Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    Gaat ons ook allemaal niets aan Smoke, je hoeft hier niets te verantwoorden over je relatie. Nogmaals veel sterkte !
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #47
      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      Sterkte kerel ! Kan me inbeelden dat je je niet zo best voelt over de situatie..

      Comment


        #48
        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

        ik blijf er bij als het ivm drugs is , hebben ze geen huiszoeking nodig !! maar goed , er zitten hier tog steeds mensen die het beter weten !! nogmaals veel sterkte m8

        ik hoop voor u dat het allemaal wel mee zal vallen !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #49
          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          Elke klacht,gaat via telefoontje politie bureau,naar het parket,nl de onderzoeksrechter,die bislist wat te doen seponeren of niet,de politie kan toch nooit telkens zomaar huiszoeking doen bij elke klacht,daarom die weegschaal bij vrouwe justitia,der zijn wetten waar ook de pollen zich moeten houden

          Comment


            #50
            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            der zijn wetten waar ook de pollen zich moeten houden[/QUOTE]

            - daar zeg je zoiets...


            - houden ze zich eraan... volgens mij niet.

            Comment


              #51
              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

              Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
              ik blijf er bij als het ivm drugs is , hebben ze geen huiszoeking nodig !! maar goed , er zitten hier tog steeds mensen die het beter weten !! nogmaals veel sterkte m8

              ik hoop voor u dat het allemaal wel mee zal vallen !!
              Klopt.
              In Belgie heb je 3 soorten huiszoekingen:

              1. Met toestemming. Hiermee teken je een papier dat ze je huis mogen doorzoeken en alles wat verdacht is als bewijs in beslag mogen nemen.
              2. Met toestemming van de procureur, dit geldt voor alle soorten delicten, maar moeten wel steeds verantwoord zijn en mogen ook nooit gebeuren tussen 5 uur s' ochtends en 9 uur s' avonds.
              3. Enkel bij drugsdelicten, en een groot vermoeden van dealen hebben ze geen huiszoeking nodig. Wel hebben ze een bewijslast nodig, dus iemand die verklaard dat jij dealt, of verdachte bewegingen rond het pand.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #52
                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                Neem het aan van mij,politiediensten kunnen nooit of te never,op hun eigen houtje,huiszoekingen gaan doen bij vermoedens,er zou nogal wat vrijspraken volgen nadien,procedure fout,allez ja hier in Belgie toch

                Comment


                  #53
                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  We zullen zien wat de advocaat hier over te zeggen heeft....
                  ik hou jullie op de hoogte!! bedankt voor de steun!
                  HEALING OF THE NATION

                  Comment


                    #54

                    Comment


                      #55
                      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                      Tegen al die evaringsdeskundigen,kan ik niet op tis me algelijk,smoke420,veel s6 en sterkte ermee

                      Comment


                        #56
                        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                        Er is gebeld vanaf dat adres en om hulp gevraagd door degene die ingeschreven staat op dat adres.
                        Dus weinig aan te doen helaas.

                        Comment


                          #57
                          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                          Vanaf je met 5g of meer opgepakt wordt in Belgie doen ze ook DIRECT huiszoeking (federale politie toch) heb het zelf meegemaakt op de trein.
                          Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                          Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                          Comment


                            #58
                            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                            Hier in belgie als het voor het eerst in aanraking bent met deze feiten ( met deze kleine hoeveelheid ) zal je zachtjes op de vingers getikt worden als het voor de eerste keer is !
                            Als men een plantage zou vinden ( 50 Plantjes ) zal iets zwaarder zijn met straf en boete .
                            Spreek men van ( 100 en meer plantjes ) dit zal een ander verhaal worden aangezien niet meer voor eigen gebruik is is ook = dealer en andere praktijken .
                            Ook daarmee kun je ook niet meer zeggen eigen gebruik !
                            Dus in u geval maak je nog niet druk in MAAR u zal zekers verwittigd worden !
                            Wihte widow

                            Comment


                              #59
                              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1980 View Post
                              Hier in belgie als het voor het eerst in aanraking bent met deze feiten ( met deze kleine hoeveelheid ) zal je zachtjes op de vingers getikt worden als het voor de eerste keer is !
                              Als men een plantage zou vinden ( 50 Plantjes ) zal iets zwaarder zijn met straf en boete .
                              Spreek men van ( 100 en meer plantjes ) dit zal een ander verhaal worden aangezien niet meer voor eigen gebruik is is ook = dealer en andere praktijken .
                              Ook daarmee kun je ook niet meer zeggen eigen gebruik !
                              Dus in u geval maak je nog niet druk in MAAR u zal zekers verwittigd worden !
                              Wat gebeurt er eigenlijk als ze je een 2e keer pakken met een gebruikershoeveelheid?
                              2 Weken geleden gepakt met 2 grammetjes amnesia, geen pv van opgesteld en tot nu toe niets meer van gehoord, zouden er dan wel maatregelen komen moest dit een 2e keer gebeuren?
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment


                                #60
                                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                                ben blij dat er eindelijk is mensen zijn die dan toch iets va,n de wet weten

                                zeg ni zomaar dat ze mogen binnen vallen he , spreek uit ervaring

                                modest : als ze niets genoteerd hebben van de eerste keer , dan zal je volgende keer wss gewoon pv krijgen
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X