Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    We wonen natuurlijk in een land waar je beter een kind kan verkrachten of iemand in elkaar kan slaan dan 's nachts effe het gaspedaal in te duwen op een mooi recht stuk asfalt.

    Soit. Anders moeten we het gewoon effe opzoeken ipv speculeren. Zonder verzwarende omstandigheden kom je der wsl vanaf met een minnelijke schikking. Geen rechtbank. Geen advocaat nodig. Zwijgen heeft in mijn ogen geen zin. Dan lijk je iets te verbergen. Zeg dat je kweekte voor persoonlijk gebruik, voor jou en je vriendin. Case closed. Boete betalen en je bent van de miserie vanaf. Advocaat gaat je sowieso rete veel geld kosten. Jij weet wat er allemaal op die gsm stond. Kweekverslag hier?

    Het parket kan tevens een minnelijke schikking voorstellen waardoor men, mits het betalen van een bepaalde geldsom, niet voor de rechtbank hoeft te verschijnen. Bron:

    http://www.druglijn.be/drugs-abc/cannabis/faq-welke-straffen-voorziet-de-wet-voor-meerderjarigen-bij-cannabisbezit.aspx

    Comment


      #32
      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      geloof me maar dat dit zal voorkomen

      ivm dat de politie een huiszoeking nodig heeft , nee dat hebben ze niet nodig , als ze vermoeden dat het iets met drugs te maken had !!

      ivm je ex !! mja , der ken ik alles van laat ze gewoon doen , en binne jaartje of 2 neem je payback

      in ieder geval , sterkte toegewenst , en ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen voor u !!
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #33
        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

        je zou gewoon open kaart kunnen spelen,gewoon eerlijk zeggen dat je voor jullie beiden kweekte zonder te verkopen,je ontkomt er hoe dan ook niet meer aan maar je vriendin is even schuldig/medeplichtig.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #34
          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          Niks zeggen. Ze pakken je op alles wat je zegt.
          Deze is wel eens vaker gepost geloof ik, en hij is wat moeilijk te volgen omdatie zo snel praat, maar wel leerzaam.

          Op wiens naam staat de woonruimte ?
          Die is aansprakelijk voor de plantjes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            bedankt allemaal voor de uitleg en steun...
            Mijn ex heeft letterlijk geroepen"daar staat zen plantage".. ik heb dan maar meegewerkt, ik denk dat dit het beste is wat ik kon doen..
            men ex had ze binnen gelaten en ze vroegen aan mij of ze moesten terug komen met een huiszoeking (duurde max 2u zeidde ze).
            Omdat ik heb meegewerkt van in het begin ben ik niet gearresteerd geweest ( wel even mee voor vingerafdrukken etc.)
            Normaal kreeg ik mijn gsm maandag al terug,maar blijkbaar hebben ze geen tijd gehad!??
            Die smurf die mijn gsm gaat uitlezen werkt pas vrijdag..ZEGGEN ZE ( k geloof er geen fuk van)
            Dus vrijdag mag ik de gsm gaan halen.
            meer ga ik niet meer vertellen maar ik heb elke tip hier serieus genomen!
            HEALING OF THE NATION

            Comment


              #36
              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

              Wat makkelijk gewoon je ex de schuld geven... ze bel de politie niet voor niks... 2 vechten 2 schuld
              en als zei de kamer huur op haar naam kan niemand jou iets maken.
              God was never on your side..

              Comment


                #37
                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                verklikkertjes,tja wat doe je ermee

                Comment


                  #38
                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  De volgende keer dat ze zeggen dat ze een huiszoeking binnen 2 uur geregeld hebben; laat ze het dan maar regelen! Zulke loze dreigementen.. Daar gaat vaak minstens een dag overheen. Daarnaast verschafte de vriendin toegang tot haar woondeel, niet het jouwe (als jullie beide aparte ruimtes huren volgens het contract, dan mag de politie niet zomaar in jouw deel komen zonder bevel/toestemming)
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #39
                    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                    Bij mij komen ze er niet in,zonder huiszoekingsbevel van een onderzoeksrechter
                    Natuurlijk kan nu alles tegen jou gebruikt worden,gsm teksten uitlezen mag ook niet zonder bevelschrift,als nergens op papier staat,jij toestemming hebt gegeven,kan een beetje advocaat onwettig claimen,procedure fout,zoals ze zeggen

                    Comment


                      #40
                      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                      Vreemd dat jou ex de politie bel om dat je relatie uit is ? Komt de politie zomaar naar je huis om dat de relatie uit is of kwamen ze om een andere reden???
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                        een vriendin van me had ongeveer hetzelfde voor.. zij kreeg 3j voorwaardelijk..

                        Comment


                          #42
                          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                          woon zelf ook in Belgie,en heb al iets gelijkaardigs mogen beleven

                          wel met gewoon droge wiet(zo een 70g+zakjes en weegschaal) en heb buiten een gratis overnachting met ontbijt in het blauw hotel
                          (ontbijt blauw hotel= ranzige lauwe zwarte koffie+oud brood met smeerkaas met een geurtje)

                          verder geen problemen of boete gehad

                          is wel al lang geleden maar aangezien de recente spanningen, en overvolle gevangenissen in ons land,zou ik me ni teveel zorgen maken.

                          Comment


                            #43
                            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                            in belgie is het altijd tezien met wat de straf word ...
                            maar meer dan 3 maand zulde wel nie zitten 'als' gemoet .
                            en het aantal planten viel ook mee , maar enkel die vrienden diensten enz mja delen is dealen zei de rechter letterlijk tegen mij dus kzegget maar ...
                            en u ex is heel laag gevallen man vuil stuk stront alsk het zo mag zeggen .
                            verder zou ik zoals Q al zei niet teveel vertelen bij het komende verhoor .
                            en dat met die gsm en de flik die er nu nie is hebben ze mij ook al proberen flikken ...
                            maar net toen de zin uit die flik hare mond was kwam hem van den trap gestapt .
                            kreegm toen nog nie terug en pas da week nadien .
                            gekund natuurlijk 3x raden waarom , omdat ze berichten hadden gevonden en ja nog nen domme foto gheheh .
                            al met al met redelijke straf vanaf gekomen was wel niet voor growen

                            ik hoop dat da straf meevalt en veel sterkte he man !


                            Groeten Steuneke

                            Comment


                              #44
                              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                              De politiemijn vriend

                              Comment


                                #45
                                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                                @belladonna
                                ze heeft me proberen beschuldigen voor huishoudelijk geweld..
                                de dag erna heeft ze die klacht ingetrokken en gezegt dat ze loog (heeft ze me vandaag pas vertelt).. spullen komen halen.
                                ik ga niet heel mijn vuile was buiten hangen maar laat ons zeggen dat ze professionele hulp nodig heeft.. die ik geprobeert heb haar te geven.
                                HEALING OF THE NATION

                                Comment

                                Bezig...
                                X