Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led-paneelse Kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Led-paneelse Kweken

    Ik hoor hier allemaal verhalen over dat LED minder opbrengt. Ben ik wel zeer benieuwd of dit uit eigen ervaring is of dat je dit kan aantonen met verslagen. Ik heb namelijk al een x aantal verslagen gelezen, miss niet op dit forum, waar ze toch een zeer mooi resultaat neerzetten met een horticoLED. Ik zeg als jij je fijner voelt bij die LED om voor jou legit redenen zou ik daar gewoon voor gaan.
    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

    Comment


      #17
      Re: Led-paneelse Kweken

      Oorspronkelijk geplaatst door Zoetstof View Post
      Ik hoor hier allemaal verhalen over dat LED minder opbrengt. Ben ik wel zeer benieuwd of dit uit eigen ervaring is of dat je dit kan aantonen met verslagen. Ik heb namelijk al een x aantal verslagen gelezen, miss niet op dit forum, waar ze toch een zeer mooi resultaat neerzetten met een horticoLED. Ik zeg als jij je fijner voelt bij die LED om voor jou legit redenen zou ik daar gewoon voor gaan.
      Hps geeft meer, ook op verslagen van jointjedraaien,weedforum,wietforum,420forum,wietza den,................


      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Led-paneelse Kweken

        Kom maar op met die bewijzen dat die led beter opbrengt dan een 600w hps misschien hang ik er dan nog is 1 naast
        Voorlopig wat ik heb gezien is elke led lamp net 3x niks

        Comment

        Bezig...
        X