Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Forum en politie

    Korting op 420shop
    Hallo beste kweekvrienden,

    Ik had een vraagje. Door al die foto's enzo te posten kijken de blauwe vrienden dan niet mee? Ik weet wel dat ze niet op zoek zijn naar hobbykwekertjes. Wij hebben immer niet veel. Wat denken jullie hierover?

    groetjes,
    WF

    #2
    Re: Forum en politie

    Foto's hebben exif bestanden die ze met zich meedragen. Daarin staat bij iphone's vaak ook waar de foto is genomen. Dat kun je op jd plaatsen via een site zoals photobucket of tinyurl.
    Als je de fotos via JD upload dan worden de exif bestanden verwijderd.

    Comment


      #3
      Re: Forum en politie

      Op deze site kun je allerlei (pc)foto-programma's vinden, bijv. om exif info te wissen. (ik gebruik daar Jhead voor)
      Of het veilig is op een forum, die discussie is al een paar keer gevoerd hier in verschillende topics, ik ga ze niet meer opzoeken.
      Met de zoekfunctie op Jd kun je die vinden.

      Zet gewoon de GPS functie van je camera/gsm uit, dan ben je al een heel eind.
      En even nadenken wat je precies op de foto zet
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Forum en politie

        Ik gebruik een oude camera. Maar kunnen ze niet kijken op welke IP adres dit account staat en vanwaar de foto's gepost zijn?

        Comment


          #5
          Re: Forum en politie

          Als ik jouw ip wil hebben, dan lukt dat ook zonder dat jij foto's upload en zonder medewerking van de websitehoster.
          Vroeger op IRC deed je dan even snel een DCC chat, als ik nu een fotootje op m'n server zet, en die hier post zie ik het ip van iedereen die 'm bekijkt.
          Het enige waardoor je echt veilig zou kunnen zijn is je internet abonnement opzeggen en je computer en gsm verkopen.

          (Camera's met GPS zijn er al sinds 2002)
          Last edited by QnQ; 28 November 2014, 12:30.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Forum en politie

            Tuurlijk kijken hun hier ook ...
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Forum en politie

              Het is niet omdat je iemand zijn IP hebt dat je hem weet wonen. Daarvoor moet je bij je lokale ISP zijn en die geeft niet zo snel gegevens door. Zet daar dan maar is personeel achter.

              Comment


                #8
                Re: Forum en politie

                ook zonder ISP kun je de adressen achterhalen helaas
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Forum en politie

                  Maar maakt het dit dan niet heel makkelijk voor hun? Ff accounts checken kijken vanwaar het allemaal gepost word en dan gaan ze 1 voor 1 langs onze deuren.

                  Comment


                    #10
                    Re: Forum en politie

                    Je mag (gedoogd) 5 planten hebben.
                    Zolang niemand er last van heeft zullen ze je hobby niet komen verpesten.
                    Als je je niet veilig voelt kun je tor gebruiken (ik ga nog een keer duidelijk uitleggen hoe je dat installeert en gebruikt).
                    Heb er tijdje geleden een tut voor geschreven alleen is fout gegaan en toen verloren gegaan :'(.
                    Ik denk zelf wel dat ze hier zo nu en dan een verslagje meekijken maar of ze er ook echt iets mee gaan doen geen idee.

                    Comment


                      #11
                      Re: Forum en politie

                      Nee je Mag niks hebben en Binnen al helemaal niet!!!!
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Forum en politie

                        Zorg er gewoon voor dat je geen foto's met herkenningspunten uit je omgeving hier plaatst of dit schrijft in je topic of reacties.

                        Aangezien vele forumleden hier al jaren actief zijn, lijkt het me sterk dat hier alle IP adressen worden gecontroleerd en opgezocht door de politie.

                        Het veroorzaken van overlast in de vorm van geur, lekkages en brand/hitte of de loslippigheid van de kweker of zijn naasten zijn de
                        belangrijkste oorzaken van de ontdekking van een cannabiskweek.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Forum en politie

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Nee je Mag niks hebben en Binnen al helemaal niet!!!!
                          Het wordt toch gedoogd om 5 planten te hebben lampen mogen niet dat weet ik

                          Comment


                            #14
                            Re: Forum en politie

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                            Zorg er gewoon voor dat je geen foto's met herkenningspunten uit je omgeving hier plaatst of dit schrijft in je topic of reacties.

                            Aangezien vele forumleden hier al jaren actief zijn, lijkt het me sterk dat hier alle IP adressen worden gecontroleerd en opgezocht door de politie.

                            Het veroorzaken van overlast in de vorm van geur, lekkages en brand/hitte of de loslippigheid van de kweker of zijn naasten zijn de
                            belangrijkste oorzaken van de ontdekking van een cannabiskweek.
                            ik heb nog niks gelezen over forum leden hier die gepakt zijn. Gepakt is ook wel een beetje een raar woord. Ik vind zelf dat we toch niet echt heel erg fout zijn. We doen het puur voor eigen gebruik, het is toch ook van de zotten dat we niet eens onze hobby plantjes mogen kweken!?

                            Raar maar waar.

                            Comment


                              #15
                              Re: Forum en politie

                              T is niet dat we "mogen",maar zolang we geen overlast veroorzaken,en er geen verkoop of broodkweek is,zijn we onbelangrijk denk ik dan.
                              Ik twijfel er echter geen moment aan dat men (de overheid/justitie) ons beter in de gaten houdt dan we vermoeden.
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment

                              Bezig...
                              X