Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleempjes help graag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleempjes help graag!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb 3 plantjes staan. ze zijn 12 dagen oud en ze vertonen wat opmerkelijke bladprobleempjes.

    Eerst wat info.

    Ze staan in Goldlabel Light Mix. Ik geef ze elke dag regenwater en om de 2 dagen 1ml Rhizotonic. Temperatuur is gemiddeld 27,5 en LV is 30%. in de avond 21 grade en 25% LV. De Fruit Spirit op de foto zie je zelfs dat een van de bladeren naar beneden krult en lightgroen/geel kleurt..
    20150331_165828.jpg

    20150331_165723.jpg

    20150331_170012.jpg

    Aan de Ice mankeerd niets. eigenlijk groeit die als kool maar mijn vraag was wanneer ik hem kan toppen? of ben ik daar nog veels te vroeg mee? :$

    Alvast bedankt!
    Last edited by Wolfy; 31 March 2015, 17:11.

    #2
    Re: Bladprobleempjes help graag!

    Een beetje krulling kan door luchtcirculatie ontstaan, dat is niets om je zorgen over te maken. Ze zien er allemaal gezond uit.
    Toppen kun je nu al doen, maar beter wacht je een paar weekjes. Dan hebben ze al meer blad, en herstellen ze sneller. Dan lopen die takken ook sneller uit.
    Nu kan dat wel een week duren voordat er wat begint te groeien, als je nu zou toppen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleempjes help graag!

      Xactly.
      Groter of meer blad betekend sneller herstel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Bladprobleempjes help graag!

        Dan wacht ik een weekje, bedankt voor jullie hulp!

        Comment

        Bezig...
        X