaad veredeling en vermeerdering toch een "grijs" gebied was. Dat zou wel zijn toegestaan namelijk. Al moet je er dan waarschijnlijk wel vooraf toestemming voor gevraagd hebben.


                              Wat nou als met die nieuwe "growshopwet" het forum verboden wordt op basis van het "voorhanden hebben van gegevens over illegale wietteelt"? Komen dan ook de logfiles (met IP adressen) en e-mail adressen van het forum in handen van de politie? Zelfde met (online) growshops eigenlijk. Die hebben ook je adres in hun administratie.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                #30
                                Re: Forum en politie

                                Te snel rijden is een ander verhaal. Je bent in overtreding, maar je kan ook altijd anderen in gevaar brengen (in sommige gevallen) Ik ben pro principe van de Duitse Autobahn. Soit. Hobbykwekers met een tentje thuis? Laat die mensen gerust. Maar dan moeten ze hun quota halen, veel pv's zijn een vorm van belasting. Alsof we die in Belgie nog niet genoeg betalen op arbeid.
                                Ik heb in ieder geval een schijthekel aan politie. Als je ze nodig hebt kunnen ze niks doen of pissen ze in hun broek en voor de rest doen ze een beetje arrogant als ze u op futiliteiten betrappen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X