Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    ik ben een half jaar geleden gepakt met 14 dames.. kosten 350 euro boete en de raad om er in het vervolg niet meer dan 9 neer te zetten.. 3 dagen later draaide mn hokkie weer en staan momenteel weer zat dames in.

    Comment


      #77
      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      en was dit in nl ??? : sjille en akhaasje !!
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #78
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #79
          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          Bij dat aantal planten gaan ze er vanuit dat je ook gebruikt en dat dat gebruik problematisch is, bijgevolg moet je langs gaan bij een psycholoog en urinetesten afleveren in la Belgique.

          Comment


            #80
            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            Laatst las ik in de krant bij het lokale nieuws dat er hier in de buurt een 'plantage' was opgerold. Toevallig ken ik de persoon waar ze een huiszoeking gedaan hebben en deze had 4 plantjes in een klein kastje staan onder spaarlampjes.
            Ze laten dan uitschijnen in de krant alsof ze een grote hangar hebben opgerold met 100de planten..

            Daar gaan ze hun dan mee bezig houden maar langs de andere kant van de grens komen er tonnen XTC & Coke binnen en dat passeert maar allemaal.
            5x Jack Herer & een AMS'je!

            Comment


              #81
              http://www.demorgen.be/binnenland/ma...tage-a2156693/
              Ze krijgen maar 18 maanden cel en in hun geval was het druidelijk groot schalig met de intentie geld te gaan verdienen, op 1 jaartje staan ze buiten dus die hoge geld boete niet meegerekent vallen de straffen ZEER goed me.

              In jouw geval? Zeggen dat alles van haar is en schuld bekennen dat je bv haar alleen hielp met elektriciteit aansluiting zodat het veilig zou zijn en dat je inziet dat je ook schuldig bent, zo krijg je minder vervolging dan haar. De kamer staat ook op haar naam dus zij is meer verantwoordelijk, wie betaalde het kweek materiaal? Cash of bank? Kan je eventueel ook op haar schuiven, dan blijk alles uit dat je gewoon een onwetende gast was die een domme fout begaan heeft door zijn vriendin te helpen met kweken.

              Normaal kan je mss bepaald materiaal terug krijgen heb dit al veel gezien, 1 kennis kreeg gevonden geld terug ivb met dealen omdat ze niet wisten of het vuil geld was, wordt je opgepakt met blaadjes, grinder, ect.. krijg je die ook allemaal terug. 3 Jaar geleden schoot mijn buurjongen iemand in de rug met een loodjes geweer, pv slagen en verwondingen maar het loodjes geweer kreeg die wel terug.
              Andere kennis was betrapt met 2 dames en 1 mannetje, ze hebben zijn planten meegenomen en na een pv mocht hij 1 plant komen halen die ze ondertussen hadden bewaterd. Kan je mss even nagaan bij je advocaat.
              Natuurlijk is afstand nemen van het inbelslag genomen materiaal altijd een slimme zet en word rekening me gehouden.

              Zoals Q zei, zwijgen is het beste! zwijg gewoon tot je een advocaat hebt, leg hem uit wat er gebeurde en hoe de politie te werk ging, hij vindt wel een geschikte oplossing, het gebeurt veel dat een advocaat machteloos staat vanwege wat de cliente vooraf al tegen de politie vertelde. Als je niet wilt kunnen ze je niet tegen je eigen laten getuigen, gewoon weigeren ze gaan dan mss wel roepen en met je stoel schudden maar just act cool en wacht op de advocaat.

              Laat ons weten hoe het verliep!
              Last edited by 320; 22 March 2015, 12:03.

              Comment


                #82
                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Smoke420 View Post
                ik was pas begonnen met kweken voor ons beiden vanaf december2014..
                weegschaal enzo heb ik niet maar in mijn sms'en gaan ze wel berichten vinden van maten die ik verder geholpen heb..
                ze willen mijn elektriciteitsfacturen zien van de afgelopen 2 jaar.. lol
                (ik kocht 25g aan en soms hielp ik een vriend verder jullie kennen het wel...)grootschalig netwerk lijkt mij onmogelijk om mij aan te linken .
                ik ben(naar mijn mening) een brave burger die op straat zijn voorraad kocht (25g) en pas begonnen is met eigen kweken binnen. om goedkoper te roken, weten wat er in zit etc....
                het is een zware rotstreek van haar dus IEDEREEN pas op met VROUWEN EN KWEKEN!!!!!!!!!
                tks voor de steun en ja de straf daar gaat een klein jaartje overgaan voor ik die ken..

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                @ amazing ik hoop dat je 3j voorwaardelijk bedoeldt
                echt wel fucking kut ... ik lees alles es door .
                sterkte !
                1e kweekverslag 3x autofem W.W. onder slechts 182w verspreide CFL

                Comment


                  #83
                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  Beste leden

                  al bij al gaat het dus nog meevallen,hopen op een milde rechter.
                  Last edited by Smoke420; 28 March 2015, 02:05.
                  HEALING OF THE NATION

                  Comment


                    #84
                    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                    Haal dit er maar allemaal af, da's nogal veel informatie om op het wereldwijde web te plaatsen .
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #85
                      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                      Ik zal voor je duimen, succes !

                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #86
                        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                        Hoe is't afgelopen?
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #87
                          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                          Laatst actief, 4 weken geleden...

                          Comment


                            #88
                            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                            Echt ziekelijk! Zoals ik altijd zeg, vrouwen... je kunt beter wiet verbouwen! Als je dit nog leest, STERKTE! Maar ik gok van niet.
                            Don't kill my high, because you're too low!

                            Comment


                              #89
                              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                              Denk niet dat het zozeer met vrouwen te maken heeft... helaas komt jaloezie/afgunst/wraakgevoelens ook bij mannen voor....

                              Ben benieuwd wat het geworden is.... kan je leven behoorlijk verzieken, als je er een strafblad aan over houdt

                              Comment


                                #90
                                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                                Denk niet dat het zozeer met vrouwen te maken heeft... helaas komt jaloezie/afgunst/wraakgevoelens ook bij mannen voor....

                                Ben benieuwd wat het geworden is.... kan je leven behoorlijk verzieken, als je er een strafblad aan over houdt
                                Ja daarom nogal. Heel jammer dat er zulkr mensen zijn die het moetten verpesten.
                                Don't kill my high, because you're too low!

                                Comment

                                Bezig...
                                X