Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

    cat_wtf-12880.png.jpg

    De bladpunten hangen nu wel niet meer naar beneden als je te lui bent om de foto's te draaien, ghehehehe
    Last edited by FlintStoned; 27 April 2015, 19:21.

    Comment


      #62
      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

      Haha, moest ik weten hoe het komt, Flint heb het altijd, op mijn gsm staan ze nochtans recht..

      Comment


        #63
        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

        Je gsm onthoud in welke stand je de foto nam en schrijft dit in de exif van de foto weg. GSM 90 graden draaien als je een foto neemt blijft je het probleem houden dan heb je het toestel verkeerd om gedraaid met het fotograferen. Het toestel de andere kant opdraaien moet helpen.

        Of je draait de foto's in een photo edit programmatie en slaat ze dan opnieuw op.
        Last edited by FlintStoned; 27 April 2015, 19:57.

        Comment


          #64
          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

          Zal het proberen, thanks voor de tip!

          Comment


            #65
            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

            image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Sorry mannen, heb geprobeerd de foto's te draaien maar zoals je kunt zien verandert er niets.. Raar maar waar.
            ondertussen zit ik in mijn 8ste week, ben van plan van deze week nog water met voeding te geven en dan 2 weken enkel nog maar water. Hopelijk is dit niet te laat? Wat vinden jullie van de plantjes? Voor mijn eerste keer denk ik wel dat het nog cava is.. weten jullie toevallig ook waar ik online een zakmicrosciop kan bestellen maar dat ik toch geen 3 weken moet wachten tegen dat hij geleverd is? Iemand al ervaringen met een bepaalde site?
            nog paar fotos van de meisjes

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            image.jpg
            Attached Files

            Comment


              #66
              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

              Ze groeien bij jou alle kanten op
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #67
                Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                Idd, ligt gewoon aan mijn gsm denk ik. Heb ze al omgedraaid in een app en maakt niets uit. Thoja, goed voor jullie nekspieren eh

                Comment


                  #68
                  Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                  De vrouwtjes zijn nu op hun 56ste bloeidag. Ik ben van plan van te oogsten op hun 67 bloeidag , ga dit lukken volgens jullie als je de foto's bekijkt? Want ik ben vandaag een vergrootglas gaan halen maar ik zie de kleur van de trichomes nog altijd niet duidelijk dusja.. Ze hebben nu ook al 3 dagen geen voeding meer gekregen. Gr image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

                  Comment


                    #69
                    Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                    Wat goed belichte close up foto's geven een duidelijker beeld. En zo te zien op foto 4 moet je je "camera" in landscape positie houden (horizontaal) on "normale"foto's te krijgen
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #70
                      Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                      Hoe dichter ik met mn gsm ga hoe waziger de foto's Stemma.. Zal proberen deze week goede fotos te trekken met een kennis zijn fotoapparaat miss dat het dan lukt. En hmm goed opgemerkt! Had het zelf niet door, wat dom van me.. Nu dat het bijna gedaan is weet ik eindelijk hoe ik fotos moet trekken
                      Weten jullie toevallig of het een meerwaarde geeft van de dag voor de oogst alle bladeren af te knippen zodat onderste toppen nog eens goed belicht worden? Had dit ergens gelezen.

                      Gr

                      Comment


                        #71
                        Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                        Ik zelf zou dat niet doen, misschien is het wel een meerwaarde maar ik betwijfel het
                        Ziet er echt keurig uit hoor
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          #72
                          Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                          Paar fotos die ik van dicht heb proberen trekken: image.jpgimage.jpgimage.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Dankje Michevan! Zal het dan mss bij 1tje proberen en zal dan zien of het kwaad kan :p

                          Comment


                            #73
                            Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                            Tis echt moeilijk te zeggen zonder dat je de trichomen ziet maar de plant is al aardig op weg zo te zien, aan de hand van de foto's zou ik nog wel even wachten met oogsten (weekje of 1-2 minimaal?)
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              #74
                              Re: bladpunten krullen naar beneden + plekjes op 1 plant

                              Uhu denk dat ik dan toch een zakmicroscoop ga bestellen.. Hopelijk krijg ik hem nog op tijd.. Ben wel al gestopt met voeding geven dusja, mijn plan was van volgende week woensdag te oogsten omdat er de dag erna een paar mensen van de verzekering moeten komen kijken naar waterschade en heb geen goesting dat ze de afzuiger horen gaan of iets ruiken
                              gr

                              Comment

                              Bezig...
                              X