Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant licht beschadigd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant licht beschadigd

    Korting op 420shop
    Goede avond mensen, ik heb sinds januari een SilverHaze plant staan is aardig gegroeid en staat mooi, nu heb ik de plant vanmiddag in de zon gezet en ben gaan douche toen heeft me kat even een stuk of 6/7 grote bladeren van de plant afgegeten. Is dit erg schadelijk voor mijn plant? Heeft iemand advies of tips voor mij?



    #2
    Re: Plant licht beschadigd

    Foto's??

    Comment


      #3
      Re: Plant licht beschadigd

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...024#post521024
      2 topics zijn denk ik niet nodig?
      - Fast Bud
      - Royal Dwarf Auto
      - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

      Comment


        #4
        Re: Plant licht beschadigd

        Bladeren geven energie aan de plant maar er zijn genoeg kwekers die wat bladeren snoeien om diverse redenen (beter water te kunnen geven, meer licht bij bepaalde toppen, meer energie naar grotere toppen, ...).
        Dus nee het is niet zo een ramp dat er enkele bladeren verwijderd zijn.
        5x Jack Herer & een AMS'je!

        Comment


          #5
          Re: Plant licht beschadigd

          Meer licht, meer energie zijn beide geen excuus om te snoeien. Als je een long en deel van het hart verwijderd gaan mensen ook niet harder en verder zwemmen. Zo werkt dat met planten ook.
          Maar goed, cannabis kan met slechts een paar blaadjes overleven. Maar het liefst heb je ze zo vol mogelijk met blad, want die gelden allemaal als mini-zonnepaneel. En energie is topgewicht.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Plant licht beschadigd

            Klopt sorry ben nieuw op het forum ik dacht dat die andere een bericht in de chatbox was.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            @dieseltj ik ga even een foto maken

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            IMAG0590.jpgIMAG0589.jpg
            Hier 2 kleine foto's, niet lachen om de maat is pas me eerste plant hahaha.
            Links zie je de beschadigingen van de katten.
            Weet iemand toevallig ook wanneer en of er wel toppen aan gaan komen, de plant heeft wel al veel zilveren haartjes maar geen toppen.

            Comment


              #7
              Re: Plant licht beschadigd

              De dame zit nu in voorbloei de echte mooie toppen ga je maar pas zien binnen een 5tal weken.

              Comment


                #8
                Re: Plant licht beschadigd

                Als je iets niet goed gedaan hebt op het forum, klik dan even op dat uitroepteken-driehoekje /!\ onder het betreffende bericht.
                Dan gaat er een berichtje naar de mods, daarin leg je even uit wat er fout gegaan is, dan lossen ze dat op.

                Had je dat in je topic bij de chat gedaan, had je kunnen vragen of ze je topic even willen verplaatsen.
                Dan had je geen nieuwe 2e topic hoeven maken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Plant licht beschadigd

                  zoals amazing zegt toppen dat je gaat zien duurt nog even , maar als je er 2a3 gram droog ga afhalen mag je blij zijn denk ik..
                  onder welke lamp kweek je ?
                  Kast of tent of...?
                  En van welke breeder zijn de zaden afkomstig?
                  want veel kunnen we ook niet zeggen als je niet genoeg info geeft natuurlijk....

                  Comment


                    #10
                    Re: Plant licht beschadigd

                    Aan de bouw te zien is dat een stek geweest en geen zaadje. Ik zou zeggen zet em buiten, maar een silver haze buiten is nu ook ni echt ideaal.

                    Comment


                      #11
                      Re: Plant licht beschadigd

                      Bedankt voor alle nuttige informatie, het is inderdaad een stek geweest die ik van een maat gekregen heb ik heb hem overdag gewoon de hele dag in de zon staan dus geen lampen ik geef nu organische voeding en voor de bloei die fles met 2 doppen, hoop inderdaad dat er nog iets vanaf gaat komen maar anders staat de plant natuurlijk gewoon erg mooi in me kamer, ze doet het trouwens weer erg goed na de aanslag van me katten en is zeker nog een paar cm doorgegroeid

                      Comment

                      Bezig...
                      X