Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Word je van wiet een betere atleet?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Word je van wiet een betere atleet?

    Korting op 420shop
    SURPRISE! Een toeter knallen en meteen daarna een betere sportprestatie neerzetten dan je zou doen wanneer je niet zo stoned als een gepelde garnaal bent? Het kan, en er is zelfs een wetenschappelijke verklaring voor. Gordy Megroz, journalist van het populaire Amerikaanse buitensportmagazine 'Outdoor' deed de test. Diep ademhalen!

    Lees verder => KLIK.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Word je van wiet een betere atleet?

      Heb de links niet gelezen, maar weet wel dat er bij dopingtests ook een test word gedaan op cannabis.
      Vriend van me heeft zo serieuze problemen gehad, professioneel atleet en dan 1 jointje meegerookt...

      Het mag niet bij topsporters omdat ze het zouden kunnen gebruiken om spieraccidentjes sneller te genezen.
      Plus dat je bij wiet roken een een betere bloeddoorstroming hebt, en dat kan bij prestaties enkel maar in je voordeel spelen.

      Vroeger, toen ik nog geen sigaretten rookte en dagelijks 10 km ging joggen ging dat ook opvallend vlotter na een jointje
      Als het terug wat warmer wordt die sigaretten de vuilbak ingooien en terug beginnen sporten.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Word je van wiet een betere atleet?

        OhHallo ja hoor,ik spreek uit ervaring
        Je leeft je meer in en je maakt mooiere goals al reageert ieder mens daar anders op he

        Comment


          #5
          Re: Word je van wiet een betere atleet?

          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
          Je leeft je meer in en je maakt mooiere goals al reageert ieder mens daar anders op he
          Last edited by Bubbleblower; 21 January 2015, 23:20.

          Comment


            #6
            Re: Word je van wiet een betere atleet?

            Frisse, fruitige geuren zijn meestal esters.
            Nu zijn die het meest interessant in wijn

            Maar ook in Cannabis (en z'n nicht hop) is het interessant, en niet alleen om de geur.
            Last edited by HJM; 4 March 2015, 20:25.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Word je van wiet een betere atleet?

              Hmm gezien ik mijn wiet alleen consumeer door middel van roken...zijn op de lange termijn de effecten allen maar negatief te noemen betreft mijn conditie.
              En betreft extreme sporten als snowboarden,speedriden en kitesurfen werkt t bij mij wel veiliger maar puur en alleen omdat ik als ik nuchter ben ik scherper ben en eerder risico's ga nemen en die ook vrij bewust in kan calculeren.
              Als ik stoned ben heb ik meer iets van ..... ja laat maar, vind t goed zo...ff geen hele rare fratsen uithalen.
              Niet bepaald progressief dus.

              Comment

              Bezig...
              X