Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Forum en politie

    Zielig inderdaad. Zo ken ik nog wel meer mensen die zulke schulden bij mensen hebben. Sommige mensen hebben geen flauw benul wat er allemaal komt kijken bij het starten van een onderneming. Papiertjes moeten er opgesteld worden in overvloed. Administratie, vergunningen etc. etc. Dan nog de winkel runnen. Ik heb van mijn vader geleerd dat er geen bedrijfsleiders zijn die de zaak zo goed kunnen runnen als jezelf. Dit omdat je er zelf al je tijd en liefde in de zaak steekt. Dit kan je nooit verwachten van anderen. Als de baas er niet is; is de zaak sowieso al gedoemd.

    Comment


      #77
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment


        #78
        Re: Forum en politie

        Mijn vader zegt sowieso altijd tegen mij: je moet nooit lenen als het niet nodig is. Hij zegt dat ik beter een tijdje kan sparen.

        Comment


          #79
          Re: Forum en politie

          Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
          Rockanje?
          Nee dat was ergens anders in Noord Brabant maar is niet zo erg op het nieuws geweest

          Comment


            #80
            Re: Forum en politie

            Dit kan gesloten worden neem ik aan?

            Comment


              #81
              Re: Forum en politie

              Idd weedfan mijn vader is ook zo maar je kan ook pas deftig sparen als je nog thuis woont.. wat in mijn geval niet meer is.

              Greetz LittleDwarf

              Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

              Comment


                #82
                Re: Forum en politie

                - Ikzelf denk ook dat ze dit allemaal lezen maar mij boeit dit niet.

                1 ik val er niemand lastig mee.
                2 Is voor eigen gebruik
                3 doe niet aan elektriciteitsfraude

                - Denk je dat ze hun gaan bezig houden om te zeggen haha daar 4 planten en daar 1 en daar 2.
                ik denk het niet.ze weten ook dat dit eigen gebruik is.
                - De politie doet hun werk goed en dat is de grote kwekers eruit halen ( wat ik persoonlijk jammer vind )
                waarom doe ze dit ? ( er vallen geen gewonden , geen overvallen , geen agressie , geen doden , etc... )
                Zien ze via het forum een onveilige kweek dan mogen ze ingrijpen en terecht is voor uw veiligheid.
                kweek veilig en binnen de gedoogde hoeveelheid en ze laten je zeker verder doen met je hobby.

                -

                Comment


                  #83
                  Re: Forum en politie

                  De enige reden waarom ze dat niet doen is omdat ze er het personeel niet voor hebben. Als het van dieje zot in Anwerpen zou afhangen dan ging elke kwekerij eraan, 1 of 10 of 100 planten. O zo jammer dat we een te zwaar begrotingstekort hebben en het er ni vanaf kan.

                  Comment


                    #84
                    Re: Forum en politie

                    - Dan zal diene zot veel pretest hebben.
                    - 1 Het is een plant geen wapen
                    - 2 gemaakt door de natuur , NIET door de mens zelf
                    - 3 je word er rustig van, minder stress, minder pijn , beter slapen , etc.. wat ik bedoel is je word er niet agresief of crimineel door.

                    - en moesten ze planten laten legaliseren dan hebben ze alleen maar voordelen.
                    bvb : geen gesmokkel meer , zeer moeilijk voor minderjarigen om eraan te kunnen geraken , + we betalen dan % voor de overheid .
                    - maar dat snappen ze de dag van vandaag nog niet.en naar mijn gedachten gaan ze dit nooit snappen, die mannen zitten op ander niveau dan ons.
                    - Ik woon nu 18maand in nederland maar als ik dan denk aan belgie (crisis crisis) dan kunnen ze bvb shops toelaten. ( crisis snel gered )

                    Comment


                      #85
                      Re: Forum en politie

                      Hoe je het draait went of keert, welk verhaal of logica er achter zit doet er niet toe. Het is volgens de wet op dit moment strafbaar ?

                      Dat minderjarige er nu al aankomen, is via het media Internet gewoon te makkelijk. Daar zal legalisatie niets aan veranderen ben ik van mening. De crisis los je niet op door wiet tax in het leven te roepen, je kunt de pijn wat verzachten maar meer niet.

                      Comment


                        #86
                        Re: Forum en politie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                        Hoe je het draait went of keert, welk verhaal of logica er achter zit doet er niet toe. Het is volgens de wet op dit moment strafbaar ?

                        Dat minderjarige er nu al aankomen, is via het media Internet gewoon te makkelijk. Daar zal legalisatie niets aan veranderen ben ik van mening. De crisis los je niet op door wiet tax in het leven te roepen, je kunt de pijn wat verzachten maar meer niet.
                        ja maar voor hun die in belgie wonen is het al een stap voorruit.
                        wat ben ik blij nu in NL te wonen. kweekje mislukt geen probleem shopje 5km verder

                        Comment


                          #87
                          Re: Forum en politie

                          Het is een luxe dat dit (nog) kan in Nederland, echter sta ik niet te springen om naar de shop te gaan om me eigen weer via hun te voorzien.
                          Gewoon zorgen dat de kweek niet mislukt

                          Comment


                            #88
                            Re: Forum en politie

                            Dat is het beste!

                            Comment


                              #89
                              Re: Forum en politie

                              - idd

                              Comment


                                #90
                                Re: Forum en politie

                                Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                                - De politie doet hun werk goed en dat is de grote kwekers eruit halen ( wat ik persoonlijk jammer vind )
                                waarom doe ze dit ? ( er vallen geen gewonden , geen overvallen , geen agressie , geen doden , etc... )
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X