Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    Net gezien in de rechtbank, op 4. Gast van vanvoor in de 20 die 3 keer geprobeerd heeft 150 stekken te kweken. Zou niet gelukt zijn en dan is hij beginnen dealen. Werd gevangenisstraf gevorderd van 6 maand, dat werd een werkstraf van 150 uren en een geldboete van 6000 euro onder voorwaarden.

    Comment


      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      Zal wel n kansenparel met zorgvuldig opgebouwde voorgeschiedenis zijn geweest..
      Als ze de plank paar x misslaan ga je op iets anders hangen. Simpel is dat.

      Dat is gvd nogal n straf voor paar blaadjes.

      De agent die mij huiszoeking heeft gedaan en paar x wiet afgepakt, heb ik zn zoontje aan t blowen gebracht en daarmee de familieband verbroken. Denk dat ie achteraf wel inziet dat ie beter niet met de plaatselijke hangjeugd had moeten fokken.

      Dat ie weer lekker met zn wijf alleen kerst mag vieren dit jaar.
      Lekker voor je, vieze dikke Eus.
      Last edited by Eerstekamerlid; 26 October 2015, 08:25.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

        Als we ooit willen dat cannabis legaal wordt, dan moeten we die geintjes zoals 'i love it' doet ook wel beginnen achterwege laten denk ik.

        Je vangt mee vliegen met honing dan met azijn hoor.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          Hoezo dat nou weer?

          Als je bezopen door de straten kan waggelen is het hoogste tijd dat je ook s n jointje probeert..
          Dat die ouwe daar dan weer net wel n probleem mee had met zn hypocriete bierpens is dan alleen maar mooi meegenomen.

          Vliegen moet je niet vangen, die moet je mijden..

          Heb je zo'n spijt van je jointje dan?
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            Dus de agent zijn zoon laten blowen om zijn gezin te ontwrichten omdat de man zijn werk deed is voor jou normaal?

            We zijn niet allemaal infantiel, sommige (de meeste vermoed ik) willen graag dat cannabis legaal wordt en met zulke gasten als jij zal het nog langer duren.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

              Jaja.
              Dus omdat pa n pleurishekel aan wiet heeft zou zn zoon niet mogen blowen.
              Volgens mij is pa in deze de ontwrichtende factor.
              Ruzie met je zoon omdat ie wel n blowtje lust is natuurlijk alleszeggend over je rol als ouder en niet over mij.

              Niet verwonderlijk dat zulke bij de popo gaan. Sneuneuzen.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                En wat zegt dat dan? Ben nu wel is benieuwd se. Ik kom geen hol tekort, heb ondertussen een goeie band met pa en ma maar ze zijn absoluut tegen wiet en ze zouden het nooit goedkeuren met ook veel ambras tot gevolg. Daar zou gij u dan mee komen moeien?

                Comment


                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  Allemaal bluf...
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                    ben blij dat er eindelijk is mensen zijn die dan toch iets va,n de wet weten

                    zeg ni zomaar dat ze mogen binnen vallen he , spreek uit ervaring

                    modest : als ze niets genoteerd hebben van de eerste keer , dan zal je volgende keer wss gewoon pv krijgen
                    Het ding is hier dat zover ik begrijp dat deze mevrouw zegt ja der is hier een plantage. En kom maar kijken.. Dus Mevrouw heb toestemming gegeven om het het object te betreden.. Dat is iets heel anders dan hier telkens word gezegd. Ze hadden hier geen bewijs nodig om het object te betreden want Mevrouw had ze gewoon binnen gelaten.
                    En ze zullen ook niet gaan reageren op 1 iemand, want dan zou je gewoon je buurman kunnen fucken. Beetje raar..
                    Dus denk echt dat deze mevrouw heb gezegd van ja plantage in mijn huis van me (ex)vriend kom kijken als je me niet gelooft kom mee ect ect ect..

                    Alleen het vreemde van alles is dat ze deze mevrouw serieus hebben genomen. Namelijk eerst melding van huiselijk geweld.. En dan komt mevrouw zeggen ja ik lieg..?? Heel vreemd vind ik dit. Als een man dit had gedaan weet ik zeker dat ze hadden gezegd ja jaloezie of je kan het niet hebben iets in die trant. =/ (niet lullig bedoeld ofzo hoor)


                    Ik zag hier iemand praten over je wiet terug vragen.. Zeg maar je eigendommen. Ik had dus vorige jaar bij een vak (wettelijk kaders, ik doe een maar een beveiligings opleiding) had ik het met mijn leraar er over (ex ME, AE, AT, en ook nog is ex leraar op de politie academy) of het nou echt mocht dat de politie jou eigen wiet terug geeft, want jij als persoon mag geen wiet weggeven aan vrienden want dit word gezien als dealen. En toen zei hij dat het eigenlijk niet mocht omdat het in principe gezien word als dealen.. Weet niet of het waar is maar ik geloof het wel.
                    Toen ben ik heel even veder gaan vragen, eigenlijk totaal off topic. En ik vroeg dus, hoe bepaalt OM nou hoe vaak er is geweekt. En toen kwam die dat ze kijken naar de stof of de lamp, tent/kast of wat dan ook. Kijken naar je lamp, je filter. En toen kwam die met van b.v 5 planten kan je zo veel krijgen.(weet het gewicht niet meer wat die zei. Wat toaal niet klopte, dus ff snel wat info gegeven)

                    Blij (voor nu dan) dat ik in NL woon, want vind niet zo grappig dat de politie zomaar in eens kan binnen vallen. Privacy enzo


                    Weet het een oude post, maar kon het niet laten.
                    Last edited by SweetMango; 25 November 2015, 00:53.
                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...
                    X