Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is dit een goede plek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dit een goede plek

    Korting op 420shop
    Ergens in het midden of zo.
    Zou ik hier paar autoflowers kunnen plaatsen?
    Het is een getijdengebied met elke dag hoogwater en laagwater.
    Last edited by ronal; 25 April 2015, 11:09.

    #2
    Re: is dit een goede plek

    Ziet er perfect uit,
    Nu maar afwachten hoeveel mensen op dit forum deze plek herkennen. (vind t een vrij herkenbaar makende foto van ik denk een vrij byzonder stukje nederland)
    Last edited by Sanders; 25 April 2015, 11:03.

    Comment


      #3
      Re: is dit een goede plek

      ziet er idd een zeer mooie plaats uit.
      en idd zoals sanders aangaf , deze plaats zal voor enkele wel bekend zijn.
      zeer mooi gebied , zie je niet vaak.

      Comment


        #4
        Re: is dit een goede plek

        Ik heb het idee dat ik deze plaats herken inderdaad, is dit niet wat te populair bij het publiek?
        Als ik de juiste plaats voor ogen heb, loopt er een behoorlijk populaire fietspaadje een stuk achter je..(gezien vanwaar de foto is genomen)

        Comment


          #5
          Re: is dit een goede plek

          Ik ben ook 2 kweekpotten tegengekomen hier in de buurt. Minstens een jaar oud.
          Een paar planten ga ik wel verstopt krijgen hier. Kan natuurlijk ook gewoon z'n gebied (in het klein)maken. Bomen genoeg.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Als je met populair bedoeld het enig fietspad. Dat ligt ongeveer 40 meter achter me.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Niet echt druk hier.
          Je moet omrijden om hier lang te komen meeste mensen zullen via het dorp rijden.

          Comment


            #6
            Re: is dit een goede plek

            Dan denk ik dat ik je plek ken inderdaad. Zou het zelf wat meer afgelegen zoeken, hoewel met een paar autoflowers zal het wel loslopen. Heb zelf geen ervaring met guerillakweek, dus kan daar weinig van zeggen.
            Behalve dan dat ik je plantjes met rust zal laten.

            Comment


              #7
              Re: is dit een goede plek

              Thx voor het laten staan.

              Comment


                #8
                Re: is dit een goede plek

                Daar zal weinig zon zijn als het zomer is toch ?
                Die bomen lopen uit.

                En het water dat steeds omhoog komt bevat geen zout meer ?
                Met een EC meter weet je dat rap.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: is dit een goede plek

                  Toch maar een EC meter aanschaffen dan.
                  Is het niet zo dat elke keer als het water omhoog komt dat er nieuw water binnen stroomt. Is dat zout dan belangrijk?

                  Ik kan een paar keer langgaan in de zomer om de bomen te snoeien, het zullen alleen maar kleine uitlopers zijn.
                  Last edited by ronal; 25 April 2015, 19:13.

                  Comment


                    #10
                    Re: is dit een goede plek

                    Je kan ook gewoon een slok van dat water nemen, dan hoef je geen EC meter te kopen.
                    Zout is voeding heh, dus als dat zout water zou zijn staan ze constant in een overdosis voeding en verbranden de wortels.
                    Je kunt ook de planten ter plaatse bekijken, en uitzoeken of die specifieke soorten die daar groeien zout, brak of zoet water prefereren.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: is dit een goede plek

                      Er staan veel bomen. ��
                      Het is bij een rivier dus ik neem aan dat er zoet water is.

                      20150424_163754.jpg
                      Knotwilgen wortels groeien ook boven de grond. Is dat normaal.

                      Comment


                        #12
                        Re: is dit een goede plek

                        Ja, als de stam onder water komt te staan zal deze daar ook wortels aanmaken (kijk ook maar naar stekken van wietplanten)
                        Aan de begroeiing te zien trouwens perfecte ondergrond.

                        Comment


                          #13
                          Re: is dit een goede plek

                          Er staan veel bomen ? Da's je antwoord als ik het over specifieke soorten heb ?
                          Dus als ik vraag 'wat vind je een mooie auto, zeg jij 'een rode' ?
                          Ik snap dat niet iedereen natuurkenner is, maar met google afbeeldingen ernaast kun je altijd wel wat namen van dat onkruid vinden en dan kun je daarop verder zoeken.
                          Sorry, ik wil niet zeuren verder eh, nu ik het teruglees is het weer een botte opmerking denk ik, maar ik tiep meestal wat er in me opkomt, en dan ben ik er maar vanaf heh..smoking-cannabis-002.gif
                          Maar juist de plaats waar je gaat kweken is het meest belangrijk, nog belangrijker dan welke soortjes dus een beetje onderzoek kan geen kwaad toch..

                          Het lijkt me mos wat er op die stam zit en geen boomwortels ?
                          Mos betekent vochtigheid en gedempt licht.
                          Een Wilg groeit graag op vrij vochtige grond.
                          Cannabis prefereert wat drogere voeten, dus zoek de hoogste plek.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: is dit een goede plek

                            Top. Ik ga hier een paar kleine plantjes plaatsen.

                            Andere spot. Gisteren ontdekt.

                            20150425_171047.jpg

                            Wel veel werk om erachter een openplek te maken. En zon is dan ook niet helemaal optimaal.
                            Weet niet of dat de moeite waard is.
                            Zou anders wel een plek voor jaren kunnen zijn.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Ik maakte maar een geintje met die bomen.

                            Ik zal nog eens gaan kijken naar die wortels (mos kan ook). En of er ook een heuveltje licht.
                            Misschien maar met potten proberen.

                            Of in een boom kweken 2.0
                            Als ik iets kan bedenken om met de getijden stroming het water omhoog te pompen. Ik wil niet telkens langgaan om water te geven.
                            Last edited by ronal; 26 April 2015, 15:57.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X