Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nosweat.gif , en is van begin 2013. Bewaar je het ook donker, en in een weckpot ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

      Dat was eerst het plan inderdaad, maar 2 kinderkamers is wel genoeg gelukkig In plaats van een kweekzolder zou het een game room met een pooltafel moeten worden

      De wiet die ik geprobeerd had was van zomer 2013. Zat inderdaad in een weckpot(je) in een opbergbox in een donkere kast.

      Het is nog wel te doen hoor, maar het is toch duidelijk niet zo lekker meer als het ooit was. Het geurde ooit echt naar grapefruit (Grapefruit Krush) en die geur komt er nu absoluut niet meer uit.

      Het is wel het laatste restje. Met vrij veel vrije lucht in de pot dus.

      Was ook wel van een T-neon kweek, maar dat zal toch niet uitmaken.

      - - - Updated - - -

      Vandaag 10 weken bloei en 11 weken op 12/12. De planten links in de tent hebben nog steeds wel wat witte pistils en clear trichomen, maar echt lang ga ik ze niet meer geven.

      20150517_BBG_Top3_ZS PMax.jpg

      20150517_BBG_Top2_ZS PMax.jpg

      20150517_BBG_Top1_ ZS PMax.jpg

      20150517_BBG_Macro3_ZS PMax.jpg

      20150517_BBG_Macro2_ZS PMax.jpg

      20150517_BBG_Macro1_ZS PMax.jpg

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

        mooie fotos idem thc aanmaak!
        mss een oplossing om wiet lang te bewaren,nl vacuum trekken en de vriezer in ik zoek ook de beste bewaar methode

        Comment


          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

          Wow, telkens kei mooie foto's (en planten)
          Kan gewoon de kleur per bolletje bekijken, heerlijk om te zien zeg
          Onder die pooltafel past vast een mooi stealthkastje..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

            @soulrebel, Ja in de vriezer had ik ook wel eens over gelezen. Misschien ook nog maar eens checken. Misschien dat ice hash of BHO/AHO er van maken ook wel langer houdbaar is? Alleen wel een beetje zonde om dat van toppen te doen wellicht.

            @Greyvol, Ha inderdaad, onder die pooltafel is plek zat Ik zat zelf meer te denken aan een Ikea garderobe kast oid.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

              dat ziet er super lekker uit kerel
              succes met je plantjes en geniet van je oogst
              ben benieuwd kom zeker nog terug
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                Knijters wat een mooie FOTO'S , heb dit wel ff gemist , ben weer wakker!

                Comment


                  Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                  Ja, het is jammer dat het zo'n gedoe is om foto's in het donker te maken anders zou ik er wel meer nemen. Dat is wel een nadeel van dit hydro kweken. Ik krijg de planten niet de tent uit om er even rustig wat foto's van te kunnen maken. Moet het nu doen met wat door de voordeur kan zien en dan liefst met de lamp uit.

                  Maar goed, het blijven inderdaad prachtige planten. Zeker als je ze onder een vergrootglas legt

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                    ingevroren wiet droogt sneller uit vandaar dat ik ze invries als ze voor 90% droog zijn
                    hopelijk heb je er wat aan

                    Comment


                      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                      De toppen zijn inmiddels droog, dus rest alleen nog een weegverslag en wat foto's van droge toppen.

                      De oogst van de 5 monstercrop Bubblegummers onder de 400W HPS viel wel qua gewicht wat tegen. Vermoed dat dat vooral komt doordat ik veel te laag in de EC ben gaan zitten waardoor de planten al tekorten lieten zien nog voordat ik naar de bloei overgeschakeld was. Bovendien heb ik niet gediefd waardoor er weer veel fluf was.

                      Denk eerlijk gezegd ook dat super croppen beter werkt dan monster croppen. Ik had nu allemaal hele dunne steeltjes waar je met goed fatsoen ook geen behoorlijk top op kan verwachten. De wat dikkere stelen hadden wel gewoon goeie toppen. Geen monstercroppen meer voor mij dus.

                      Het is wel weer een heerlijk wietje. Vooral het effect spreekt me aan.

                      Uiteindelijk totaal gewicht was 346 gram plus 56g fluf. Bijna 100 gram minder dan de vorige Bubblegummer ronde dus.

                      De toppen in de 2l potten plus een kleintje voor het restant (fluf was ik vergeten erbij te zetten):
                      20150606_BBG_Oogst_DSC6831.jpg

                      Paar Bubblegummer topjes eruit gelicht:
                      20150606_BBG_Droog_DSC6843.jpg

                      Conclusies over de gebruikte middelen:
                      - Wormencompostthee: Werkt super, maar is wel een gedoe om het steeds te brouwen en dan te filteren. Vandaar dat ik de volgende ronde de Pond Saver ga proberen. Al heb ik er wel nog een keer wormencompostthee in gedaan, omdat ik denkt dat die myco's wel op de wortels blijven zitten in de kleikorrels.
                      - Nog steeds heel tevreden over de hydro kweek. Geen gezeur met hoeveel water je moet geven. Heb deze ronde ook nauwelijks gemeten. Het verandert allemaal toch nauwelijks. Eens in de paar weken het water vervangen en het is weer weken stabiel.
                      - Planten hadden het wel weer te warm/droog. Dat blijft een probleem. Ga nou voor de volgende ronde met led aan de gang. Dat zou op zijn minst het warmte probleem toch moeten verhelpen. Wil ook kijken of ik de luchtcirculatie kan verbeteren zodat het onder in de tent net zo warm is als boven. Nu is het onder in de tent kamertemperatuur en boven zo rond de 28 graden.

                      Dit verslag is dus bij deze afgerond en het volgende kweekverslag is hier te vinden: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...onder-400W-led

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                        Sticky buds mooi verslag,wietefras
                        enyo the smoke man

                        Comment


                          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                          Wat kan jij mooi belichte foto's maken, knap gedaan.
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                            Altijd genieten hier! Thanks voor de moeite die je hebt gedaan wietefras. Ik waardeer het erg!
                            Topverslag, mooie kweek en interessante stof tot nadenken.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                              Bedankt luitjes

                              Einde is een beetje in de mineur door wat minder grote toppen en ook niet zo heel erg compact, maar het is toch wel een erg lekker wietje gelukkig.

                              Was nog vergeten de "schuld" te geven aan de genetica. Ook dat is mijn eigen schuld uiteraard. Wist niet meer van welke moeder de stekken waren, dus nu zaten er toch weer 3 planten bij die niet zulke mooie grote toppen geven. Dat is met 5 planten dan al een flink nadeel.

                              Dus afgezien van de lage EC (en daaruit volgende tekorten), de dunne monstercrop steeltjes en de hoge temperaturen zal ook de genetica een rol gespeeld hebben bij de wat lagere opbrengst.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                                Gefeliciteerd met je opbengst, het ziet er heel goed uit!
                                Bedankt voor dit verslag, ik heb genoten van je prachtige foto's.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X