Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzendkosten van Growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verzendkosten van Growshops

    Dat zou dan ook betekenen dat er geen korting op de verzendkosten gerekend mag worden. Lijkt me sterk.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Verzendkosten van Growshops

      Volgens mij ben je wettelijk verplicht het bedrag in rekening te brengen welke je aanbiedt op
      je webshop. TNT biedt verschillende diensten dus een Banner kan nooit een prijs aangeven, tenzij er expliciet een bedrag in vermeld staat.
      logo.png Logo pluk je zo van internet, zegt niets.
      Als ik 50 euro verzendkosten vraag, misschien moet ik met taxi naar het postkantoor, en de klant gaat hiermee akkoord dan is er toch geen probleem ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #18
        Re: Verzendkosten van Growshops

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Volgens mij ben je wettelijk verplicht het bedrag in rekening te brengen welke je aanbiedt op
        je webshop. TNT biedt verschillende diensten dus een Banner kan nooit een prijs aangeven, tenzij er expliciet een bedrag in vermeld staat.
        [ATTACH=CONFIG]256112[/ATTACH] Logo pluk je zo van internet, zegt niets.
        Als ik 50 euro verzendkosten vraag, misschien moet ik met taxi naar het postkantoor, en de klant gaat hiermee akkoord dan is er toch geen probleem ?
        awel ja dat vind ik ook.

        Comment

        Bezig...
        X