Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Wat is het verschil met menig ander? Aangezien hij wel erg duur is.

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      De kleur vooral. En t feit dat er een airbag opzit waardoor je heerlijk vrij kan ademhalen als ie onverhoopt met vertraging afgaat..

      Suc7
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Vooral vanwege de kleur? :p ik zag dat die bijna €400,- kost. Hoe komen jullie aan het geld? Ik las dat enkele van jullie werkloos waren, ooh wacht.....

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Werkeloos??
          Was t maar zo'n feest, was ik stuk rijker geweest..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Oorspronkelijk geplaatst door FlamingMango View Post
            Vooral vanwege de kleur? :p ik zag dat die bijna €400,- kost. Hoe komen jullie aan het geld? Ik las dat enkele van jullie werkloos waren, ooh wacht.....

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Ik had laatst de Plenty Vaporizer nog even gechecked met de FLIR camera. Dat wordt nog knap heet allemaal:
              2016-02-08 23.38.57.jpg2016-02-08 23.42.18.jpg

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Je moet ze eens mailen ivm dat gebroken stuk. Zie je geen verschil in kleur in de barst zelf? Kan je volgens mij sowieso niet beschouwen als customer damage. Mss doen ze een geste om hun naam hoog te houden.

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Als ik zo'n flashveep op m'n nachtkastje heb staan denkt m'n vriendin dat ze een nieuw speeltje krijgt.
                  Ik vind 'm qua vorm niet zo geslaagd, maar hij doet het wel goed ? (goedkoper dan m'n arizer air)
                  Wil je iets kwijt over de opwarmtijd, het schoonmaken, vullen ? Vulkamer lijkt kunststof ?
                  sorry voor de late reactie trouwens

                  Ja bij flashvape moet je idd gelijk denken aan zo zak lamp met een kut erin FLESHLIGHT

                  je vraag : Ik ben niet een dagelijks en heel de dag door blower meer en ben denk ik met joint al een jaar of 10 geleden gestopt.
                  Toen deed ik altijd alleen als ik nergens meer naar toe moest en thuis bleef wel een een bong.
                  Dit werd steeds minder en minder tot ook mijn vriending een Vaper kocht en ze zei HMMMM veel meer smaak.
                  Ik proberen en zei ja damn inderdaad veel beter als joints , puur pijp of bong.
                  Ook veel minder scherp zodat je niet je eigen 10 min leeg blaft van het hoesten.
                  dan hoe de flashvape werkt : ik vind goed , hij is helemaal van alu en de temp is makkelijk je houd power knop 5 sec in dan warmt tie op , erna wacht je 3 sec en dan doe je weer 5 sec de powerknop induwen
                  en inhaleer je.

                  Als je echt dikke wolken damp wil krijgen neem je de stage 2 mod erin (deze zit erbij ons in) en dan ZOOOOOOOOOOO WTF
                  de vulkamer binnen is trouwens van keramiek en makkelijk schoon te maken met een borstel die erbij geleverd word


                  Nadeel van de flashvape = dat de inhaaleer mondstukjes van glas zijn en ik heb er wel eens 1 laten vallen op de stenen vloer die lag gelijk in 3 stukken.

                  ook een nadeel is dat als hij nieuw is de dop zeg maar heel klote eraf gaat en stug en naar mate die wat open en dicht geweest is gaat dit beter
                  maar in begin heeft 2 keer me vinger ertussen gezeten en had ik zo mini bloedblaar op me vinger van klem zitten

                  voordelen : zeer compleet standaard als -> 1 opberg tasje , 2 accu's , een dap stokje van rvs erbij , 2 mondstukken , lader , stikkers enz

                  ook laden van een accu duurt echt 20 min en dan ken je weer, maar altijd een vol erin en intussen de lege laden werkt perfect

                  Ook kan je hem tot op het bot uitelkaar halen en is elk onderdeel los te koop

                  Ik geef toe ik vond het nooit wat dat vapen maar doe nu nog alleen maar.
                  Last edited by kanon; 17 February 2016, 07:40.
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Glas voelt wel veel aangenamer vind ik. Grote grote voordeel is idd niet moeten hoesten. Eigenlijk eet ik nog altijd het liefst een stuk spacecake, maar dat duurt altijd zo lang en die heb je ook niet altijd in huis. Plus lastig doseren.

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Glas voelt wel veel aangenamer vind ik. Grote grote voordeel is idd niet moeten hoesten. Eigenlijk eet ik nog altijd het liefst een stuk spacecake, maar dat duurt altijd zo lang en die heb je ook niet altijd in huis. Plus lastig doseren.
                      Mee eens dat van dat glas Beo.
                      Eten heb ik 1 keer gedaan (cake) en ben toen over me nek gegaan ervan en erna nooit meer die cake aangeraakt.

                      dat van dat hoesten viel me gelijk op bij puurpijp of bong altijd hoesten en scherpe prikkel in je keel, met vapen echt nooit last van
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Hoi! Ik heb een Vaporizer Ascent Da Vinci , nu enkele keren gebruikt. Het apparaat werkt prima, maar het irriteert mijn luchtwegen teveel. Ik ga proberen het gebruik van wiet te stoppen. Ik maak er nog wel steeds koekjes van! Als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag!

                        Comment


                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Interesse in wat? Als dat koekjes kopen is dan is dat hier niet echt toegestaan. Lees de forumregels.

                          Comment


                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Ik maak altijd koekjes van eigen deeg. Al is daar dan helaas weinig interesse voor.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Ik heb sinds kort de aromet 4.0 dit is een tafelmodel met als verwarmingselement een halogeen lampje.
                              werkt perfect en ultra lekkere damp die je inademt. Kortom zeer tevreden!

                              Comment


                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Oorspronkelijk geplaatst door cokzant View Post
                                Hoi! Ik heb een Vaporizer Ascent Da Vinci , nu enkele keren gebruikt. Het apparaat werkt prima, maar het irriteert mijn luchtwegen teveel. Ik ga proberen het gebruik van wiet te stoppen. Ik maak er nog wel steeds koekjes van! Als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag!
                                Heb je misschien de temperatuur te hoog staan (vooral met verse vulling)? Er komt dan eigenlijk teveel tegelijk vrij, wat irritatie in de keel kan geven.
                                Neem anders kleinere teugjes. De 'rook'ontwikkeling van een joint ga je toch nooit halen met een vaper. Maar ik was in het begin daar wel naar op zoek. Met keelkriebels tot gevolg.
                                Nu start ik 'm meestal op 170 graden en voer 'm na de eerste, intense teugen op naar 185. Laatste restjes op 195.

                                Misschien toch nog een kans geven? Het kostte mij enkele weken om te wennen. Pas toen ik weer een gewone joint nam (na een maand), bleek dat de vaper veel lekkerder was 'geworden'. Qua smaak, maar inmiddels ook qua werking.

                                Comment

                                Bezig...
                                X