Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

    Ergens heb je daar wel gelijk in Wietefras..
    Bubblegum en suikerspin vallen ook beide onder de ''sweet'' template kwa smaak

    En wat is je definitie van ''verse wiet'' ?
    Want een paar weekjes curen is toch ook een aardige smaakverbeteraar.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

      Ja die smaakjes is altijd maar wat je er van maakt denk ik dan. Er zitten terpenen in die ook in bepaalde groenten, fruit en bloemen zitten, maar het is natuurlijk nooit echt precies de smaak ergens van

      Met verse wiet bedoel ik direct van de plant. Die top had ik de dag ervoor geoogst, omdat er al een klein beetje rot in zat.


      Net zoals verse kruiden ook meer smaak en geur hebben dan gedroogde kruiden.


      Voor wiet zit je normaal gesproken wel vast aan dat het gedroogd moet zijn, omdat het moet branden. In de vaporizer kan ik echter ook verse wiet stoppen en dat vind ik dus persoonlijk eigenlijk ook lekkerder

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

        wat een mooie toppen !

        Comment


          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

          Heh, bedankt man

          Nou is wel de vraag wat ik voor de volgende ronde ga doen. Heb nog 6 Chocolope zaden liggen, zit er eigenlijk over te denken om die maar eens te proberen.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

            Voor de volgende ronder inderdaad maar gewoon de Chocolope zaden gedaan. Die had ik inmiddels al anderhalf jaar liggen.

            Zaadjes eerst een dagje laten weken en gisteren zijn ze in Eazy Pluggen gegaan:
            20150430_Chocolope-EazyPlug.jpg


            Ook nog stiekem een stekje verstopt tussen de moestuin zaailingen
            20150430_Moestuin.jpg

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

              Altijd lief, een paar prille zaailingen
              20150503_Chocolope_10.17.24.jpg

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                Mooi hoor, lijkt wel of ze in een brownie gestopt zijn
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                  Ha, ha inderdaad. Het is sowieso wel wat raar spul. Een sponsje van aarde (of kokos of wat dan ook).

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                    De Bubblegummer Monstercrop dames zijn na 9 weke 12/12 en 8 weken echte bloei wel bijna klaar denk ik. De toppen van de planten rechts ga ik er zeker uithalen als de lamp weer aan gaat. Denk dat ik die planten van de linkerkant nog wel even laat staan.
                    20150504_BBG_MonsterCrop_Week8_DSC6597.jpg

                    Had nog wat kiekjes gemaakt van de toppen die zal ik nog even checken op hoe de trichomen ervoor staan.

                    Dat monster croppen (stekken nemen 2 a 3 weken na 12/12) ben ik vooralsnog niet zo heel erg van onder de indruk. Moet het nog even afwachten uiteraard, maar ik heb eerder het idee dat de oogst wat minder zal zijn dan de vorige ronde dan dat het nu meer is. Wellicht dat het voor scroggen beter werkt, maar voor supercroppen denk ik niet dat het een goed idee is.

                    Die wormencompostthee ben ik wel heel erg te spreken over. Heb zelfs het idee dat de smaak daardoor nog wat beter is geworden.

                    Het is alleen weel een rommelig gedoe om dat spul te brouwen. Ik kreeg de suggestie om Pond Saver te gebruiken. Dat is een wateroplosbare bacterien mix om je vijver schoon te maken. Wellicht dat dat iets vergelijkbaars kan doen voor een hydro bak. Kost heel weinig en je hebt er maar 1 gram per 1000 liter van nodig. Even door het water mengen, paar uur laten staan en het kan bij de planten. Volgende ronde ga ik dat proberen.

                    - - - Updated - - -

                    Nog wat foto's van de toppen:
                    20150504_BBG2_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG3_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG4_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG5_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG6_ZS PMax.jpg

                    Toppen zien er voor een groot deel eigenlijk wel rijp uit. Veel milky en her en der wat amber. Alleen de toppen van de twee planten links (voor en achter) zijn nog niet klaar. De eerste foto is daar een vorobeeld van.

                    Nog wat verder ingezoomde stukjes van een paar toppen:
                    20150504_BBG3_Macro_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG6_Macro_ZS PMax.jpg
                    20150504_BBG7_Macro_ZS PMax.jpg

                    Zometeen dus maar eens wat delen gaan oogsten

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                      Ziet er goed uit !

                      Comment


                        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                        Heb zelfs het idee dat de smaak daardoor nog wat beter is geworden.

                        Comment


                          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                          Wat een prachtige foto's weer Drool01.gif
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                            Bedankt mensen

                            Ik denk van niet, maar het kan natuurlijk best zijn dat er uit die wormencompost iets in de bak komt wat de planten vroeger gemist hebben.

                            Als je flesjes gebruikt dan moet je zorgen dat daar alles in zit wat de plant nodig heeft. Zeker als je, zoals ik, op een leeg medium kweekt. Ik kan me voorstellen dat die voeding wel wat dingen mist. Zeker als je alleen de basisvoeding gebruikt.

                            Ik gooi er dan Mineral Magic bij in de hoop dat ze dan wel alle sporen- en microelementen mee krijgen die ze nodig hebben, maar wellicht mist er toch net wat of helpen de schimmels die ze nu op (hopelijk) de wortels hebben om bepaalde stoffen net beter op te nemen.

                            Maar goed, ik moet het maar even afwachten tot de boel droog is en dan de vorige oogst met deze vergelijken. Helaas ben ik sowieso niet zo'n fijnproever, dus ik ben bang dat ik er sowieso niet echt uitsluitsel over kan geven

                            Ga nu maar even wat oogsten

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                              Ziet er toppie uit wietefras,om op te vreten,eh roken bedoel ik.En prachtige foto,s,en leuk dat je zoveel uitprobeert.
                              Gr tuin

                              verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                              Comment


                                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                                Laat het je smaken Wietefras! Het was een mooie leerroute.
                                Mocht je interesse hebben, dan heb ik ook nog wel bodembacteriemixjes voor je om te proberen. Maar zoals voor bijna iedere bacterie geldt: een beetje suikerwater met een drupje melk vermeerdert de aantalllen exponentieel in een korte tijd. Als je ooit tekort komt, kun je ze zelf bijmaken in een handomdraai.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X