Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

    't resultaat ziet er toch erg appetijtelijk uit
    Waar ik nog benieuwd naar ben: Bubblegum...zit de smaak er aan ?
    (ik weet niet of je op smaak geselecteerd had eigenlijk, en geen zin om terug te lezen)

    Heb je wel eens Seramis ipv hydrokorrels gebruikt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

      Bedankt, het ziet er wel mooi uit inderdaad

      Selectie is er helaas nooit van gekomen, omdat ik op een gegeven moment niet meer wist welke stek van welke moeder kwam.

      Echt naar Bubblegum smaken doen ze eigenlijk allemaal niet.

      Het is wel fruitig en zoetig dus misschien dat dat het wel zou moeten zijn overigens

      Seramis heb ik nog niet gebruikt, maar dat zou misschien ook door de gaatjes van de net potten vallen?

      Zit er nog een voordeel aan Seramis?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

        Naast een groter contactoppervlak en poreuziteit (poreusheid?) is seramis niet veel anders dan kleibolletjes voor zover ik weet. Goed, het formaat is ook flink kleiner. Ik gebruik het zelf om mijn propagator op hoge LV te houden. Perliet zou hetzelfde moeten werken, dat reflecteert nog meer licht ook.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

          Op zich hangen de wortels toch voor het grootste deel direct in het water, dus ik heb me eigenlijk nooit zo bezig gehouden met wat er in de netpotten zit. Alleen is het tijdens het wortelen van de stekken/zaailingen wellicht wel iets om toch beter op te letten. Die kleikorrels drogen dan wellicht net te snel uit.

          Ik had er laatst wat stekken in gedaan en die schoten voor geen meter op. Al zal er ook wel een dripper op moeten om de korrels nat te houden, maar als dat met iets anders zonder pompje kan dan des te beter. Zal nog eens checken.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

              Ik heb een paar moeders staan en daar komen ook steeds weer stekken vanaf. Daar probeer ik dan ook wel wat dingen mee uit. Laatst inderdaad ook een rondje gedaan met alleen aangezuurd water zonder verdere toevoegingen en dan luchstenen erin. De Bubblegummer stekken waren in een week geworteld, maar de Melon Gum stekken schoten voor geen meter op. Na 2 weken heb ik die ook weggegooid. Wel grappig dat er toch zo'n vershil in zit tussen twee soortjes ook. Als ik die stekken laat staan dan wortelen ze uiteindelijk wel gewoon overigens. Desnoods na 4 weken nog zoals met die monstercrop stekken.

              Wortelen ging het overigens het snelste in Eazy Plugs. Alleen had ik wat moeite om ze daarna tot echte planten uit te laten groeien. Die Eazy Plugs zijn erg klein en als ik dat in de grote net pots zet dan staan ze vast te droog.


              Perliet lijkt me ook wel goed te werken inderdaad. Dat heb ik een keer gedaan in een plastic koffiebekerte met gaatjes een cm boven de bodem. Soort mini "hempy bucket". Werkte inderdaad heel makkelijk. Had zelfs een afgerukte tak van een Ketama erin gezet, bestoven en afgebloeid.

              Dat spul kiepert alleen zo snel door de gaatjes van de netpots heen.

              Moet maar eens een keer een 3D printer bestellen om zelf wat netpotjes te printen

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  Eventjes herop doen leven omdat ik ook stekken genomen heb in de bloei, en hier alle info kan vinden. Ik heb root riot cubes gebruikt, en alles is geworteld, behalve 2 die opgegeten zijn door 2 slakjes die kniet had zien zitten... die root riot cubes werken perfect voor mij, vanuit zaad, of gelijk wanneer stekken nemen, deftig materiaal.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Ganja always does the trick.

                  Comment


                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Woops , zal nog eentje laten wortelen en fotootje nemen , wist het niet , excusez !

                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment

                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Idd en fotografie en opmaak zijn niet mijn sterkste dusja maar tkan alleen maar verbeteren

                  image.jpgRreppellsteeltjam Eigenlijk heb je geen voorbeeld van mij nodig het is wel een bewezen produkt, ook voor mij, ideaal voor hydroponics staat er op de verpakking. Zaadjes ontkiemen , en bewortelen in de bloei met gemak. Nu nog es zien of het afgeknakte hoofdstammen laat wortelen. Lamp laten vallen en 2 hoofdstammen nu onder de dome!
                  Attached Files
                  Ganja always does the trick.

                  Comment


                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    geen succes met de hoofdstammen, geen wortelhormoon te vinden zeker?

                  Ik probeer dit nu ook stek is 2week oud en geen wortels ze ziet er overigens wel gezond uit ik gebruik clonex stek gel
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X