Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de plannen voor dit jaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat zijn de plannen voor dit jaar?

    Korting op 420shop
    Even een post om te zien wat iedereen van plan is.

    Ik ben al weer druk op zoek naar zaden. Ik zou graag een ouderwetse red hair skunk willen en een plant met het master kush effect. Verder nog 1 met hoog cbd en de rest ben ik nog niet uit. Geen bomen meer van meer dan 2 meter in ieder geval ivm zichtbaarheid.

    Wat gaan jullie doen?
    Baas in eigen brein.

    #2
    Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

    Ik plemp ieder jaar magistrale ideetjes online, maar als puntje bij paaltje komt.. Dan blijft het neer komen op: lekker buiten spelen.
    Veel meer en minder is het gewoon niet. Ik heb 40-60 euro beschikbaar gesteld voor mezelf; daaruit komt voeding, zaad, aarde, extra's en daar moet ik het mee doen.
    Hoe en wat, dat zie ik in April wel. Dromen mag altijd
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

      Ook nog geen heel concrete plannen hier, paar plantjes in de tuin maar laag... en lowprofile om zeker geen overlast in de buurt te bezorgen.
      En druk bezigende met voorbereidingen voor mn eerste guerilla (die al weer uit de hand aan het lopen is)
      En van de week een kasje in de tuin bouwen om eens te kijken wat we kunnen bereiken met 'vroege' auto flowers.

      Comment


        #4
        Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

        Knap met zo'n budget LR2, ik had verwacht dat je veel meer kwijt zou zijn want je verslagen zien er goed uit.
        Ga je in April pas buiten spelen dan?

        @Sanders, ik zag toevallig net een grow video op greenhouse seeds van de laagste haze ever of zoiets. Misschien is dat wat?
        Arjan's Haze 3 (Feminised) was het. Autoflowers lijkt me ook wel wat maar ik ben er nog niet echt in thuis, volgens mij moet je die als je in april begint geforceerd op 12/12 zetten. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

          Opzich is de hoogte niet een heel groot probleem bij mij , ik kweek al meer dan 15 jaar in deze achtertuin en nog nooit ergens last van gehad,...heb een erg goed contact met alle buren en zorg ook dat de overlast van mijn kant beperkt blijft. gezien ik dit jaar dus ook voor guerilla ga en daar de grotere struiken zal hebben leek het me eens interesant met auto's in de tuin aan de slag te gaan ....deze worden over algemeen toch al niet hoog...En bijkomende rede hiervoor is dat mijn buren de steegjes achter onze huizen nogal donker vonden en bij de gemeente een lantaarnpaal hebben aangevraagd die op 1,5 meter van mijn beschutte kweek terrasje staat.

          Comment


            #6
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #7
              Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

              Als je verstandig shopt, dan kun je met heel weinig geld uit de voeten. Met een kiloverpakking voeding, kan ik twee jaar doen. Dat is het eerste tientje. Dan potgrond uit de supermarkt/tuincentrum; 5 euro voor 40-60L. Dan is er nog 30 over voor zaad en ander spul.
              Als je eenmaal doorkrijgt dat in shopvoeding hetzelfde zit als alle andere voeding, dan kom je plots een stuk goedkoper uit.
              Ik speel nu ook al buiten trouwens, maar meer voor spek en bonen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                Dat is dus ervaring, ik heb het vorig jaar ook gedaan met tomaten mest van ecostyle maar toen de bloei begon ben ik toch overgeschakeld op alga bloom van plagron.
                Voeg je nog wat toe tijdens de bloei? Ik heb alle zaden weggegooid, frisse start nu met iets waar ik me in verdiept heb ipv gratis troep.
                Veel geleerd in 2014 dus ik heb er zin in.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                  Je kan in veel gemeenten ook gratis compost halen binnenkort (dacht over 2 weken),
                  Voor bemesting buiten kan je ook een manage in de buurt langsgaan en vragen om paardenmest ..werkt zeer goed, handigst met dierlijke mest is wel om te kijken of je kan krijgen die al een paar jaar ligt ivm de zaden/kiemen die erin zitten na een jaar of 2 zijn de meeste dood..en dat scheelt weer in het wieden.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                    Dat klopt, ik zag dat al voorbij komen. Helaas heb ik geen aanhangwagen
                    Qua organische mest komt het wel goed, ik vraag me alleen af wat te doen tijdens de bloei als je het organisch/biologisch wilt doen.
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                      Met mest moet je zeker oude, droge mest gebruiken.
                      Paarden krijgen regelmatig anti-wormen-medicatie.
                      Da's niet zo goed voor de wormen bij je plantje.

                      Als je iets verder kijkt op dit forum, kun je bijvoorbeeld dit topic vinden, of deze.
                      Van de afdeling voeding voor wietplanten.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                        Goede tip dat van die wormen, niet dat ik paarde kak gebruik maar nooit bij stil gestaan.
                        Sinds gisteren heb ik zeker 6 uur rond gekeken op het forum naar wat goed ging en wat niet in 2014 om zo een betere keuze te kunnen maken.
                        Lastig.. je scrollt je een ongeluk en de zoek functie werkt ook niet optimaal. Is het iets om een eindresultaten of conclusies 2014 topic te maken?
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                          dit jaar een paar killerbee honey in de tuin in flinke potten.. eens zien wat deze dame buiten kan.
                          hokje draait ondertussen gewoon door

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                            Ik heb even gekeken bij nomercy maar er staat te weinig info om een beeld te krijgen van killerbee honey.
                            Kun je er iets over vertellen? Hoogte, thc gehalte, high/stoned couch of actief?
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat zijn de plannen voor dit jaar?

                              Ik ga dit jaar 5 heribei in m'n tuin kweken, ik zet ze op volle grond en ga er een scrog van maken. Dan zet ik over de scrog een foliekas met luchtgaatjes heen om ze tegen de regen en het slechte Nederlandse weer te beschermen maar ze toch wat frisse lucht te geven. Ik zet ze niet gewoon in m'n tuinaarde maar in 240L potgrond gemixt met wat cocos, die ik opgewaardeerd heb met plagon en ik ga ze bloeivoeding geven. Een kweekverslag gaat uiteraard nog volgen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X