Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    En 123tuintechniek.nl Alkmaar en Growcenter-noord.nl in Amsterdam zijn weer te bellen en te bezoeken.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #62
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Nu nog hopen dat het geen 1april grap is.

      Comment


        #63
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        Die zaadjes zijn idd 3 + 1 gratis. Dus die double white was bv 12 euro voor 4. Toch wel een tip tussendoor. Uitstekende service. Wat er ook gebeurt, ik kan nog zeker een jaartje voort.

        Comment


          #64
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Belachelijke wet zoals wij gewoon zijn van de politiekers



          Lampen kan je nog altijd kopen bij Conrad HPS wietlampen http://www.conrad.be/ce/nl/Search.ht...=mainSearchBar

          Maar wat ik niet goed snap is kan je nu nog zaadjes bestellen na 1 april?
          Last edited by odyssee; 1 April 2015, 08:17.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment


            #65
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Heb je die lampen van Conrad al eens geprobeerd dan ?
            Ze lijken me niet geschikt voor EVSA's en er staat bij 'zolang de voorraad strekt'.
            Met een levertijd van 10-12 dagen zou het kunnen dat de voorraad al redelijk 0 is.
            Lampen kun je nog gewoon bij een growshop kopen, daar was dit topic voor, zodat je kunt zien welke shops nog open zijn na 1 maart.

            En zaadjes na 1 april ? Wat is er op 1 april dan ?

            *** Nomercy shop lijkt weer open.
            Last edited by QnQ; 1 April 2015, 09:34.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              kan al bij veel seedshops niks meer krijgen sinds vandaag "-(

              Comment


                #67
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Welke seedshops ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #68
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  We zijn een maand verder. Hadden ze het hard willen spelen dan was urban alien niet meer mogelijk. Ze zijn ingevallen waar ze moesten zijn denk ik dan. Wsl zijn er genoeg niet koosjere growshops waar je onder de toonbank 1000 stekkies kon kopen en een telefoonnr kon krijgen van een elektricien die alles komt aftappen. Die zullen er nu wel van tussen zijn. En wees eerlijk, dat is voor ons kleine hobbykwekers ook een voordeel.

                  Comment


                    #69
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    Urban heeft ook bezoek gehad ik dacht dat ze zijn afzuigers en filters hadden meegenomen....
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #70
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      als je zaden bestelt vanuit nederland dan heb je grote kans da je geen zaden meer krijgt, zoals zamnesia of Royal queen seeds, maar als je vanuit belgie bestelt dan krijg je die wel zonder problemen.......

                      Comment


                        #71
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Het zou me niet verbazen,in het huidige sfeer,concurenten elkaar erbij lappen,is nl het aard van het menselijk beestje

                        Comment


                          #72
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                          als je zaden bestelt vanuit nederland dan heb je grote kans da je geen zaden meer krijgt, zoals zamnesia of Royal queen seeds, maar als je vanuit belgie bestelt dan krijg je die wel zonder problemen.......
                          Wat vreemd is, want de locatie zou geen rol mogen spelen bij het vermoeden hebben. Maar goed voor ons. Ik heb mijn zaden voor volgende winter. Filters wijzen echt op wiet, voor paprika's of pepers heb je echt geen filter nodig.

                          Comment


                            #73
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            Wij zijn afgelopen donderdag door justitie en de gemeente bevrijd van al het kwaad wat maar mogelijk was, dus alle voeding alle mini filters en alle verlichting is meegenomen, wij waren onzelf er niet van bewust dat de artikelen die we hadden staan strafbaar waren anders waren die al lang verwijderd geweest, ik denk niet dat er ook maar 1 lamp minder brand door de rooftocht van justitie op kleine ondernemers wat ik wel heb gehoord is dat een collega van me lastig is gevallen door een persoon die 60 lampen wilde kopen omdat die niet meer bij zijn vaste groothandel terecht kon, dus criminelen aan je poort dankzei een nieuwe wetgeving die geen enkele inhoud heeft, dankjewel.
                            ohja ik ben btw wel gewoon open met de artikelen die in de ogen van justitie wel goed bevonden zijn,zoals grond potten bamboestokken gieters meters duma bakken lichthangers,sulfumeverdampers,bestrijdingmiddelen ,maatkannen,ph meters die niet in de vitrine lagen (die in het schap mochten blijkbaar wel?)steenwolplugjes,alles van rootit,blumat,irrigatie materiaal,m,n verticale wandsystemen,flenzen(die hangen naast de stellage waar normaal m,n vijverfolie voor vijvers te maken hangt die ze mee hebben genomen)voedingsvaten, drukspuiten,zilver en zwartwit folie,smartpotten,luchtbevochtigers,stekpoeder,min/max meters,timers,vangstrips,autopotsystemen,aeroflo,s teungaas,cocobricks,en een hele hoop andere spullen die goedgekeurd zijn door de officier van justitie, nogmaals dankuwel.
                            Last edited by Urban; 2 April 2015, 11:04.

                            Comment


                              #74
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              Daar word je dan effe stil van... Sterkte man. Het enige waar al gestarte kwekers voor naar de growshop moeten is meegenomen... Buiten zakken grond. Dan moeten ze in tuincentra ook de voeding gaan weghalen.

                              Tentjes?

                              Comment


                                #75
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                tenten zijn ook weg zo ook mijn orchideeen,kruiden en greenwall voeding.

                                Comment

                                Bezig...
                                X