Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    bedankt iedereen
    @tuinbroek.. ze hebben alles mooi meegenomen lege dozen en al... de kamer is letterlijk leeg..
    Ik huur een huis .. dus ik hoop dat de huisbaas niet op de hoogte wordt gebracht hiervan.
    ik ga proberen zoveel mogelijk in haar schoenen te schuiven !! want tenslotte huurde zei die kamer volgens het contract... we sliepen op mijn kamer boven.
    Er woont nog een 3de persoon in dit huis die kan bevestigen dat het haar kamer is.. en dat ook gaat doen..
    hopen op het beste......
    HEALING OF THE NATION

    Comment


      #17
      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      Sssssst mondje dicht je praat te veel

      Comment


        #18
        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

        Ja 420 dat zou je kunnen doen,maar dan verlaag je je naar haar nivo,zoals qnq al zei zwijgen,de buren vertellen wel welke kamer ze huurde,en waarom zou je de politie helpen.Gewoon zwijgen,en subtiel haar eigen graf laten graven.
        Gerechtelijk dan he.!!!!!!
        Gr Tuinbroek

        Comment


          #19
          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          EN waarschijnlijk wist ze ook dat je op JD zit,
          Ze kan een account aanmaken en al je berichten afdrukken...
          Tis maar een tip he

          Grts cheese

          Comment


            #20
            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            Wow, nare kutstreek man.. Begin zelf te twijfelen om nog door te kweken als ik dit lees, vooral omdat ik kweek en nog thuis woon !

            Sterkte man!

            Comment


              #21
              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

              Had de politie een huiszoekingsbevel? Hoe zijn ze de woning binnen gekomen?
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                Inderdaad goeie vraag jointjedraaien, hier kan ook veel vanaf hangen...
                Als ze geen huiszoeking bijhadden zijn ze de pineut.
                Of zijn vriendin moet ze hebben binnengelaten met toestemming dan weet ik niet hoe het zit.

                Comment


                  #23
                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  Het probleem is dat ook al is het maar een simpele kartonnen doos, als deze gelinkt wordt aan je kweek (mits deze in dezelfde kamer stonden) is dit ook illegaal. Moest je basilicum naast je wietplanten zetten zou je basilicum ook in beslag worden genomen, aangezien deze dan meedraait om je kweek.

                  Verander als eerste al elk wachtwoord waarmee je ooit op je gsm bent ingelogd, bij veel mensen staat FB etc nog aan op hun gsm...
                  Letterlijk alle wachtwoorden veranderen, facebook, email, flickr, ...

                  Hopen dat ze je niet in de gaten hielden, als ze je eerst in de gaten houden kunnen ze ook de inhoud van je sms'en lezen, als ze dit onderzoek pas later voeren (na de arrestatie) kunnen ze enkel de datum en tijd van een bericht zien, maar hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan.
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #24
                    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                    Zelf als ze je niet in de gaten hielden kunnen ze al je smsen lezen.. Heb het zelf meegemaakt maar dan niet voor kweken maar voor te verkopen. Ben er goed van af gekomen, minnelijke schikking van €500..

                    Comment


                      #25
                      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                      Ik dacht altijd dat ze je telefoon kunnen afluisteren, maar je sms'en niet zo makkelijk kunnen lezen.
                      En wie zegt dat ze je niet in het oog hielden? Ze gaan het je heus niet komen zeggen hoor...

                      "Eeeeejo, pas eens op lomperik, we houden je in het oog hoor!"
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #26
                        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                        Dacht ik ook maar blijkbaar kunnen ze het wel. Al mijn smsen van de eerste tot de laatste hadden ze en nochtans had ik een paar keer van gsm veranderd maar niet van simkaart. Ik ben het dossier gaan inkijken bij het parket eens de zaak afgerond was en daar zag ik dat ze een telefonieonderzoek hadden aangevraagd NA dat ze bij mij waren gekomen. Factuur en al zat er bij van de kosten

                        Comment


                          #27
                          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                          Heeft zelf gezegd dat gsm in beslag is genomen.
                          Dus zowel berichten als foto's etc.. gaan ze kunnen zien.

                          Comment


                            #28
                            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                            Mijn moeder heeft ne steeds geleerd van zich niet met andermans zaken te bemoeien, lijkt me dat die flikken een slechte opvoeding krijgen.
                            Of ze zijn gewoon simpel, kan ook. Zou ook heel wat wetten verklaren.
                            Stap voor stap geraken we er wel.

                            Comment


                              #29
                              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                              Je hebt snel drie jaar voorwaardelijk ze. Heb dat zelf al aan mijn been gehad een aantal jaren terug. Reed 114 waar je 70 mocht (twee maand ervoor was dat nog 90). Hoppa, 500 euro boete en 3 jaar voorwaardelijk.

                              Comment


                                #30
                                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                                Ha rijd en kweekboetes kan je niet vergelijken,je kan moeilijk zeggen die rechter,je hebt aan 160Km/u gekweekt
                                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                                Je hebt snel drie jaar voorwaardelijk ze. Heb dat zelf al aan mijn been gehad een aantal jaren terug. Reed 114 waar je 70 mocht (twee maand ervoor was dat nog 90). Hoppa, 500 euro boete en 3 jaar voorwaardelijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X